pistä hakusanaksi: Nooan arkin jäänteet araratilla.
Nooan Arkki
etsip
19550
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 19
Vanhimmat
Pistä hakusanaksi apofenia.
Tyhmä, jokainen tietää että jäät ovat ikijäinäkin kuin vesivirta joka valuu koko ajan alas. Ei siellä mitään arkkia enää ole. Silminnäkijätodistus onneksi on olemassa ja sehän pätee oikeudessa kuin oikeudessa, vai mitä?
Ei ole kuin toisen käden kertomuksia. Vai voitko tuoda Seemin, Haamin tai Jaafetin oikeuteen todistamaan?
Kyklooppejakin on ollut olemassa samanlaisen silminnäkijäkertomuksen mukaan.
Nikkivaras on alhainen olio.
Mikä ihmeen "silminnäkijätodistus"? Raamatun kertomus on sen itsensäkin mukaan tehty jälkikäteen.
Et ilmeisesti vaivautunut katsomaan koko dokumenttia, koska tunnut olevan aivan pihalla, silti ns asiantuntija. ei siellä vuoren huipulla mitään puurakenteista arkkia ole, mutta missä se on, kuuluu Araratin vuoristoon, tutustu asiaan vähän paremmin.
tuon mittaluokan laivan rakentaminen puusta on mahdotonta,tiede todistaa.
se Arkki on nykyään lähinnä kivettynyt muoto
... ja saat vastaukseksi kuvia kalliomuodostelmista.
Jopa USA:n seitemännen päivän adventistit ovat sanoutuneet irti noista väitteistä, vaikka väitteitä esittänyt anestesiahoitaja oli heidän seurakuntansa jäsen.
Näinhän se menee. Kun sanottava loppuu, niin kaivellaan vanhoja jämiä ja toivotaan jospa se nyt menisi läpi.
Entäs ne muut perimätietojen mukaiset Nooan arkit muilla vuorilla?
Suomenkielisen tiivistelmänkin mukaan arkkeja on arvatenkin ollut useita ja ne ovat rantautuneet eri paikkoihin - mutta hei, arkkia on etsinyt jopa astronautti, ja heihinhän ainakin raunileenaluukanenkilde suhtautui kuin ylimaallisen tiedon haltijoihin konsanaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nooan_arkin_etsintä
Yksi "tutkija" raahasi vuorilta puupölkyn, joka oli hänen mukaansa otettu arkin hylystä.
Tutkimus osoitti pölkyn Venäjän Rautateiden ratapölkyksi 1800 – 1900 lukujen vaihteesta.
No, sehän on riittävän vanha. Ei muuta kuin uskomittarit kaakkoon ja veli todistamaan väkevästi vieressä, niin kyllä se todisteeksi kelpaa.
- Nooan arkki: n. 140 x 23 x 14 m kokoinen, useampi kerroksinen.
- maailmassa eliölajeja varovaisesti arvioiden rapiat alle 9 miljoonaa (josta pitää vähentää mm. vesieläimet).
- ruoka ja juoma jopa vuoden ajaksi Nooalle perheineen eläimille.
Mikä on uskovaisen selitys, miten tämä oli mahdollista?
1. Tutkimattomat ovat Herran tiet. (trad.)
2. Meidän ei ole tarpeen tietää Jumalan kaikkia tekoja. (JC:n koulukunta)
3. Tärkeintä ei ole tietää kaikkia yksityiskohtia vaan päättää, missä viettää ikuisuutensa. Halleluja! Ylistys Herralle! (Mark5istinen koulukunta)
4. Entä sitten? (asdfmanin koulukunta)
"Näin kerran ihmeen tapahtuvan juuri kun olisimme tulleet ilmankin toimeen." - Stanislaw Jerzy Lec.
Minun sukulaiseni hirsihuvila se on.
1Moos.6:14 Biblia (1776) Tee sinulles arkki hongasta, ja tee sisälle olinsijat...Siis arkki, yhdelle ja yhdestä puusta. "Tee itsellesi arkki"
YLLÄ SIELLÄ ON VIELÄIN! jAPANILAINEN RETKIKUNTA LÖYTÄNYT. oLI JUTTU arkeologian keskustelupalstaööa kuvan kamssa. Näe ja usko!
Siis näe ja usko, Jumala puhuu auringolle ja lumelle. Job.9:7 Job.37:6
Joku kreationistihan voisi väittää, että Nooan arkin tilaongelma ratkeaisi siten, että arkkeja risteili valtamerellä (sillä vedenpaisumusmerihän oli yksi ja ainoa vesiallas) niin tiuhaan että olivat vaarassa törmäillä toisiinsa.
Ehkä törmäilivätkin, ja ehkä osa upposi, varsinkin ne joissa oli lastina painavia dinosauruksia!
Ja tästähän kreationistilla olisi todisteena globaalit vedenpaisumussadut.