Onko kyseiset polttoaineiden lisäaineet huuhaata vai hintansa arvoisia???
Starbrite kokemuksia
4
1936
Vastaukset
- Tyrnäväntorpedo
Käytän niitä enkä ole huomannut mitään merkittävää haittaakaan, jos rahanmenoa ei lasketa.
Onhan tuo ainakin osittain uskon varassa. Levä tankissa on sen verran iso ongelma ettei sitä riskiä halua ottaa kokeilumielessä ihan vain vartaillakseen, kuinka käy. Ei ole ollut tarvetta tyhjentää ja puhdistaa tankkeja ja suodattimissakaan ei ole näkynyt juuri mitään.
En lähde kuitenkaan yleistämään omaa henkilökohtaista kokemustani absoluuttiseksi totuudeksi. Täällä on muut sitä varten.- NoEco
Kunhan välttää laittamasta tankkiin kaikkea sellaista, jossa on etsarissa jotain vihreää, lehti, eco yms. maininta, pysyy leväkin poissa.
- HyvinPyörii
Kipparissa niitä joskus testasivat. Oli kuvia ennen ja jälkeen aineita. Kyllä niissä silmämääräisesti ihan merkittäviä eroja oli. Linkin otsikko antaa vähän harhaan johtavan kuvan. Muistikuva on, että jollain halvemmilla päästiin parempaan tulokseen kuin kaikkein kalleimmilla. Käy kirjastossa lukemassa kyseinen lehti tai ostat digilehden.
https://kipparilehti.fi/testit/pelkkaa-lumevaikutusta-polttoainejarjestelman-puhdistusaineet/ - Toimii-kyllä
Mulla on hyviä kokemuksia Startronista. Käsittely tuolla on pitänyt alkaneen leväongelman dieseltankissa nyt ainakin kaksi kautta kurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869