Onko saatana heitetty maan päälle jo?

HomoPutosiKaivoon

Vai tullaanko saatana heittämään taivaasta alas maahan pian myöhemmin ?

Olisikohan viikko aikaa kun kuulin että saatana heitetään alas maahan tulevaisuudessa ja mainittiin jos muistan oikein rev.20:2

Nyt katselin pätkää ja siinä puhutaan että saatana olisi jo heitetty maan päälle.Kumpi väite totuus?4min kohdalla

https://www.youtube.com/watch?v=VTD1W9zEEoE

17

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alastuli

      Saatana on tullut jo alas, että kolisi ja kaiken lisäksi vielä Suomen kohdalta pääkaupunkiseudulle. Iltalehti kirjoitti:

      Erikoinen sääilmiö säikäytti - valtava pyöreä reikä ilmestyi taivaalle pääkaupunkiseudulla

      keskiviikko 09.08.2017

      Ihmiset säikähtivät, että reiästä alkaa jopa pyörremyrsky.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708092200314412_u0.shtml

      Reikä löytyy myös kuvahaulla.

    • Saatana on heitetty alas jo ennen syntiinlankeemusta.

      • Laskeutuiko tömähtäen vai pehmeästi?


      • he-ma kirjoitti:

        Laskeutuiko tömähtäen vai pehmeästi?

        Niin kuin salama (Luukas 10:18)


      • Tipale kirjoitti:

        Niin kuin salama (Luukas 10:18)

        Salama sentään vaikuttaa todelliseen maailmaan, mutta mielikuvitusjumala ei lainkaan.

        Tosin meillä taitaa olla tietoa tuosta Ukko ylijumalan työstä ja sen syistä enemmän kuin uskonharhassaan rypevät edes haluaisivat tietää.


      • raamatunlukija
        Tipale kirjoitti:

        Niin kuin salama (Luukas 10:18)

        Kyllä Saatana on maailmassa kaiken aikaa meidän keskuudessamme, mutta yllätys yllätys: Hän esittäytyy aina Jeesuksena ja Jeesuksen nimissä. Näin Jeesus itse evankeliumeissa ennustaa.


      • noniinhänseon

        Jos Saatana tekee opin Jeesuksesta Jumalana, joka tapetaan ja Saatana pääsee irti, niin Saatana todella esittäytyy Jeesuksen nimissä (= edustus) - tai pikemminkin Jeesuksesta tehdyn Kristuksen nimissä - mutta ei ole Jeesus.

        Myös ihmiuhri ja okkultiset verenjuonti- ja ruumiinsyöntiriitit ovat saatananpalvontaa. Jos Jumalan pojan - tai kolminaisuusopin mukaan vielä - Jumalan itsensä henkeä tarjotaan pelastukseksi, niin ei tarvita kahta aivosolua päätelemään, että tarjous tulee Saatanalta ilmaisessa armossa - ei tarvitse kuin uskoa - ja siinä ohessa lahjoittaa sielunsa Saatanalle lihanpalvelemisen ohella.

        Kyllä tämä löytyy Raamatusta - Paavali kirosi Jumalan ristille, mutta kannattaa kiinnittää huomiota, että milloin käytetään sanaa Jeesus ja milloin sanaa kristus.

        Kirje galatalaisille, luku 3:

        13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

        Ja näin vapautuu "hyvä" ihminen tekemään pahaa; ahnehtimaan, kadehtimaan, vaatimaan, ruikuttamaan, himoitsemaan, haluamaan ja syyttämään Jumalaa kärsimyksestä.

        Ja kun Jumala on kuollut - kiitos meidän Herrallemme Jeesukselle Kristukselle - nyt voin palvella lihanhimoa, kuten Paavali sanoo:

        Kirje roomalaisille, luku 7:

        14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
        15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
        25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

        Minusta tämä kuulostaa suoraan itse Perkeleestä tulleelta tarjoukselta.

        Eräs nimimerkki iskee asian ytimeen ihmettelyissään:

        "Kenellekään Raamattua lukeneelle ei tietenkään tule yllätyksenä se, että Jumala on perusluonteeltaan julma ja oikukas ja vaatii uhria ja pistää koko planeetan veden alle, jos ihmiset alkavat ärsyttää, mutta miksi tehdä jotain Uutta Testamenttia, jos sitä ei kuitenkaan saada aikaan ilman veriuhria ja sen Jumalan rakkauden lähettiläskin loppupelissä on vain taas seuraavan kerran tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, eikä suinkaan armon tai rauhan lähettiläänä?

        Miksi siis edelleen tulla pasuunojen ja taivaallisten sotajoukkojen kera tuomitsemaan synneistä, jos juuri on vartavasten kuoltu kaikkien meidän syntien anteeksiantamiseksi?"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15286816/miksi-jumala-suojasi

        Nimimerkki ajatteli kyseessä olleen Jumalan Suuren Suunnitelman ,ja ihmetteli sen epäkelpoa toteutusta, mutta kyllä kaikki viittaa Saatanaan tässä suunnitelmassa, ja kyse olikin SSS eli Saatanan Suuri Suunnitelma - siellähän ne istuvat aina Ilmestyskirjan alkuun samassa taivaassa Jumala ja Saatana - Jumala tietysti antoi Saatanan korjata ensin omat sielunsa pois, ja näin erottuivat jyvät akanoista Jeesuksen paluuseen mennessä.


      • onneksitultufinaaliin

        Tässä jutussa ei ole pienintäkään epäselvyyttä: hartaat uskovaiset olivatkin todellisuudessa saatananpalvojia saatananpalvontapappeineen ja meno on ollut sen mukaista, jota olemme saaneet lehdistä lukea, kun nyt on putsaus käynnissä.


      • tulluton

        Siinä teille Jeesuksen paluu.


      • EiHinttaroinnille
        tulluton kirjoitti:

        Siinä teille Jeesuksen paluu.

        Raamattu on totuutta.Raamattu ei oo valhetta. Raamattua tutkimalla löytää totuustietoa.Nopeutetuissa videoissa on paljon tietoa, jota silmä näkee muttei kuitenkaan näe.

        Esim.4.44 min stoppaus

        https://www.youtube.com/watch?v=TE7ZYYfdgY8


      • ottaatietystiaikaa

        Sinulta taisi jäädä nyt täysin ymmärtämättä, että mitä on tapahtunut.


      • NytKuuleAnnapaLuku

        Milloin saatana on heitetty maan päälle?

        Annapa vuosiluku sille!

        Nyt hermostun tällaiseen kyllästyneenä!

        Vai on saatana jo heitetty maan päälle!


      • NytKuuleAnnapaLuku kirjoitti:

        Milloin saatana on heitetty maan päälle?

        Annapa vuosiluku sille!

        Nyt hermostun tällaiseen kyllästyneenä!

        Vai on saatana jo heitetty maan päälle!

        Noin 4000 e. K. r.


    • Eikiitosjeesus

      Jumalan tulisi kierrättää eikä heitellä roskiaan tänne alas... Ei edes kaikkivaltiaan oikeudella. Hyihyi.

    • HäpeeSami
    • Saatana on on taikauskoisen ajan kuviteltu hahmo, samaa luokkaa kuin Raamatussa olevat noidat, velhot, vainaja- ja tietäjähenget.

    • SivistymätöntäSaastaa

      Sami!

      Anthony kuollut!

      Siinä yhteydessä käytössä sanat " helvetin hyvin "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      27
      2702
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2265
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      84
      1605
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1461
    5. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      120
      1454
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1372
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1142
    8. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1128
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      70
      1128
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      60
      1080
    Aihe