Panen Varattua Miestä

TahdonVarattua

Olen tapaillut seksin merkeissä varattua miestä jo pidempään. En koskaan tahtoisi suhdetta oikeassa elämässä mutta minua kiihottaa todella paljon se että hän tahtoo tulla ja purkautua sisälleni jokapäivä tai vähintään joka toinen. Saan spermat suuhuni nieltäväksi, tai pilluuni. Hän kiihottuu nähdessään kuinka ne valuvat sisäreittäni pitkin ennen suihkua. Meidän seksi on jotain uskomatonta, tajunnan räjäyttävää toimintaa. Hieman rajumpaa, sitomista, läpsimistä ,alistamista,kuristamista.kiihotun todella kun hän kysyy kuka hänen pikkuhuoransa on kesken session.. Voisin imeä hänet kuiviin aina tavatessamme.
Suurin kiihottumiseni syy on juuri tuo, upea seksi jonka hän tahtoo jakaa kanssani salaa. Kastun jo pelkästä ajatuksestakin.

35

10750

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä jos mies olisi sinkku. Olisitko kiinnostunut? Olen huomannut itsestäni. Muiden houkutteleminen kiellettyyn lisää nautintoa.

      • TahdonVarattua

        Ei seksi olisi niin kuumaa, uskoisin. Jännitys ja ajatus siitä kuinka hän nauttii kanssani täysin, menee kotiin ja on niinkuin ennenkin... Vaikka on juuri aiemmin nuollut minua kielellään, painanut kyrpänsä pohjaan, imenyt rintojani, antanut lämpimät spermat mun sisään, on niin kiihottava.


      • Molemmillekivaa

        On se kuumaa, vaikkei ole varattu. Molemmat odottaa, että tavatessa molemmat saa. Mainitsemiasi juttujen ajattelu. On se.


    • Varattu

      Hei! olen juuri semmonen, missäpäin Suomea asustelet?

    • Molemmillekivaa

      Vastaavan saa vaikkei toinen ole varattu, kun tavatessa harrastetaan estotonta seksiä ilman arkijuttuja. Kummankin tietäessä, mitä saa.

      • TahdonVarattua

        Yleisesti ottaen sinkut vain takertuu. Ja sen kautta jännitys sekä himot katoaa. Jos he ottaisivat yhteyttä varmuudella, vain kun panettaa.....


      • Molemmillekivaa

        Juttu pitää sopia juuri niin, ettei tehdä muuta. Niin himot säilyy.


    • itse olen pannut naimisissa olevaa "vanhempaa" naista. Kyllähän se oman jännityksen tuo siihen.
      Ajatus kiinnijäämisestä innostaa minua ainakin. Meillä oli seksi aika mahtavaa ja rajua.
      Nainen sai TODELLA rajuja orgasmeja.

      • Ähähähähähää

        Ja lopuksi heräsit löylykauha perseessäs ja äipän tissi suussas peräkamari nysvä


    • ilotonelämäilmanseksiä

      Varatut miehet on hyviä,hyvää seksiä kivoja yhteisiä hetkiä,reissumiehet on parhaita.

      • Hyihelvata

        Sinähän sen tiedät jakorasia huora


      • ilotonelämäilmanseksiä
        Hyihelvata kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät jakorasia huora

        En minä huora ole,ei sinun miehesi ole minulle joutunut maksamaan näiden vuosien aikana mitä hän on ollut luonani.Päivastoin minä laitan ruuat ja teen vielä aamupalankin ennenkuin hän hyvillä mielin jatkaa matkaansa kotia kohti.


      • Niinpä.


      • reppumies70.gmail.com

        Täälläkin olisi yksi reissumies seuraa vailla..pk seutu.


    • jukkap9

      Jospä löytyisi leveälanteinen kaunis rouva tai neiti tampereen alueelta tai lähistöltä, niin tapailisin mielelläni, jos ei ole mikään känninen? Ja, kun olen varattu, niin vastaakohan kukaan muu, kuin löylykauharunkkari? Siis, sähköpostiini voi vastata ja vain naiset 20-55v , 155-175cm? [email protected]

      • Njähnjhäh

        Voit vain työntää löylykauhan rupiseen perseesees


    • Justus4852

      On se kyllä kumma että tuosta (huora )sanasta ei noinkaan usealla ole hölynpöläystä tietoa mitä se merkitsee, välillä tuntuu että Suomessakin aika monen kohdalla naista alistetaan kuin muslimimaissa. Kannatan tasa arvoa ja seksissä kimppaa tai ilman ja nuo Löylykauhat voisivat palloilla omilla palstoillaan vertaistensa porukassa ja voisivat käyttää yhteistä kauhaa !!

      • ilotonelämäilmanseksiä

        Ainahan se on huora joka varatun miehen kanssa on,se syyllinen kaiken pahan alku.Vaikka tosiasiassa syyllinen on aivan jossain muualla siihen tilanteeseen mihin mies on ajautunut.Joskus huoraksi nimittelijä voisi katsoa peiliin ja miettiä ihan ajatuksen kanssa, kenessä se vika ihan oikeasti on. että näin on käynnyt.


      • Oikeassa olet. Minusta ehkä lutka sana kuvaa paremmin tuollaista moraaliltaan löysää naista. Huorahan on ainakin minun korvissani nimitys naiselle, joka harjoittaa seksiä rahasta ja siinä ei ole sinänsä mitään pahaa.


      • ilotonelämäilmanseksiä
        Yogamies kirjoitti:

        Oikeassa olet. Minusta ehkä lutka sana kuvaa paremmin tuollaista moraaliltaan löysää naista. Huorahan on ainakin minun korvissani nimitys naiselle, joka harjoittaa seksiä rahasta ja siinä ei ole sinänsä mitään pahaa.

        Mikäs se mies sitten on joka pettää saman lutkan kanssa vuodesta toiseen.


      • ilotonelämäilmanseksiä kirjoitti:

        Mikäs se mies sitten on joka pettää saman lutkan kanssa vuodesta toiseen.

        Se lienee pettäjäsika tms. En oikein tunne naisten sanavarastoa tältä osin.


      • ilotonelämäilmanseksiä
        Yogamies kirjoitti:

        Se lienee pettäjäsika tms. En oikein tunne naisten sanavarastoa tältä osin.

        Se taitaa olla ensimmäinen nimitys joka tulee mieleen. Tosin nimitys lutka tarkoittaa ennemminkin sellaista naista joka levittää jalkansa miehelle kun miehelle,vastaava sana lienee miehelle on huorapukki,sörkkii siellä ja täällä monen kanssa.Huorapukki ei välttämättä tarkoita varattua miestä.
        Minä en koe olevani millään lailla lutka enkä huora vaikka varatun miehen kanssa olenkin, koska olen vain tuon yhden miehen kanssa.


      • ilotonelämäilmanseksiä kirjoitti:

        Se taitaa olla ensimmäinen nimitys joka tulee mieleen. Tosin nimitys lutka tarkoittaa ennemminkin sellaista naista joka levittää jalkansa miehelle kun miehelle,vastaava sana lienee miehelle on huorapukki,sörkkii siellä ja täällä monen kanssa.Huorapukki ei välttämättä tarkoita varattua miestä.
        Minä en koe olevani millään lailla lutka enkä huora vaikka varatun miehen kanssa olenkin, koska olen vain tuon yhden miehen kanssa.

        No se ei line sinun määriteltävissä, vaan kansa tietää.

        Hauska yksityiskohta "markkinoilla" on, että naiset suosivat kokeneita miehiä ja miehet kokemattomia naisia parinvalinnassa.


      • ilotonelämäilmanseksiä
        Yogamies kirjoitti:

        No se ei line sinun määriteltävissä, vaan kansa tietää.

        Hauska yksityiskohta "markkinoilla" on, että naiset suosivat kokeneita miehiä ja miehet kokemattomia naisia parinvalinnassa.

        Samaan kansaan minäkin kuulun.
        Aika usein kuulee miten nuoret miehet tahtoo vanhempaa kokenutta naista ja nuoret naiset vanhempaa miestä.Ei tarvitse kun lukea tämän palstan julkaisuja niin asian huomaa hyvinkin nopeasti.
        Minä pysyttelen omassa ikäluokassa,viiskymppinen mies on kaikinpuolin hyvä.


    • Eltoro

      Muakin panee varattu nainen, ja minä sitä...... Seksi on hyvää, kaikki toimii.yli 20v nuorempi ja oma ukko on lähetyssaarnaja tyyppiä, ei kait kukaan nainen sellaselle anna ku säälistä kerran kuussa.

    • Kiinnostaisi

      Missä se löylykauha paikkakunta on?

    • Satu.24

      Aloin seurustelemaan mieheni kanssa noin 5 vuotta sitten. Kuukautta myöhemmin oltiin miehen kapsuuden ystävän kanssa juhlimassa. Kotiin päästyämme kaverit alkoivat tahtomaan minua olemaan heidän kanssa kimpassa. Suostuin kun oma poikakaveri niin halusi ja kiihoitti se minuakin.
      Ensimmäisenä kertana oltiin koko viikonloppu kimpassa ja pantiin kun joku halusi ja miehet halusi koko ajan pieniä taukoja lukuunottamatta. Ollaan jatkettu samaa nyt 5 vuotta.
      Kun teimme pojan kaveri halusi naida kanssani koko ajan . Niin itse raskaaksi saton kuin raskausajan aikanakin.
      Poikamme syntyessä viimeiset spermat oli mieheni pohjalla kummisetän kummisetä oli äitin kanssa lusikassa kun lapsivesi meni ja jäi toinen kerta kesken.
      Kaveri on poikamme kummisetä. Kummisetä käy äitin ja isin sängyssä "nukkumassa" säännöllisesti ja jopa useasti viikossa. Myös nyt kun on aviossa.

    • jep..on se hurjaa.ihmiset tekopyhyydessään .ei seksiä,,kaikki ajattevat vain sitä.
      mies haluaa ns..kumppanin..pillun se haluaa..nainen haluaa kaverin..perheen..
      lapsen ja hyvän sänkykumppanin se haluaa..jos ihminen ei halua nussimista..
      saako ihminen kaiken..esm..tiiliskivestä..ei saa..luonto ajaa meitä..

    • Lotta979797

      Halveksin sinua. Terveisin 20v nainen joka ei voi sietää pettämistä

      • elämääeisenenempää

        Nuori nainen kyllä elämä vielä opettaa sinuakin ymmärtämään monta sellaista asiaa mistä sinulla on tällähetkellä jyrkät mielipiteet.Elämä ei ole niin mustavalkoista miksi sitä vielä kuvittelet.


      • Hah hah. Pettämistä en tule hyväksyyn koskaan saatanan pikku mulkkunen sika


    • Sehän on ihan ymmärrettävää, että saa kicksejä vieraan tai/ja kanssa olemisesta. Tutun ihmisen kanssa voi ns. urautua ja silloin parasta on uusi kokemus, joka tuo buustia parisuhteeseenkin.

    • Teutorius

      Päivä unia mohlo.

    • Nauruuntukehtuva

      Voi luoja kun naurattaa niin vitusti ettei naama pysy näkkärillä.

    • Kkaverini kanssa ollaan pantu vaimoani kimpassa yli 6 vuotta säännöllisesti. Nyt kaveri on ollut aviossa 2 vuotta mutta käy meillä panemassa yhä vaimoani kimpassa. Kuka tässä tilanteessa pettää ja ketä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe