Toteamus palstantilasta!

Todella jokainen olemme huomioineet,että kevät onkin ollut yhtä,kuin kesä!
Minulla syreenikin levittää vienoja viimeisiä tuoksujaan pihapiiriini!

Palsta on haasteellinen! Yleensä kysymyslinjainen,siis sanonta:herää kysymys,kun kysyjä herää?
Kokemuksia haluaisin lukea.

No vaikka niistä ihanista lapsuudenkomuksista,kun ampiainen pisti,tai vaikka "variksensaapaista"?
Vanhankertaaminen on opintojen äiti!

Uskokaa tai älkää,sain roskiin menevän Englishin 20 minutes in day ja aion jalostaa itseäni,etten orjaksi tulisi myydyksi ainakaan loppumetreillä ulkomailla???
No se oli tätä amaa tällä keraa

17

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, hyvä olisi suunnanmuutos palstalla. Ihan tervetullut ajatuspoikanen Ritulta, joka onkin vetönyt rehellisellä tyylillään paljon kirjoittajia. Sen enempää jatkamatta toivon ivakirveen heiluttelu monissa vastauksissa, saisi jo jäädä taakse, kun kiristyneen kielenkäyttön huomaa jo median tutkijatkin !

      Toivotan hyviä kannanottoja tärkeälle avaukselle!

      Ps. Nyt on illan jännärin vuoro subilla, jos ei ole liian kamalla!

    • Kiitos sini_sirkku!
      En voi tavallaan syyttää osallistujia keskustelunkulkuun,mutta aiheeton likasngonkaatelu päälleni ja vanhojen avoimienovienpäivänä,jolloin olen kertonut mieheni,siis ensimmäisen uskottumuudesta?
      Jos ihminen on sivistynyt,ei hän tule palstalle kertomaan toistoja.

      Vain ihminen,jonka oma elämäntyhjyys tulee tyydytetyksi,vain mollaamalla minut avoimilla rekatuilla kirjoituksilla,siis avoiminkortein ama

    • Minkätähden meistä tulee,n.s selkäänpuukottajia?
      Minkätähden sieltä puskasta on helpoa laukoa negatiivisia ajatuksia?
      Onko vain mielipide aivan perseestä jonkun mielestä?
      Joskus yön hiljaisinahetkinä,kun sinäkin olet yksin ajatelmasi kanssa,mieti?
      Oletko loukannut,oletko vain ilmaissut senhetkistä olotilaasi,siis epävakaata?

      Minä kirjoitan aina omalla avoimella nicilläni,joten vastaan aina huutoni ama

    • syy.ja.seuraus

      Et taida itse olla tietoinen agressiivisesta kielenkäytöstäsi, tällä kertaa miessukupuolta kohtaan ?,
      Pidä arvostelu nyt oikeutettuna ja mene eteenpäin!

      • Kiitos syy.ja seuraus!
        Minä olen työrupeamani tehnyt Valmetilla,miesten,siis 90 % joukossa,ei siellä todellakaan pitsinnypläyksestä puhuttu?
        Senjälkeen,kun tulet omana avoimena persoonana saitille,niin otetaan mittaa toisistamme?
        Minä pelaan avoimin kortein!
        Tervetuloa mukaan avoiminkortein ama


    • Kaiketi olen syönyt evääsi syy.ja.seuraus?
      Näätkö minussa jotain sellaista,joka tuo esille oman tyhmyytesi?
      Olenko todella uhka omalle katsantokannallesi?
      Jospa tilaisit ajan sille lekurille,joka kertoisi,etteivät aivosolusi ole aivan ajantasalla?
      Minun pääni ihan oikeesti kuvattiin tian vuoksi,eivät vikaa löytäneet???

      Siellä puskassa punkit voivat aiheuttaa todella suuren tuhon aivokapasiteetillesi?
      Sinua suojellakseni vain avasin tämänkin olettamuksen??
      Kiitollisuudella ama

      • pappula

        Miksi puskissa olemista pidetään niin halveksuttavana? Itselläni on todellinen syy siihen. Olen varmaan ollut joskus pisimmän kiusaamisen kohteena enkä halua sitä enää. Joskus pistäydyn täällä ja aina eri nikillä. On kiva katsoa onko nikki jollakulla muulla käytössä. Vapaana on vielä paljon.


      • kulmakadulta
        pappula kirjoitti:

        Miksi puskissa olemista pidetään niin halveksuttavana? Itselläni on todellinen syy siihen. Olen varmaan ollut joskus pisimmän kiusaamisen kohteena enkä halua sitä enää. Joskus pistäydyn täällä ja aina eri nikillä. On kiva katsoa onko nikki jollakulla muulla käytössä. Vapaana on vielä paljon.

        Helmi eli 1943 sinut tunnetaan.


      • pappula
        kulmakadulta kirjoitti:

        Helmi eli 1943 sinut tunnetaan.

        Luulo ei ole tiedon väärtti. Satuin tuntemaan 1943:n. Hän poistui Afrikkaan, löysi miehen ja menehtyi 2016 liikenneonnettomuudessa. Ei kirjoittele enää.


      • pappula kirjoitti:

        Miksi puskissa olemista pidetään niin halveksuttavana? Itselläni on todellinen syy siihen. Olen varmaan ollut joskus pisimmän kiusaamisen kohteena enkä halua sitä enää. Joskus pistäydyn täällä ja aina eri nikillä. On kiva katsoa onko nikki jollakulla muulla käytössä. Vapaana on vielä paljon.

        Sinulle pappula!
        Ei nicittömänä avaukset ovat ihan yes!
        Vain noi selkäänpuukotukset,eivät ole minun lajini?
        Jos heitän arvostelun,teen sen avoimin kortein,ama


    • eivakioasiakas

      Palstalla ei ole kirjallisesti, eikä tiedollisesti mitään niin merkityksellistä, että kannattaisi kerran kuukaudessakaan käydä lukemassa. Vuosia on jatkunut sama mollaaminen ja alennustila joka kiteytyy riitana ja paremmuuden mittaamisena kirjoittajien välillä. Kahvimökin kävijät eivät paljon nimmarillaan näy täällä alemmassa kastissa vierailevan, vihjailevat siellä kyllä emännäkin suulla mitä alakasti juttelee ja salanimellä sitten huutelevat ja kaipailevat ystäviänsä. Kun ei edes pirtissä ole näkynyt!
      Kastijako/kahtiajako, hyvät/huonot ja me vielä huonommat joilla ei ole nimilappua kaulassa. Parane ei palsta, ellei tyyli muutu. Herrana ja Rouvana kukkulan laella ei kannat yrittää pysytellä liian omahyväisellä tyylillä. Aina löytyy joku joka haluaa tyrkätä "komeilevat" rotkoon.
      Pysykää vain samalla tasolla, älkää muuttuko aikuiseksi?
      Aikuiset ovat rauhallisia, lapsilla on aina kivaa kiusata muita ja heittää hiekkaa silmille.

    • plusmiinus

      Kyllä meitä pöllähtäneitä piisaa!
      Ollaan suuria ja komeita, maristaan toisten vioista niin kuin mitä muka heistä tiedetään?
      Monisanaista luulottelua itsestä ja varsinkin naapurista, joka ei toimi vaikka kuinka ohjaa?
      Yritystä on opettamiseen no kunhan ensin ???plusmiinus

    • toinentorvelo

      Erittäin ala-arvoinen on yhteisö, jossa piileksimällä voidaan työntää syyttömästi ja mielivaltaisesti henkisesti rotkoon! Usein, täytyy häpeäkseen todeta , vain ilkeys on motiivina! Oma tympääntyminen on lievempää, mutta ei sallittua sysätä toisten kannettavaksi sekään.
      Saattaa olla valitettavasti niinkin , että joukkoomme on elämässään syystä tai toisesta epäonnistuneita, ajoittain katkeroituneita oman elämänsä "kostajakin" , minkäs heillekään voi, senkun antaa keikkua mukana vaan huhheipatirallaa

      • vanhusten-turvallisuus

        "No vaikka niistä ihanista lapsuudenkomuksista,kun ampiainen pisti,tai vaikka "variksensaapaista"?
        Vanhankertaaminen on opintojen äiti!"

        Onhan täällä uusiakin uutisia, kuin kertailla vanhoja "variksensaappaita" ja "ampiaisen pistoja". Eletään nyt vain tätä aikaa.

        Meillä oli viimeyönä käynnyt joku vandaali ja siirrellyt kaikki rolaattorit keskelle tietä, mutta sekoittaen ne, että kukaan ei löytänyt omaansa. Kauimmat olikin kuljetettu jopa 10 km päästä, joten on ollut nuorisolla hupia!

        Nyt on taas pakko laittaa autooni rattilukko, siis sellainen sauva, estämään, että sitä ei tietämättä viedä. Yksi oli jo varannut lehmänkellon ja siihen narun sisälle, että kello soi, jos ulkona tapahtuu jotain.


    • Sinulle vanhusten-turvallisuus!
      Luojankiitos asun niin kaukana täällä korvessa,jossa vandalismia ei todellakaan ole ilmaantunut?
      No me elämme tätä aikaa!

      Minulle kävi tänään asentamassa naapuri uuden saunankiukaan rantasaunaani ja haapapöllejä haloin nelisen tuntia koneellisesti!

      Verkot kävin laskemassa,toivottavasti kalojen etupuolelle,että voin huomenna antaa noille lokeille,sekä Jämsänäijälle kalaaterian!

      Jotenkin tunnen syvää kiitollisuutta elinpiiriäni kohtaan! Mutta itikoita on mielestäni liikaa?

      • offianiskaan

        Jaa jaa, sittenhän riittää pääskyillä ruokaa poikasilleenkin. Joku aika sitten itkit yösydännä kylmässä lentäviä pääskyjäsi luojaa syyttäen, nythän on sekin korjattu.


      • offianiskaan kirjoitti:

        Jaa jaa, sittenhän riittää pääskyillä ruokaa poikasilleenkin. Joku aika sitten itkit yösydännä kylmässä lentäviä pääskyjäsi luojaa syyttäen, nythän on sekin korjattu.

        Aivan oikein offianiskaan!
        Olen otettu,että olet lukenut tekstejäni!

        Todella pääskyt tekevät vasta pesäänsä navettaan,kaiketi se toinen porukka?
        Nyt niin kuivaa,ettei sitä savea niin vain löydy?
        Olen yrittänyt kastella pihaa heidän hyötykäyttöönsä?
        Uskomattoman nopeasti vesi pakenee järvestä?
        Varmaankaan Juhannuskokkoja emme saa polttaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe