Noi niin sanotut poliisit vois sukaia vittuun nakkilasta antaa ihmisten olla ja mennä niinkuin ennekin.
Paskalakit
7
1279
Vastaukset
- ahjokatu
Niinpä kaikki sinunlaisesi hörhöt saisivat viedä siperiaan siinä polliisi tekisi palveluksen yhteiskunta kelpoisille sääntöjä noudattaville ihmisille
- Nisti
Taidatpi itse olla aikamoinen hörhö?
- Anonyymi
Mikä siinä voi niin vaikeaa olla, että ottaa huomioon myös muut ihmiset ?.Olipa mikä aika tahansa vuorokaudesta.
- Anonyymi
Ei ne täällä kyllä huvikseen pyöri, jotain on menossa jos tänne eksyvät
- Anonyymi
Hyvä että näyttäytyvät.
Saa miettimään omiakin tekosiaan,jollei nyt rikoksia mutta ..tuliko turvavyö kiinni,oliko vauhtia liikaa,käytinkö vilkkua................................ja kirjoittamaan tänne.- Anonyymi
Lisää valvontaa nakkilaan sitä tarvitaan viranomaisten toimesta.
- Anonyymi
Kriminaalit pois nakkilasta niin tulee rauhallinen turvallinen asuinystävällinen kunta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612