Kauanko tämä tiputtelu kestää?! Apua kiitos :)

Tietämätön

Olen siis 17 vuotias tyttö ja aloitin e-pillereiden käytön reilu viikko sitten, kun menkat alkoivat. (Menkat olivat alkaessaan yli viikon myöhässä). Olen syönyt pillereitä säännöllisesti aina samaan kellonaikaan niin kun kuuluukin. Menkat kestävät minulla yleensä viikon, mutta nyt niiden loppumisesta ei ole merkkiäkään. Muutama päivä sitten näytti, että vuoto olisi loppumassa, kunnes menkat ns alkoivat uudestaan (tai ainakin siltä tuntuu). En tiedä onko kyse tiputtelusta, jota saattaa tulla, kun aloittaa pillereiden käytön.? Raskaus ei ole mahdollinen. Tärkein kysymys lukee otsikossa. Eli kauanko tämä "tiputtelu" voi kestää, koska viikonloppuna olisi tärkeää menoa.

Kiitos jo etukäteen vastauksista, jos joku vaivautuu tietämätöntä auttamaan ja vaikka kertomaan omia kokemuksiaan. :)

0

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 477
        7030
      2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
        Ikävä
        26
        2541
      3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
        Ikävä
        221
        2513
      4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
        80 plus
        149
        1814
      5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
        Ikävä
        114
        1718
      6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
        Kuhmo
        62
        1128
      7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
        Ikävä
        74
        1123
      8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
        Tv-sarjat
        4
        1115
      9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        138
        1042
      10. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        1
        1037
      Aihe