Ateistit eivät tunnista Jumalan läsnäoloa. Perua
ettei tunnista omaa magneettisuutta.
Värähtelyn nostaminen on hyvä keino lisätä ymmärrystä.
https://www.youtube.com/watch?v=lNcFBZD1cPM
magneettisuus lisää ymmärrystä
8
197
Vastaukset
Ainakin teoriassa uskovaiset olisivat alttiimpia omaksumaan tuonkin hömpän. Ovathan he jo hömpälle altistuneita ja kykenemättömiä rationaalisen ja itsenäisen loogisen ajattelun kautta, koulutustaan sekä tiedettä hyväkseen käyttäen tekemään järkeviä päätöksiä elämässään.
- FiksuAteisti1
Jumalan läsnäolo ei kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon. - vajakkimagneetti
Pistä se magneetti pensaletkun ympärille niin säästät polttoainetta.
Jumalan läsnäolon kokeminen on oman fysiologiansa havaitsemista ja siitä tehty virheellinen päätelmä. Muistan kun kerran yksi toimintaterapeutti sanoi tunteneensa Jumalan kädessään. Liekö ollut lämpövaikutusta tai aistiharha.
Eräällä tuttavalla on parisataa magneettia, joita hän on hankkinut ikään kuin sivutuotteena, ei siis sen takia että ne ovat magneetteja. Johtuneeko sitten niistä, että hän ymmärtää elämästä suhteellisen paljon.
- IlkimyksenArkkivaari
Keräileekö hän äänirasioita vai pienoisvetureita?
PuhuvaKärmes kirjoitti:
Osuit toisella oikeaan - hän sai ensimmäisen veturinsa kansakouluikäisenä vuonna 1967.
Itse olen ollut lähes koko aikuisikäni palvelinhuoneiden kiintolevyjen ympäröimänä sekä töissä että osin myös vapaa-ajalla.
Kiintolevyissä on hirmuvahvat neodyymimagneetit, mutta enpä ole havainnut värähtelytasoni kohoamista saati ymmärryksen kehittymistä. ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472