Kertaakaan ei ole jäänyt hyvä mieli asioidessani Etelä-Svon työterveydessä. Miten porukka voi ollakkin niin ylimielistä ja näsäviisasta. Asiakaspalvelu on ihan ala arvoista. Jos työnantajan sopimus ei olisi täällä en enää koskaan kävisi kyseisessä paikassa.
Etelä-Savon työterveys
22
3299
Vastaukset
- Havo
Ikävä homma kun et saikkua saanut.
- Yrmeeee
Tää on varmaan sen yhen yrmeen kommentti....ei voi äijä yrmeempi olla!! Joutas kylmiön vahdiksi!!
- 1324313
Saikuttaminen ei auta. Mutta eihän ekotorilaisilla pitäisi olla työterveyshuoltoa edes. Tässä jaetaan väärää tietoa. 9 euron ukot käy töissä vaikka olisi pää kainalossa.
- Dooktori
Ilman syytä ei saikkua anneta. Lääkärin koulutus ei ole mennyt hukkaan. Perjantaisin ja auringon paistaessa kestosaikuttajat ja monivaivaiset varaavat jonossa aikoja.
- NeOikeatSanat
Olen hakenut ja saanut saikkua monen monta kertaa keksityllä syyllä. Ei nyt siis ihan ilman syytä, mutta ilman vaivoja kuitenkin. Saikkua saa helposti ja aina.
- nursegirl
Kaikki vaivat hoidetaan faskia hoidolla tuolla paikassa.
- Thats_all_folks
Se on vaan sillä viisteen että joidenkin lääkärien kompentenssi on vaan kirjoitella kolmen päivän saikkuja nuhakuumeeseen tai työntää sormi perseeseen ja pyöritellä sitä siellä. That all folks.
- Tollohilppa
Itse kävisin mielelläni edelleenkin Etelä-Savon työterveydessä, nykyisin työnantaja vaan käyttää Terveystaloa. Ensin mainitusta olen saanut vain hyvää palvelua, ehkä siksi etten ole ollut lomia hakemassa.
- Duuniintaiuuniin
Vittu vieköön. Onko sinne töihin menty et sais rampata lääkärin sormeiltavana. Töissä pitää painaa duunia!
- ekoduunari
näin puhuu rehti ekiksen mies!11
- tyytyväinen_
Olen ollut tosi tyytyväinen kyseisen paikan lääkäreihin, hoitajiin ja asiakaspalvelijoihin. Olen joutunut viimeisen vuoden aikana ramppaamaan kyllästymiseen asti siellä, enkä vain saikkua anelemassa vaan muutenkin. Aina olen tullut hienosti kohdelluksi ja kohdatuksi, ammattitaitoinen väki siellä tekee arvokasta työtään. Ruusuja heille ja jaksamista kiireisinäkin päivinä.
- Tosi.tapaus
Olet luulotautinen - oikeasti sairaat siirretään perusyerveydenhuoltoon ja edelleen erikoissairaanhoitoon jos tarvis. Nimensä mukaiseati työTERVEYShuolto on treveille. Helppoa hommaa tohelollekin yrmykälle!! Ei tule niitä hoitovirheitä. Joskus joku vainaa. Siihenkin sanoovat: ei se meijä vika ollu oisse kuallu muutenkii. Tää viimonen on ihan tosi tapaus.
- Tositvpelleksi
Näin on.. kuka luottaa vielä lääkäreihin? Minä luotin aikanani, kunnes silmät aukesi!! Olin naivi, ja typerä.. nyt kärsin rankoista hoitovirheistä! Nykyajan ihmiset onneksi ovat hieman valveutuneempia kuin me vanhanajan ihmiset, osaavat pitää puolensa. Turha lääkäreiden arvostus on mennyttä. Lääkäri on vain hyvämuistinen, kunnianhimoinen, pyrkyri, loossiveli!
- Casanovat2
Miks ihmeessä et menisi ihan omin kustannuksin sille lääkäriasemalle mihin lystäät. Ei tarviis työnantajan maksaa sinulle tätä ikävää palvelua.
- Todellisiasyitä
Sehän se on tarkoituskin, että porukka maksaa mahdollisimman paljon virheistä. Sama koulutus, ja samat valat ne ovat jokainen lääkäri vannonut!
- MonosenAaretti
Kyllä se työnantaja maksaa työterveyshuollon maksut työntekijöiden selkänahasta - ei omasta pussukastaan. Joten duunarilla on oikeus vaatia kunnon laatua.
Viime viikolla joku työryhmä oli pohtinut lääkäreiltä vaadittavaa osaamista ja sosiaaliset taidot olivat erittäin tärkeitä. Yrmitsat voivat olla vaikka miten hyviä latelemaan sairauslatinaa ja muuta ulkoa opittua paskaa, mutta pitäis osata olla myös asiakkaan nöyrä palvelija. Vittumaisille valkotakeille pitäs antaa monova tai pistää vahtimaan kylmäkaappia.- Ihmetteleväinen
Mihinkäs sitten ne vittumoiset asiakkaat laitetaan ?
- HidolfAtler
Ihmetteleväinen kirjoitti:
Mihinkäs sitten ne vittumoiset asiakkaat laitetaan ?
Uuniin.
- Kolmeveriryhmää
Veriryhäkin vaihtuu täkäläisissä hoitolaitoksissa? Papereita katoaa, jne..
- Todellisiasyitä
...veriryhmä..
- Veriryhmänvaihto
Tuo on huippukätevää kun voi vaihtaa veriryhmää!! Jos on harvinainen veriryhmä niin se kannattaa vaihtaa tavalliseen vereen! Paljos tuo palvelu maksaa???
- 3141592
Paskaa puhut! Olin selkäleikkauksessa Savonlinnassa ja Mummo lähetteellä Kuopiossa silmäoperaatiossa. Kohtelu kummallakin kerralla sellaista, että jos parempaa se olisi ollut pilalla.
Ukko vm-40, Mummo -vm-39.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232