Boikotoin suvaitsematonta Porin Jazzia

eikös_vain

Kierrän kaukaa tapahtumat, jotka haluavat määritellä, millaiset ajatukset ovat sallittuja ja mitkä ei.

Hyväksyä homot on yhtä ok mielipide, kuin olla hyväksymättä.

19

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteenvapausnääs

      Turha aloitus, näinhän jokainen järkevä ja sivistynyt ihminen tekee ilman muuta.

    • ymmärrystä_oltava

      Jos on aina uskonut, kun on opetettu, että 1 1=2 ja nyt se onkin 3, menee hetki sisäistää.

    • kös.kös

      Minä menen hihhuloimaan isoon telttaan, olen niin hurmoksessa.

      • Nimierkki21

        Taitaa ne homppelit olla enemmän hurmoksessa omissa teltoissaan. Päihteet ja huumeet kuuluvat arkeen. Kuten Sillanpäällä.


    • Väärin.ajateltu

      Ei aloitus ollut turha, sillä suuri joukko ihmisiä pitää ihan oikeutettuna uuden toimitusjohtajan erottamista mielipiteensä vuoksi vaikkei tämä edes yrittänyt tuputtaa niitä muille, vastasi vain toimittajan kysymykseen.
      Ajatuspoliisi toimi. Ei saa ajatella väärin.

    • Joseph.Goebbels

      Rappio"musiikkia".

    • tuhnuinen_ilmapiiri

      Poltin jo omistamani suvaitsemattoman Iiro Rantalan levyt. Olen kuitenkin iloinen hänen ja hänen vaimonsa kohtaamisesta. Varmasti keskenään mukavia, vaikka eivät olleet paikalla kun ulkonäköä jaettiin

    • En tiedä olisiko aate vaikuttanut hänen työhönsä, mutta fossiilisia ajatuksia tämä Ruotsala kyllä kertoi.

      • yksi.ainoa.mieIipide

        Mutta miksi toisten mielipiteistä pitää niin riehaantua, eräs oppinut mies kuulemma oikein raivostui. Ei kyllä sovi professorille raivostua jonkun nobodyn mielipiteestä.


      • överi_ei_hyvä_koskaan

        Kyllä, mutta ei syy potkuihin. Kohta kaikki 20 vuotta sitten firman pikkujouluissa neekeri vitsin kertoneet saa potkut....


    • lappu_luukulle

      Jos Porin Jazz on noin suvaitsematon, varmaan inhoavat turvapaikanhakijoitakin. Millainen sadisti ensiksi palkkaa tehtävään itse hakemattoman ja sitten irtisanoo, lällällää

    • ihanne

      Mitä siellä Pori Jazzeissa pitäisi sitten tehdä, veisata suvivirttä aamusta iltaan?

      • vai_sellaista

        Uusi virsi?


    • luoonon_lait

      Harrastaa tervettä heteroseksiä. Spermat suuhun.

    • Hyvä.päätös

      Juu juu. Teille on omat paikat eli ne suviseurat ym. tapahtumat. Siellä ei ole kuin kaltaisianne.

    • totuus__

      Homous oli pervoutta ja sairautta vuosituhannet. Lopun ajan pervot yrittää vaihtaa totuutta. En ole uskovainen, pidän päihteistä, heteroseksistä ja muistakin pahoista tavoista.

    • pahatpiiloon

      Tulee vielä aika, jolloin kaapin ovet suljetaan. Eikä siihen mene kauaa.

    • kjhhfgddtyrrt

      kuskataan vokeista matuja 10 bussilastia päivittäin porin jatseille tutustumaan suomalaiseen homomyönteiseen kultuuriin aivan samalla tavalla kuin vierailut päiväkoteihin ja kouluihin.








      kenen "välkky" idea ylipäätänsä on että päiväkodit on jotain vierailu ja tutustumispaikkoja?
      koska on vankiloista vapautuvien vuoro vierailla kouluissa ja päiväkodeissa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe