Miten teillä meni pääsykokeet? Ja mihin haitte.
OAMK sote pääsykokeet kokemuksia
4
419
Vastaukset
- ehkä_opiskelija
Jaa-as. Essee meni jotenkuten, Enkun käännös lähti lapasesta. Matikkaa ei tainnut ollakaan. Ei ainakaan minun koeläjästäni löytynyt.
- 12-2
Bioanalyytikon koe, matikka oli vaikea. Toisella sivulla pitkiä kirjallisia tehtäviä eikä mitään käryä että miten ne pitää laskea eikä aika riittänyt miettimiseen. Yhtälöt ja muunnokset meni kai ihan ok. Esseen kirjoitus oli mielestäni helppoa kun olen muutenkin kirjoittanut lapsesta saakka ja aiheesta oli helppo kirjoittaa.
Haastattelu meni hyvin kun oli kiva ihminen haastattelijana ja oli jopa sama kuin viime vuonna. Kyseli mm. motivaatiosta, sosiaalisista taidoista, koulutuksista ja työkokemuksesta.- Onneton
Olin itse kans bioanalyytikon pääsykokeessa ja matikan osuus oli todella vaikea! Haitko viime vuonnakin samalle alalle, muttet päässyt? Jäikö paljosta kiinni?
- 12-2
Joo viime vuonna hain myös, tuli viides varasija. Matikka meni silloinkin huonosti ja siitä tuli vain kaksi pistettä :/ Jospa nyt tulisi edes vähän enemmän kun muisti kerrata yhtälöitä. Ja toivon että tulisi myös ennakkotehtävästä muutama lisäpiste avoimen opinnoista työkokeilusta osastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571