kuonka helposti joutuu laitokseen

jokupaska

Eli, mul on ollu toosi paha olo jo vuodesta 2017 alusta lähtien, uskon et mun masennus jo silloin alko. Koska silloin itkit yöt ja vihasin itteeni jo nii paljon että en ollu koulussa yli viikkoon (huijasin et oon kipee) viiltelin ekaa kertaa myös sillo, ja tein ison haavan (joka ei oo vielkää parantunu, tai siis ku aukasen sen sillee ) no mut kuitenki kannan isoo taakkaa mun seläs koko ajan, synkät ajatukset, mutta en oo ajatellu ikinä itsaria, suunnitellu vaan joskus 2016 et jos kuolisin mitä sitten. No mut silti mun elämästä löytyy ilon hetkejä ja nauran välillä. Perhees no on aika väkivaltasta mut ei joka pv (asia kunnossa koska sossut) mut mun äiti lellii mun toista siskoo vaa ja haukkuu mua ja ei hyväksy mua joten sen takia paha olla ja oon oppinu joskus 8 vuotiaasta asti vihaa itteeni enkä oo ikin pitäny mua kauniina. Kiusattu joskus sanottu jtn mutta ei pitkä kestoista kiusausta. Äiti kerra näki ku viilsin kämmeneen, se rages siit. JOTEN TÄMÄN TAKIA en enää kerro sille mtn, peitän käsiä, koska se vaan ei ymmärrä, se vaan ragee eikä osaa auttaa, ei se osaa siis ymmärtää. Ja siis se ei tiiä että viiltelen melkee joka pv. Ei terkkari kaan koska viimeks ku kävin siel en ollu viilelly vrm 3 kuukauteen ja ei pitäny riisuu housui eikä se tarkkailu käsiä ja tällee. Mutta ongelma on se kun voisin parin kuukauden päästä mennä terkkarille sanoo nii tottakai mun äiti siit saa tietää, sit mun sisko ja ne vaan huutaa mulle ja pilaan mun ns maineen , ne alkaa pitää mua masentuneena paskana. Ja miten helposti muuten laitokseen pääsee? Ottaaks ne tän tosi vakavasti (terkkarit)?? Ja ainii oon 13

1

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivonettäpärjäät

Kyllä terkkari voi pitää asiasi salassa, jos niin pyydät. Tsemppiä sulle. Muista, että ei elämä on aina niin paskaa, vaikka nyt siltä tuntuiski. Yleensä asiat tuppaa järjestymään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      178
      7554
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      34
      4721
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      123
      2750
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      78
      2218
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      91
      1596
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      214
      1520
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1141
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1019
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      997
    Aihe