Te jotka kyyläsitte

Paavotar

Olette henkisesti sairaita jotka huuteli rivouksia ja naureskeli hyppääjälle. Vaikka olisi kuinka maahanmuuttovastainen niin kukaan normaali ihminen ei toivo näkevänsä tuollaista. Vain psyykkisesti sairaat tykkäävät vapaaehtoisesti katsella tuollaista sydän nauraen. Tai sitten sisällänne kytee todellakin suuri pelko ihmisiä kohtaan. Luulette että kaikki ulkomaalaiset ovat uhkia ja isiksen kätyreitä.
Tuleeko mieleen että tuollaista kuoleman hyppyä ei kukaan tee meidän veronmaksajien rahojen takia vaan ihminen hädässä pelkää ja päätyy viimeiseen tekoon.
Hänkin varmasti pelkäsi ja tiesi miten kotimaassa voi käydä vaikka sanotte että paska puhetta. Ymmärrättekö että monilla noista hätä ja oikea pelko kotimaatansa kohtaan. On tietenkin hupimatkalijoita mutta heidän joukossa myös niitä joilla todellinen hätä.
Ja p.s en ole suvakki mutten henkisesti sairaskaan niin kuin osa.
Ja myös veronmaksajille tulisi halvemmaksi jos monet lähimmäiset tajusi tarkistuttaa lähimmäistensä pääkopan jotka nauttii kuoleman katselusta ja väkivallasta real life.

42

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valistaja

      Hyvä, että joku teki tämän avauksen.

    • eliitin.kikkareet

      Taidat elää itsepetoksessa.

    • valistaja
      • valistaja

      • voianteeksikauheasti

        Menikö jotain pieleen?


      • valistaja

        Linkki on kirjoitettu oikein. Katso itse tämän netti-iltikestä.


      • nytolitällainen

    • Oli_se_veikeä

      näky, kun natsi pyöritti katolla persettään lakanoissa, ja hyppäsi sitten katuun.

      Tajusi mennä ;)

    • Onhan_tuota

      kuulemma joku Narkki-Inkeri itkenyt: YHYY YHYY YHYY!

    • Waspi

      Ainostaan rami kyylää

    • siellätöissätuollainen

      Siinä on virasto , jossa on virkaintoinen virkailija 'auttamassa' maahantulijoita. Olen kuullut tuolta naiselta sellaista puhetta asiakkaistaan että hyh hyh. Elämää kokematon nuori sadisti. En ihmettelisi jos asiakas olisi menettänyt tuolla viimeisen toivon.

      • siisti.univormu

        Sosialiviraston tanttiako tarkoitat??


    • Einaripierijapani

      Täytyyhän kansalle olla sirkus huveja.

    • Pääsääntöisesti

      aloittajan ja itku-Inkerin tapaiset ihmiset (voivat olla sairaudessaan jopa sama henkilö) ovat juuri niitä sairaimpia ja iljettävimpiä sadisteja.

      Heillä on tarve korostaa omaa ihmisyyttään, hyvyyttään ja pyhyyttään, koska sisimmässään tietävät olevansa helvetillisiä elukoita. Juuri heitä jotka tekevät tästä maailmasta niin sairaan kuin se on.

    • Kitkasandaali

      Voisko olla niin että katolla oli mustaa jäätä ja näin ollen sileä pintainen läpsytin ei pitäny?

    • neitoläpsyttää

      Kyllä minua kauhistuttaa tällaiset vihapuheet. Meidän tulee auttaa ja ymmärtää näitä kotimaissaan väärinymmärrettyjä ja köyhiä pakolaisraukkoja. He ovat antaneet kaiken omaisuutensa, joutuneet jättämään perheensäkin, raskaana olevan vaimon ja pienet lapset, päästäkseen nauttimaan oikeutetusti paremmasta elämästä. Meidän tulee auttaa heitä rahallisesti, ja nuoria miehiä kun ovat, heillä on miehiset tarpeensa. Siksi meidän tulee antaa vaimomme heidän käyttöönsä, ettei tarvitse ottaa väkisin. Hekin ovat hienoja ihmisiä, useimmat moniosaajia, aivokirurgeja, tekniikan tohtoreita, he ansaitsevat kaiken apumme. Onneksi me avarakatseiset ja -häpyiset suvaitsevaiset vihervassulaisneidot olemme avanneet sielumme ja häpymme auttaaksemme näitä ihania tummia uroita, grrrr

    • Inkeri_J

      Sitten kun joku isänmaallinen rajakki kuolee, niin minä tulen paikalle ja kusen sen päälle. Ja varmaan paskonkin. Rajakit eivät ole edes ihmisolentoja vaan pelkkiä tappajarobotteja. Niiden kaikkien pitää kuolla. Ihan hyvä että suomalaiset korvataan uudella väestöllä joka ei ole sisäsiittoista paskaa.

      • Ripuliinkeri

        Muista ottaa eka vaipat pois ennen kun aloitat tämän sankariteon


    • inhotatte

      KYLLÄ ON HOOLINNASSA KAUHEITA IHMISIÄ. Eipä ole yllätys.Ihan olen osani saanut.

    • Voin_tulla_pakkaamaan

      Kipsit jalkoihin ja koneeseen. Hoitakoot kotimaassaan pipinsä !

    • Alkuperäinenn

      Itseasiassa olen nähnyt henkilökohtaisesti sodan runtelimia ihmisiä ja niitä jotka elävät
      pakolaisleireissä. Nähnyt kuinka ihmistä väkivalloin tapetaan, nähnyt myös kuinka ihminen selvii, nähnyt kuolleita , ollut ehkäisemässä lisää väkivaltaa. ...jneMutta
      En voi uskoa että olisin väärässä avauksestani ja niiden jotka niin väittäniin pitäää olla henkisesti sairaita tai nähnyt itse niin paljon pahaa omassa elämässä että kuolema ja väkivalta ei tunnu missään. Uskaltaa nauraa kuolemalla ja väkivallalle kertoo ettei ihminen elä enää sisimmältää elämistä varten ja nauti elämästä. Vaan haluaa nähdä kuolemaa ja ihmisten hätää ja todellisuus on se että jokaikien joka näki tuon tapahtuman näkee unissaan painajaisia. Vaikka väittäis muuta.
      Ja ne jotka ei näe ovat menettäneet jotain ajat sitten itsestään.

    • Alkuperäinenn

      Ja anteeksi kirjoitusvirheet ,täältä kaukaa on vaikea kirjoittaa kun netti pätkii. OlkaaJa ihmisiä toisillenne ja vaikka joku tekis jossain pahaa ei tarkoita että sun ei pitäs olla ihminen ja sanon kukaan isis ei tee tuollaista tai paha . Jos hyppääjä olis ollut paha se olis vienyt teitä mukana.

      • aga5yt5

        Tää oli vuoden paras. Jos netti pätkii, tulee kirjoitusvirheitä.


      • hyssyköiden.pampulat

        Tai kun kaukaa kirjoittaa niin netti pätkii.


    • Pää.kiinni

      Minäkin olen nähnyt sodan runtelemia ihmisiä, mm. vaarini ja mummoni. He viettivät elämänsä viimeiset hetket vanhainkodissa paskavaipoissaan, he jotka olivat puolustamassa isänmaatamme. Hoitajiin ei ollut rahaa. Rahat käytettiin kulttuurimme rikastamiseen jonka hedelmistä nautimme nyt.

      • Alkuperäinenn

        Hekin taistelivat hyvän puolesta monet lähti suomesta sotaorvoiksi. Hekin taistelivat asioista joista me voimme olla ylpeitähenkisesti. Sä et voi syyttäää pakolaisia tai ottaa asiaks veteraaneja vaan katsoa tätä sukupolvea. Ei ole veteraanitkaan ylpeitä päätöksistämme ja maailman menosta. He loivat turvan johon meidän pitäs luottaa ja taistella sen puolesta. Uskoa siihen turvaan ja vahvuuteen jotka jättivät meille jäkeläisille... mitä me teemme pelkäämme? Emme edes osaa omaa kansaa ,perhettä,sukua ja nauramme kuolemmalle ja pelkäämme . Naurun kautta olemme vahvoja. Mieti tai kysy isoisältäs minkä vuoksi hän taisteli , koska oli pakko. Mutta samalla se pakko on se esimerkki teille miksi meillä on itsenäinen valtio? Vahvuus taistella heikompia kohtaan ja puolustaa itseämme. Ja te nauratte kun pakolainen hyppää katolta? Eikö isoisänne puheet ja vanhempienne kasvatus ole opttaneet mitään.
        Voit kysyä saiko monet suomessa silloin turvapaikan? Ja oliko valmiit kuolemaan jos lähtetetään pois vai halusiko kokea marttyyri kuoleman? Eli sanotko että hädässä oleva joka haluaa veronmaksajien rahat tappaa itsensä tai meillein tekee sen??


      • Alkuperäisempi

        Pakolaisella ja elintasopakolaisella on aika iso ero. Ehkä hyppääjältä oli evätty uusi ilmainen IPhone?


      • valistaja

        Suomalaisia lähti sadoin tuhansin elintasopakolaisiksi Ruotsiin. Kyllä on Volovoja tehty ja saumoja ommeltu.

        Silloin duunit ujuivat ilman kielitaitoakin. Ja ilman sen kummempaa koulutusta.


    • en.kattonu

      Itse ajattelisin, että jos äijä hilluu katolla tuntikausia lakanan alla niin se oli huumeissa. Katolta alas hyppykin oli sellainen kuin olisi aidan yli hypännyt eli yritti hypätä jaloilleen. Siksi ne sääriluut pamahti irti polvista ja tuli shortseistakin läpi. ehkä porukat naureskeli tälle, siis sille, että narkki oli katolla ja kytät ullakolla.
      Sitä vaan ihmettelen ettei brankkaeilla ollut patjaa mihin nämä hyppääjät kalastetaan. kannattaisi varmaan tämän monikulttuuriallon takia sellainen ottaa kalustoon. Emme elä enää impivaarassa.

    • NatsiPersu

      Olin pusikossa myös onanoimassa tälle näylle. Ahhaahhaaa.

      • hyppelyt

        Onneksi muisti virtsata länteen ja pyllistellä naama


    • jaloaatos

      Ei liene ollut tarkoitus,et hyppäämisestä olisi tullut kansanjuhla,niin kuin Irakissa,kun homoja heitetään katolta.
      Kansalaisten on vaan vaikea ymmärtää,et päättäjät rahtaavat toiselta puolen maapalloa ihmisiä,ja samaan aikaan köyhiltä Suomalaisilta vähennetään tukia. Parempi olisi,jos järjestäisivät lähelle Irakkia pakolaisleirejä.
      Suomalaisten päättäjien syytä on katolta hypäämiset.

    • voin.rukoilla.puolestasi

      > Aloittaja on henkisesti sairas yksilö. Itse asiassa perverssi elukka

      Voin rukoilla puolestasi ja mielelläni sen teenkin. Mutta se ei vielä riitä vaan sairastuneen on itse haluttava parantua sairaudestaan, joka tuossa tapauksessa on harvinaisen katkera ja ankeuttava demarius.

      Mitään lääkkeitä tuohon sairauteen ei ole mutta sana vaan ja rukoilemme puolestasi. Jos vain haluat, voit parantua sinäkin.

      Pyydät nöyrästi anteeksi kaikkia kunnollisille ja pahaa-aavistamattomille ihmisille aiheuttamiasi rikoksia ja hankaluuksia.

    • pölhölä

      ja tämmöisiä pitäis vielä auttaa. oman maan kansalaisillakin menee huonosti. vaikka ei ole alkoholismia. ja on työssä käyvä. voi herra isä. eiköhän tämä mamusojen paapominen jo ala riittämään. maassa maan tavalla, jos ei kelpaa. niin jollaa ja kutalaan. sit tulppa irti. kyllä sitten kalat pissii päälle.

    • Die_nigger_die

      Hienoja ihmisiä. Muslimin loukkaantuminen/kuoleminen on aina hyvä juttu. Noita torakoita ja rottia ei saisi päästää ollenkaan Eurooppaan.

    • Jotka ei paekan piäle piässy, kyylövät sitte lehestä, ku toimittajat innoissaan jutun tehneet ku näin hyvän aiheen saaneet?

    • Vjudgrf

      Paljon on suomalaisten juoppojen kirjotuksia. Alkoon kotoutuneita meillä riittää.

      • huomioitsijana

        Persujankkaaja löysi uuden jankkaamisen muodon: suomalainen juoppo. Pitkätukan sukulainen voisi nyt alkaa hoidattaa itseään ihan julkisilla mt-palveluilla. Nyt kun niitä on vielä saatavilla, raha hupenee ja suuri saatana sote saapuu.


      • Täytyyolla

        Ei ole tuokaan selvistä päin. Viikon putki ainakin.


      • kukkienkukkiavaan
        Täytyyolla kirjoitti:

        Ei ole tuokaan selvistä päin. Viikon putki ainakin.

        jaahasta vaan


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1366
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1339
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1204
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      58
      1140
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe