Rompepäivät Lieksassa viikonvaihteessa

kaupattavaakin

Onko rompepäivillä väkeä ja myyjiä,niin tietäisi kannattaako tulla.

38

3255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misse.elitti

      Eu oo kun kaarisilta ja varasjie on keskeneräunen ja kevötnuemen lkjyjalistamo on kohra valmis.
      Ista minylta miskwusth elite vm 80 hintaa 600€

      • jfhkgdsdgter

        Ompas sulla vajakki paha lukihäiriö!


    • Hwrksusteltqa

      Haluan heskustella raaseidoli Iljasta. Kaikki raaset tervetuloa heeskurteluun

    • Studebaker

      Rompetukset eivät näytä pahemmin lieksalaisia kiinnostavan, oli ehkä viimeinen kerta.

    • nyt.tulee.hyvä

      Kannattaa tulla! Pielisentietä levennetään, kuopat tasataan ja parkkeerausta parannetaan.

      • eiku.paranee

        Työt alkoi tänään, ensin poistetaan teräväreunaiset reunakivet. Kären parkista tulevilleasnnnetaan kolmio.


    • birre.orava

      Sää oli hyvä, paikka oli hyvä. Ajatus ja markkinointi aivan alle keskinkertainen. Lipun hinta liian kova (12 eemeliä). Pitäisi kehittää jotain uutta. Ja vetonaula puuttui. Ei enää ihme jos ei kiinnosta. Monella lieksalaisella on auto, ja sama tapahtuma on jo monipeliin Kuhmossa ja Nurmeksessa koettu. Sen pituinen se.

    • Lipunostanut

      Lipun hinta oli muuten 8E. Osallistukaa itse ohjelman tekoon, yhteystiedot löytyy netistä. Kaljatelttako olisi ollut ratkaisu perhe tapahtumaan, iskä ja äiti olisi vetänyt kaljaa ja lapset rikkonut näyttely kalustoa? Siltsun esiintyminen olisi varmaan vienyt järjestäjän konkkaan. Itse viihdyin ja löysin jopa ostettavaa. Lieksa on kyllä valittajien pyhäkkö. Juhlapuhe oli kyllä hyvää kuultavaa ja myös löytyi huumoriakin. Pilkekone näytös oli myös antoisa sekä pikku autot joista löysin harvinaisuuksia.

      • peiroa

        Rompelipäivät ei kiinnosta minua romuja näki hyvin katsoa kun ajoin Kuhmontietä pitkin
        miksi maksaa 8 euroa pääsylipusta ja vielä romujen katselusta sää ja paikka oli hyvä kävijämäärä ei riittänyt tarpeeksi. minusta riittäisi joka toinen vuosi järjestettäisiin Kuhmossa tai Nurmeksessa ei ne joka vuosi jaksa katsoa romppeita Lieksassa ei kannata järjestää


      • toinenlipunostanut

        Minuapa kiinnostaa rompepäivät, käyn kaikissa ja nämä tapahtumat ovat vapaaehtoisa ei näihin kukaan pakota. Lipun hinnasta vielä, oli kohtuullinen olisin tullut vaikka olisi ollut 10e. Kiitokset Kuhmon Mobilistit ry ja Lieksan, Nurmeksen ja Kuhmon talkooporukka kun jaksatte vuodesta toiseen näistä vittuiluista huolimatta järjestää näitä tapahtumia. Seuraavaksi Kuhmossa tavataan ja nautitaan näistä (romuista).


    • juustohöylät.tympii

      Miksi nuo vanhat mosset ja angliat pitää olla jokavuosi näytillä, siihen joku vanha jenkkiromu myös? Eikö riittäisi sitten pitää sitä näyttelyä kunhan katsojat alkaa olla sitä ikäpolvea ettei ole niitä nähneet nuoruudessaan!

    • Museoautoja

      Olihan mobiileina esillä 20vuotias mersu(ja)joita purettu ja kasattu.Eikö siinä ole kiinnostavia autoja?

      • Lipunostanut

        Esitteessä lukee harrastusajoneuvo-ja rompemyynti tapahtuma ei museoauto. Suurin osa autoista ei ollut museorekisterissä. Alueelta en myös löytänyt yhtään juustohöylää, olisi ollut mukava jos joku olisi sellaisen tuonut näytille.


    • Turha on kenenkään valittaa järjestelyistä, lipun hinnasta tai mistään muustakaan. Olen sitä mieltä, että on hyvä vaan, jos ylipäätään suurimmaksi osaksi talkoovoimilla ja alan harrastukseen liittyen Lieksassakin järjestetään tämän kaltaisia tapahtumia. Valittajat voisivat asettaa itsensä järjestäjien asemaan, ja siitä kehitellä omaa viitseliäisyyttään alan houkuttelevuuteen, ja miten ylipäätään tämän kaltaiset tapahtumat saataisiin onnistuneeksi. Niin kuin yleensä nykyaikana, kaikkea ollaan herkkiä arvostelemaan, mutta todellisia tekijöitä kun kysytään, niin sitten ollaan hyvin hiljaa, ja mennään tekijöitten selän taakse piiloon urputtamaan, vaikka on yritetty toisten taholta jotain.

      Kävin itse lauantai-iltapäivällä tapahtumassa, ja olisin kyllä suonut, että olisi ollut noin hyvällä säällä enemmän porukkaa. Ajankohta oli toki varhainen kesän alkupuoli, mutta on ymmärrettävää jos lomarompeajat ja muu on suunnitteilla paikkakunnille, joilla on enemmän mielenkiintoa. Saattoipa olla laitimmainen kerta kun Lieksa kiinnostaa järjestäjiä. No, toivottavasti ei.
      Lieksassakin tiedän olevan potentiaalia esim. maamoottoreihin ja traktoreihin enemmän. Toivon että tämä kokemus ei ”tyssäytä” hyvää tapahtumaa. Ongelmana on tietty se, että ilman uudistusta näillä tapahtumilla on väistämättä väljähtymisen vaara.

      Vertaillen voitaisiin ajatella, että Vaskiviikkokin elää kulminaatiopistettään, on jo muutaman vuoden ollut näin. Ei sille mitään voi, että kaikki ei toimi saman kaavan mukaan ikuisesti.

      Aiheeseen liittyvä loppukevennys tässä.
      https://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM

    • KiittiMulleRiitti

      En uskaltanut lähteä kun on selässä vikaa ja pitäis välillä päästä istumaan kun koskee jalkoihin? Arvelin ettei siellä mahda penkkejä hyvin olla? Kerran kävin Kuhmossa vastaavassa tilaisuudessa ja siellä ei ollut penkkejä, ja kesken päivän piti lähteä ajelemaan lieksaan, joten mulle riitti! En ole senkoommin käynyt!

      • ketkulan.esiaste

        Toki tuokin olisi otettava aina ja kaikkialla huomion. Olen pahoillani, että vuoksesi kaikkea ei aina voi vuoksesi toteuttaa. Toki kaikki inhimillisyyden rajoissa oleva olisi penkein ja muutenkin kaikin tavoin suotavaa elämässämme. Jätit mainitsematta, että kallein konjakkikin olisi penkillesi tarjoiltava, koska olet tyyliltäsi ilmeinen vip-henkilötyylinen oletettava, ja sen mukaista palveluatmosfääriä odottava.
        Olen todella pahoillani, että olet nyt tässä harvinaisessa elämäntapahtumassasi noin pettynyt. Ehkä eloosi on muuta hyvää jatkossa tarjolla. Onhan lapsillekin. Varsinkin niille lapsille, jotka odottavat elon tapahtumia kasvunsa varrella avoimin ja rehellisin silmin. Hymyillen ja hyväksyen uuden, toivoaksemme hyvän, tapahtuvan.
        PS. Kyllä penkit ovat sarkastisessakin selkäkivussa hyvää. On tuossa hyvää ymmärrettävääkin. Olet kelpo keskustelija. Jatka samaa tyyliä hioen.
        Toki tuokin olisi otettava aina ja kaikkialla huomion. Olen pahoillani, että vuoksesi kaikkea ei aina voi vuoksesi toteuttaa. Toki kaikki inhimillisyyden rajoissa oleva olisi penkein ja muutenkin kaikin tavoin suotavaa elämässämme. Jätit mainitsematta, että kallein konjakkikin olisi penkillesi tarjoiltava, koska olet tyyliltäsi ilmeinen vip-henkilön oletettavaa, ja sen mukaista palveluatmosfääriä odottava.
        Olen todella pahoillani, että olet nyt tässä harvinaisessa elämäntapahtumassasi noin pettynyt. Ehkä eloosi on muuta hyvää jatkossa tarjolla. Onhan lapsillekin. Varsinkin niille lapsille, jotka odottavat elon tapahtumia kasvunsa varrella avoimin ja rehellisin silmin.
        hyvää
        PS. Kyllä penkit on sarkastisessakin selkäkivussa hyvää. On tuossa hyvää ymmerrettävääkin. Olet kelpo keskustelija. Jatka samaa tyyliä hioen.


      • talkoolainen

        Penkkejä oli useita ympäri aluetta , selkänojallisia ja ilman. Eräs vanhempi mies oli ottanut oman jakkaran mukaan, eikö tullut mieleen. Olin itse niitä kantamassa paikoilleen.


    • KiittiMulleRiitti

      Hyvä että olet pahoillasi mutta eikös ole sanontakin "ettei sota yhtä miestä kaipaa", joten helpommalla pääsi järjestäjä kun ei tarvitse vaivaisille istumapaikkoja järjestää! Joten ei se nyt yksi 8 euron lipun myymättä jättäminen maata kaada!
      Toisekseen olen noita vanhoja romuja aikoinaan rassannut kun ei parempiakaan ollut, joten ei tuo maata kaatava vahiko ollut etten niitä uudelleen nähnytkään!
      Toivon sulle onnea ja menestystä vanhan autonpeltien hiontaan!
      Ps. Littakaa seuraavaan romutapahtuman mainokseen ettei ole kuin seisomapaikkoja, niin ei tule huonokuntoiset turhaan lipunostoon!

      • ketkulan.esiaste

        Oletpas harvinaisen oikeassa. Ymmärrät maailman rajua kokemusta, sielukkuuden ja käytännön yhtälöitä huomattavasti paremmin kuin minä. Arvostan myös artikulaatiosi hyvää ja oikeansuuntaista tyyliäsi sen verran, että olen taipuvainen vähäisten kykyjeni myötä avittamaan tarvittaessa kaltaisiasi kaikin viitseliäisyyteni suomin keinoin kaikessa tulevassa, niin tapahtumissa, kuin palstakeskustelujemme tuoksinassa.


      • huonoJalka

        Kyllähän siellä näkyi istuinpaikkoja olevan ihan riittämiin. Itsellä on huonot jalat ja vaimo ei voi pitkiä matkoja kulkea, mutta pääsimme parkkiin lähes lipunmyynnin viereen, kysymällä. Ilman invakorttia. Tästä kiitos Kuhmon miehille. Tapahtuma oli hyvä.
        Olisi oppia muillekkin.


    • hienohomma

      Onhan valitusta.
      Tosiaan on. Kolmen pikkulapsen kanssa pääsimme lähes oven eteen ja opastus lastenhoitohuoneeseenkin neuvottiin. Sitäkin tarvittiin tapahtuman aikana. Erikoita oli se, että lastenhoitohuone oli erillinen, jossa sai olla rauhassa.

    • Tahdontulla

      Käyttöauto=harrasteauto.Selvä ensivuonna tuon 2004 vuosimallin Volvon.Pääsenkö ilmaiseksi?

      • Volvo

        Eiköhän se pääse sinne traktori puolelle riviin!


      • jokuMättää

        Käyttöauto=harrasteauto.Selvä ensivuonna tuon 2004 vuosimallin Volvon.Pääsenkö ilmaiseksi?

        Tuossa kommentissa on näiden valittajien sekä kampittajien peruspointti. Pääsenkö ilmaiseksi ?.


    • sivustaseurannut

      Juttelin aamulla kaupassa yhden talkoolaisen kanssa kun kerroin mitä täällä kirjoitellaan. Vastaus oli tyhjentävä , suurimmat valittajat ovat niitä joilla on vain tuulen huuhtoma perse. Tehkää itse jotain älkääkö vain valittako.

    • Vieläsivummalla

      Eli kaikki rikkaat harrastaa teini bemuja ja mersuja.

    • yksivieraista

      On varmaan mieltäylentävää harrastajien ja talkoolaisten lukea näitä arvosteluja. Antaa varmasti pontta tulevia tapahtumia varten. HÄVETKÄÄ !!!!

    • asennekkoMättää

      Tuo tapahtuma oli hyvä. Paikka oli erinomainen. Järjestäjät osaavia ja ammattitaitoisia. Näkihän tuon paikan päältä ensisilmäyksellä. Tuollaisen tapahtuman luominen ei ole ollut aivan pikku juttu, koska eihän tuossa paikkaa ole koskaan ollut tuollaista väenmäärää. Miettikääpä sitä.
      Joten kannattaiskohan miettiä vielä jatkon suhteen ihan huolella.

      Se ettei nuo maksulliset tapahtumat saa lieksalaisia liikkeelle, on suuri ihme. Tai paremminkin suuri kysymysmerkki. Liittyykö tämä siihen yhteistyökyvyttömyyteen, josta on Lieksasta aiempiakin kokemuksia. Nurmes / Kuhmo alueella maksavia asiakkaita on riittämiin.

      Noiden tapahtumien suhteen, onko lieksalaiset opetettu saamaan niitä ilmaisia makkaroita eri tapahtumista liikaa ja jos jossakin yrityksessä on lohisoppatarjoilu ilmaiseksi, niin paikalla on kilometrin jono. Ja kyllähän niistäkin valitetaan.

    • thsksjilensa

      Ylimystö ja kirjanoppineet ei lieksassa harrasta vanhoja autoja, ei niitä kiinnosta! Köyhällä rahvaalla on rahat vähissä eikä ne sijoita vähiä rahojaan vanhojen autojen tuijottamiseen! Ilmaista lohisoppaa ja makkarssa taas jonottaa kirjanoppineet ja rahvaat yhdessä, vaikka kukaan ei ole edes autoa ostamasskaan!
      Kuhmolaiset on rikkaampia kuin lieksalaiset, siitä erot johtuu!

    • Kyllä ehdottomasti Lieksa kaipaa tällaisen tapahtuman.Itse en tällä kertaa pääsyt käymään mutta toivoa sopii että jatkoa luvassa.

    • vanhat.ovat.aarteita

      Kiitokset järjestäjille. Toivottavasti tämän palstan kirjoittelu ei hetkauta järjestäjiä. Työn määrä ja tulos suhteutettuna siihen saattaa hetkauttaa.
      Kävin päivillä ja oli mukavaa katseltavaa ihan sopivasti. Ostin muutamalta kojulta itselleni sopivia tuotteita. Olisi pitänyt varata aikaa enemmän, että olisi saanut kaikesta tarjotusta tarkoitetun irti. Meistä asiakkaista on kiinni miten vaivalla järjestettyihin tapahtumiin suhtaudutaan. Olipahan kyse mistä tahansa. Mielestäni yrittämistä ja tapahtumien järjestäjiä pitäisi arvostaa nykyasenteita enemmän.

      Järjestäjille toivon vahvaa asennetta. Kyllä te osittain tiedätte mistä tässä on kyse.
      Kiitos, että Lieksassakin yrititte.

    • orionFord

      Eiköhän lienee paras kommentti tähän peräään, että Kuhmon Mobilistit ja Lieksan järjestäjät kasaantuu yhteisen pöydän ääreen ja katsovat mikä on lopputulos. Tehään siinä päätös kasvokkain.
      Loppuu paskanjauhanta ja epäasialliset kommentit.

    • äölkjhgfdaSDS

      Kannattaa ottaa myös lippuasia esille miksi ei lahjalipulla pääse sisään? Lyökää lippuvahdit omaan otsaanne leimat eikä toisten käsiin!

      • mobilistijäsen

        Jos ottaisitte yhteyttä suoraan Kuhmon Mobilistien näyttely päällikköön ja selvittäisitte asian .
        Otan itse puheeksi heinäkuun alun kokouksessa ja selvitämme tapauksen.


    • hnjfxzdfcgvzxdfcv

      Miksi ne viisaat ei kommentoi lippuasiaa, ne jotka tuossa aiemmin näytteli viisasta!

    • HienoHomma

      Molemmilla lippukassoilla oli nimilistat, joissa oli yhteistyökumppaneiden nimet.
      Ja näillä oli vapaa pääsy alueelle.
      Ihmetyttää moinen kommetointi täällä joten kuinkahan onnistuisi jos juteltais kasvokkain.

    • Roju

      Miksi ihmeessä pitäisi maksaa romujen katselusta? Joutavaa romua enimmäkseen myydään ja siitä pitäisi vielä maksaa sisäänpääsy, ei kiitos.

      • Liegsadar2010

        Sanoppa muuta! Kun tässä kotohuushollissa pääsisi joskus eroon kaikesta romusta, romppeista ja ryysyistä!! En kaipaa ROMPEpäiviä noin järjestettynä ainakaan...….


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe