Näköjään 40-50-vuotiaat naisetkin

vvvvvvvvvv

ainakin täällä pääkaupunkiseudulla löytää hetkessä ja helposti seuraa. Tästä on jonkin verran kokemusta vaikka olenkin mies. Naisille viestejä tulee paljon ja jono ulottuu todella kauas.

Tämä siis edellyttää, että nainen on ainakin "tavallisen" näköinen.

Vihaisia kommentteja?

30

2507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiym

Miksi pitäisi olla vihainen? Kuka muka ei saa helposti seuraa?

• kertokaa_viisaammat

Kenelle tämä oli uusi ja ihmeellinen asia?
        Naisena, yli 50v, nyt sinkku, saan yllätyksekseni helposti seuraa livenäkin, myös muualla kuin pk-seudulla?!? Miesten taso on sitten vähän eri asia....
        Mikä olisi hyvä parituspalsta etsiä järkevää, viriiliä miestä loppuelämäksi?

• Ylva
        kertokaa_viisaammat kirjoitti:

Naisena, yli 50v, nyt sinkku, saan yllätyksekseni helposti seuraa livenäkin, myös muualla kuin pk-seudulla?!? Miesten taso on sitten vähän eri asia....

Haluan myös tietää tuon. Missä fiksut ja itsestään huolehtivat 40 miehet ovat?

• Ne seurustelee tai ainakin deittailee. 40 fiksuilla komeilla miehillä on kyllä vientiä enemmän kuin koskaan elämässään, mutta ei se suosio ole kuitenkaan mitään naisten suosion rinnalla

• Kunnollineneikelpaa
        kertokaa_viisaammat kirjoitti:

s24 on parempi jo ilmaisena kuin mikään muu maksullinen tai ilmainen, mutta ei suinkaan täydellinen. s24 kyselee parhaiten perustiedot ja niiden mukaan voi myös kumppaneita etsiä. Jos ei löydy, vika ei ole sivustossa, vaan tarjonnassa tai oleellisia perustietoja ei ole annettu.

Ei voi millään käsittää, miksi naiset eksyvät vain epätasoisiin, sairaisiin ja itsestään huolehtimattomiin miehiin. Itse jätän seksiä hakevat naiset sivuun, ei ongelma. Jos itsestään huolehtiva löytyy, sitten naiset alkavat syyttää jo liiallisesta liikunnasta, muusta kehittävästä harrastamisesta tai tekemisestä. Ilmeisesti naiset tarkoittavat huolehtimisella aivan jotain muuta kuin miehet.

Tuskin yksikään nainen on ottanut minuun yhteyttä, jonka voisi tulkita huolehtineen ainakaan kiloistaan. Naisille ei kelpaa urheileva hoikka mies, vaikka ristiriitaisesti moni niitä peräänkuuluttaa. Eivät eksy ainakaan minun profiilille, itsekään en niitä monia löydä. Tietysti jokainen mies myös hakee itseään lyhyempiä ja kevyempiä. Muutama poikkeus vain vahvistaa säännön. Naisillakin tuo toivomus on käänteisenä, silti hakevat itseään pienempiä käytännössä.

Kunpa ymmärtäisi edes oppimaan naisten logiikkaa, tavoitetta siinäkin.

• Kunnollineneikelpaa kirjoitti:

s24 on parempi jo ilmaisena kuin mikään muu maksullinen tai ilmainen, mutta ei suinkaan täydellinen. s24 kyselee parhaiten perustiedot ja niiden mukaan voi myös kumppaneita etsiä. Jos ei löydy, vika ei ole sivustossa, vaan tarjonnassa tai oleellisia perustietoja ei ole annettu.

Ei voi millään käsittää, miksi naiset eksyvät vain epätasoisiin, sairaisiin ja itsestään huolehtimattomiin miehiin. Itse jätän seksiä hakevat naiset sivuun, ei ongelma. Jos itsestään huolehtiva löytyy, sitten naiset alkavat syyttää jo liiallisesta liikunnasta, muusta kehittävästä harrastamisesta tai tekemisestä. Ilmeisesti naiset tarkoittavat huolehtimisella aivan jotain muuta kuin miehet.

Tuskin yksikään nainen on ottanut minuun yhteyttä, jonka voisi tulkita huolehtineen ainakaan kiloistaan. Naisille ei kelpaa urheileva hoikka mies, vaikka ristiriitaisesti moni niitä peräänkuuluttaa. Eivät eksy ainakaan minun profiilille, itsekään en niitä monia löydä. Tietysti jokainen mies myös hakee itseään lyhyempiä ja kevyempiä. Muutama poikkeus vain vahvistaa säännön. Naisillakin tuo toivomus on käänteisenä, silti hakevat itseään pienempiä käytännössä.

Kunpa ymmärtäisi edes oppimaan naisten logiikkaa, tavoitetta siinäkin.

Kyllä kelpaa mieluusti hoikka , urheileva mies
        Itsekin olen hoikka ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Pituus reilu 170 ja paino 56

• siro

56kg?

• wilssoni2

Millä perusteella vihaisia kommentteja? Jos olet itse vihainen, ei normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen vihastu sinun kanssasi. Vihan kokemus on sinun omasi ja opettele käsittelemään tunteitasi. Se kannattaa.

• eikämitennevoikin

Aijaa. Harmi kun vaan pääkaupunkiseudun just ulkopuolella /vieressä vähän niinku tuota ikäluokkaa ja nainen ja ei tuu yhteydenottoja. No nyt oon kade noille pääkaupunkiseutulaisille miten ne vie munkin yhteydenotot sitten pahuksen milla magiat! grrr!

• Vvv50

Jos ei tule yhteydenottoja, sinä voit tehdä aloitteen. Pääkaupunki voi muutaman viedä, paikallinen olisi parempi.

• wulff

Mielestäni monia houkutttelee ei niinkään tavallinen, vaan persoonallisuus, massasta erottuva. Tämä tarkoittaa kivaa leikkausta hiuksissa, mielenkiintoisia vaatteita ja keskustelutaitoa.

• vivihih

Niin, miksi ei 40 vuotiaat naiset ylipäätään saisi helposti seuraa ? Saa, ja saa ihan muuallakin kuin pk seudulla. On eri asia, millaista seuraa on tarjolla. Nuoria miehiä on aina tarjolla, kun taas oman ikäiset miehet etsivät ja jahtaavat taas nuorempia naisia. Samoin on varattuja miehiä tarjolla riesaksi asti. Olenkin vakavasti pohtinut, että pitääkö itse myös heittäytyä vaan nauttimaan näistä kevyistä suhteista ja lopettaa haaveilu normaalista kypsän iän parisuhteesta.
      Olen normaali naisennäköinen nainen.
      Vai tarkoitiko juurikin että löytää helposti uuden hyvän parisuhteen ?

• Eiym

Luultavasti pitäisi koska nuoria miehiä valtavalla munalla ja treenatulla kropalla on vaikka kuinka tarjolla. Fiksua, asiallista aikuista miestä taas ei löydä millään. Ei jaksaisi lasten kanssa alkaa leikkiä.

• sinkku44v

Todellakin nuorempaa miestä on tarjolla, itseäni 10-15v nuorempaa. En vaan vielä ole rohjennut alkaa kokeilemaan.
        Ikäisilläni miehillä on vielä alaikäisiä lapsia, joten en ala säätää sellaisten kanssa vakituiseen suhteeseen. Vanhempaa taas en halua.

• Ymky

Kirjoitus taisi tarkoittaa vain seuraa.

Fiksun ja asiallisen omanikäisen naisen löytäminen ei ole helppoa, ainakaan läheltä. Etenkin, jos etsii itsestään huoltapitänyttä.

Kirjoitukseesi. Nuori vähän fiksu valtavalla munalla kelpaa, mutta vanhempi vastaava ei? Vaikea uskoa, että ikäiseni miehet etsivät vain nuorempia naisia. Nuoremmat miehet liittynevät naisen itsetunto-ongelmaan, pelätään, ettei kelvata omanikäiselle ja nuoremmasta saadaan pönkitystä itsetunnolle.
        Kevyt suhde nuoren kanssa? Mikset aloita vastaavaa suhdetta ikäisesi kanssa? Siitä voi kehittyä jotakin, jos mies huomaa, miten hyvä nainen olet. Se huono puoli on, että ikäisesi mies pitää olla fiksu, nuoren ei. Asiallisella miehellä on BMW, nuoren kanssa mennään taksilla, jonka maksat. Hieman kärjistin :)

• Eiym

Ei niitä vanhempia miehiä löydy mihinkään suhteisiin eikä olen kovin fiksujakaan. Kaikilla tapaamillani nuorilla miehillä on ollut huomattavasti parempi taloudellinen tilanne kuin deittaamillani viisikymppisillä. On maksetut talot ja autot, ei elä kädestä suuhun ja terveet elämäntavat kun nämä viiskymppiset on pääosin alkoholisoituneita, pitkäaikaistyöttömiä ja ruoka-avun varassa ja olleet sitä jo 10-15 vuotta.

• Ymky

En tiennyt, että tilanne meissä miehissä on noin huono. Kiva tietää olevansa poikkeus. Aloittajakin taitaa olla, joten ehkä profiilia kannattaa muuttaa.
        Jos nuorella miehellä on jo velaton auto ja talo, taitaa hänellä olla kymmenen vuoden päästä kymmenen vuotta nuorempi nainen. Vanhemmissa naisissa velaton talo ja auto on harvinaisuus. Lapsettomalla ehkä.

• blooming

40-50v miehillä alkaa olla jotain perussairautta. Ellei ole alkoholin tai tupakan aiheuttamaa, metabolista oireyhtymää tai tules- vaivaa, niin sitten psyyke oireilee toistuvien erojen tai narsismin kanssa. Itsellä ei tietenkään ole osuutta asioitten kulkuun. Erektio-ongelma ei ole lainkaan harvinaista.
        Jos jokunen harvinainen yksilö on välttänyt nuo em vaivat, niin sitten on vain helpon suhteilun perässä. Hyvältä näyttävä ja työelämässä suht menestynyt mies on kuumaa tavaraa kaiken ikäisten naisten keskuudessa. Ei sellaiset ole näillä sivuilla, ei koskaan.

• vvvvvvvvvv

Hei ole mitään sairautta, en juurikaan käytä alkoholia, tupakkaa en polta. Ei ole erektio-ongelmaa. Auto ja talo on maksettu jo kauan sitten... Työelämässä olen, mutta en ole mikään suuri johtaja. Enkä ole edes narsisti. Enkä ole helpon suhteilun perässä. Profiilia ei ole enää missään, koska tuli niin paljon kummallisia naisia vastaan, etten jaksanut sitä touhua enää. Kiitos.

• Ymky

Blooming? Täällä ei ole kuumaa miestavaraa, miten naisia, haluttuja?

• Ymky kirjoitti:

En tiennyt, että tilanne meissä miehissä on noin huono. Kiva tietää olevansa poikkeus. Aloittajakin taitaa olla, joten ehkä profiilia kannattaa muuttaa.
        Jos nuorella miehellä on jo velaton auto ja talo, taitaa hänellä olla kymmenen vuoden päästä kymmenen vuotta nuorempi nainen. Vanhemmissa naisissa velaton talo ja auto on harvinaisuus. Lapsettomalla ehkä.

Täällä yksi vanhempi nainen jolla on taloja 2,autoja 2, ulkonäkö ikäisekseni upea, pikä, hoikka, urheileva jne. Väitän olevani ihan fiksukin. Eipä ole miehiä jonoksi asti, oman kullan haluaisin
        Pelkääko miehet menestynyttä naista ?
        Yksillä trefeillä mies loukkaantui kun minulla oli hienompi auto, hän halusi nähdä autoni

• simo-99

Hei, haluaisin tavata sinut uhkea, fiksu ja menestynyt nainen, jolla on kaikkea kaksin kappalein. Minulla on Toyota Corolla vuosimallia 1998. Olen 44-vuotias. Voin tulla Aurinkorannalle Vuosaareen piknikille kanssasi. Olen 185 pitkä, ja asun kerrostalossa. Uuh

• adfaafafafafafaf
        aurinkorannat kirjoitti:

Täällä yksi vanhempi nainen jolla on taloja 2,autoja 2, ulkonäkö ikäisekseni upea, pikä, hoikka, urheileva jne. Väitän olevani ihan fiksukin. Eipä ole miehiä jonoksi asti, oman kullan haluaisin
        Yksillä trefeillä mies loukkaantui kun minulla oli hienompi auto, hän halusi nähdä autoni

No tavallisille miehille se voi olla jonkinlainen egon kolhaisu jos naisella on enemmän massia ja omaisuutta, siksi kannattaakin ottaa jokin työtön jolle raha ja omaisuus ei merkitse. Tosin siinä sitten joutuu valehtelemaan muille kun kuitenkin häpeää sitä että ukko on työtön.

• ddghfd
        adfaafafafafafaf kirjoitti:

No tavallisille miehille se voi olla jonkinlainen egon kolhaisu jos naisella on enemmän massia ja omaisuutta, siksi kannattaakin ottaa jokin työtön jolle raha ja omaisuus ei merkitse. Tosin siinä sitten joutuu valehtelemaan muille kun kuitenkin häpeää sitä että ukko on työtön.

Mitä? Raha ei ole tärkeää, mutra nainen hyvillä varoilla kelpaa. Antaa lokit parveilee omissa laumoissa. Samalla tasolla okevat pärjää paremmin ja ainakin itse huolehdin omista menoistani ja niin pitää miehenkin. Olen tosin keskituloinen vain.

• tosiasia
        aurinkorannat kirjoitti:

Onhan tästä ollut monia tutkimuksiakin, että mies ei kestä, jos nainen on menestyneempi. Siksi kaikkein koulutetuimmat ja suurituloisimmat ja älykkäimmät naiset jäävät todennäköisimmin yksin, koska mies ei kestä tällaisia naisia. Toivottavasti nämä naiset hankkisivat kuitenkin edes lapsia yksin, kaverin tai sukulaismiehen kanssa, koska heissä on kansakuntamme tulevaisuus.

• Hgkm

Ei kestä mies naista joka on menestyneempi tai älykkäämpi ja mikä hirveintä niin kummatkin. Alistamisen yrittäminen alkaa heti kun mies tajuaa että nainen ei tarvitse häntä mihinkään. Ja kaikesta voi olla katkera kielitaidosta siihen että on ollut naimisissa ja on lapset hankittu. Taloudellisesti riippumaton nainen voi lähteä koska vaan niin se pitää henkisesti murtaa mahdollisimman nopeasti.

• VainDI

Mitä täällä taas höpötetään :-) Minua ei ainakaan haittaa yhtään mitään, vaikka nainen olisi minua koulutetumpi, älykkäämpi ja menestyneempi. Olen itse vain DI ja olen seurustellut useammankin tohtorikoulutuksen saaneen naisen kanssa, joilla on ollut minuakin paremmat tulot ja asema työelämässä, enkä ole huomannut mitään ongelmaa.

• vvvvvvvvvv

No itse kyllä etsin juuri 40-50-vuotiasta naista pk-seudulta (olen 44 v), mutta löytyi vain kirjotteluseuraa. Ja olen ihan vapaa ja omasta mielestäni ihan ok näköinen. En ole vihainen, vähän vaan huvittinut tästä nettideittihommasta....

• heh-heh

Nasse-setä on nyt HYVIN HYVIN VIHAINEN!

• eisemullekuulu

Siittä vaan, se on hänen ongelmansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe