Nukutko alasti ?

Uteliass

Yksikertainen kysymys, nukutko alasti? Saatko siitä jonkinlaista tyydystä ?

50

2489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se-siitä

      Ensimmäinen osa kuuluu foorumille, jälkimmäinen ei.

    • Kotitarvenudisti

      Nukun yleensä aina alasti ollessani kotioloissa kahdestaan vaimoni kanssa. Hän käyttää vastaavasti myös ikiomaa ”integroitua nahkapyjamaansa”. Tätä yöasukoodia olemme noudattaneet koko yhdessäoloaikamme, yli 45 vuotta. Näin silloinkin, kun yhteiset lapsemme asuivat vielä luonamme – nukuimme tosin omassa rauhassamme, omassa makuuhuoneessamme, suljettujen ovien takana.

      Vieraissa paikoissa / muiden seurassa yöpyessämme emme ole halunneet herättää huomiota tai pahennusta vaan olemme taipuneet yölläkin käyttämään edes jonkinmoista tekstiilisuojaa strategisten paikkojemme peittona, niin turhaa kuin tällainen ujostelu sinänsä onkin.

      Emme lue itseämme miksikään nudisteiksi tai naturisteiksi eikä järjestäytyminen minkäänlaisiin alan harrastajaporukoihin ole jaksanut kiinnostaa. Ulkona ihmisten ilmoilla pukeudumme tilanteen mukaiseen asuun, yleisillä uimarannoillakin. Mökkioloissa olemme läpi vuosikymmenten useinkin saunoneet nakuina sekasaunoissa, samanhenkisten ystävien ja pariskuntien seurassa, eikä tästä ole tarvinnut luopua ikääntymisen myötä vaikka eletty ikä alkaa kropassa jo näkyä.

      Kysymyksesi jälkiosa menee minulta ohi, puhutpa sitten tyydystä tai tyydytyksestä.

    • Uniasu on varsin nuori keksintö taitaa olla muutama satavuotias, Muistaakseni Intiasta lähtenyt tai sieltä päin, vilpoinen väljä vaate. Länsimaissa oli vain varakkailla varaa sellaisiin. yleistyi noin 1800 luvun lopulla ja 1900 luvun alussa. En ole varma vuosista mutta sinne päin.

    • ihanaina

      Aina alasti molemmat. Muu ei kelpaa.
      Alasti nukkuvat naiset on parasta a-laatua.
      Ei siitä tyydytystä saa, mutta mielihyvää ihokosketuksesta ja terveyttä.

      • kljguiyf

        Ja löylykauhaa unohtamatta


    • lamminlikka

      Olemme 55v ja 57v aviopari nukumme aina kotioloissa alasti,on paras.

    • Kikkeliskok

      Kyllä, nukun alasti paitsi jos makuuhuone on jostain syystä erityisen viileä esim mökille mennessä ekana iltana tms. Se on mukavampaa nukkua alasti ja jos tulee tarve halailla puolisoa, niin ei ole turhia eristekerroksia välissä, pääsee heti ns. iholle.

      • okjiuguf

        Löylykauha lämmitetään, mukavamman tuntuinen sisään työnnettäessä


      • Alastinukkuva
        okjiuguf kirjoitti:

        Löylykauha lämmitetään, mukavamman tuntuinen sisään työnnettäessä

        Löyly kauha mies on päässyt lomille jostain laitoksesta kiittäkäämme jumalaa.


    • kaksinniin

      Alasti aina se luonnollista nautinnollista, mikäli vielä satiinilakanat. Poikkeuksena muutama sairaalassa vietetty yö jolloin asu yllä.

    • ErektioEerikki

      En omista yhtään yöasua. Mukava herätä yöllä erektioon ja hetki puristella kullinvarresta. Sitten taas uni maistuu!

    • gigoloboi

      En omista vaatteita ollenkaan, joten olen aina alasti. Yleensä nukun kyrpä pystyssä.

    • Väärä-foorumi

      Miksi tämä täällä. Tämähän on selvä galluppi. Niille oma foorumi.

      Saitko jo kylliksi runkkujuttuja, lensikö komiasti?

    • nukkua

      olen 58v mies nukun aina alasti kun herään on kulli pystyssä saa heti vetää käteen

    • Ihan-jokainen

      Jokainen on alasti vaatteidensa alla.

    • Kokoperhesaunassa

      Kyllä nukun kun olen yksin, mutta kun on muita paikalla on mulla alkkarit koivissani. Siskoni on yrittänyt vetää ne alas, joskus on onnistunut ja minä sen kimppuun ja siltäkin housut alas.RIITTÄÄ kakarat huutelee meille meidän vanhemmat ja heillä on päivä pelastettu kun näkivät kakaroidensa
      sukupuolen.

    • Aina alasti. Kiihotun kun voin painautua toista alastonta ihmistä vasten.

      • Joko-kuulusteltu

        KRP tutkii yhteiseurooppalaisesti pedofiilirengasta.
        Ovatko jo ottaneet yhteyttä?


    • Nukun alasti. Aamulla on kulki kovana, mitäteen

      • Kulje loppuun asti. Se on kohtalo.


      • Koska-tuomitaan
        jormalaiset kirjoitti:

        Kulje loppuun asti. Se on kohtalo.

        Joko KRP sai näytön pedofiliastasi?


      • Koska-tuomitaan kirjoitti:

        Joko KRP sai näytön pedofiliastasi?

        Voitko tarkentaa. Vain sinä olet kiinnostunut minusta.


    • ripatti

      Aina, vaikka puiston penkillä!

    • Äidinpoika

      Kyllä nukun on mukavampaa aamulla käydä pisulla ja tehdä aamu askareeni, Minä nautin kun aamulla nousen sänkystäni ja menen veskiin, On matkalla iso peili. Mikäs on sulla pystyssä näytäs mullekin huutelee äitini. Minä näytän sille miltä alaston poika näyttää. Siis mun "äitini" on se peili jolle minä esittelen munani. Kyllä välillä myöskin runkkaan sille mun "äidilleni"

    • hihiii

      Kyllä, joskus, välillä. Se on ihanaa! mut en mä siitä mitää seksuaalista nautintoa saa. On vaan ihana nukkua välillä alasti. :) Kokeile joskus, saatat jopa tykästyä itsekkin. :)

    • Alastinukkuva

      Kyllä nukun ja tosi mielelläni. Asun kerros talossa ja 3 kerroksessa. Minä kuljen alaste ja penis ylhäällä
      Vasta päätä on monta ikkunaa ja ne vahtivat mun aamu rutiiniani heille. Minä nautin kun olen peilin edessä ja vedän käteeni 2-3 orkkua ulos itseltäni. Ne vahtivat silmä kovana minua ja siellä on vanha
      nainen sekä mies ehkä kumpikin ovat 70 paikkeilla ja ne ovat eri huoneistossa. Minä käyn suihkussa ja
      pukeudun heidän edessä ja lähden leivän hakuun. Kun tulen kotiini olen nopeasti uudestaan alaste.
      Kun ovikello soi mulla on aamu takki naulassa oven vieressä. Eli se mun päälleni eli ei nakuilua.
      Vain kerren mulla sattui fipaus eli olin alaste ja ovikello herkesi eloon, Minä luulin että tulee se vanhempi mies paikalle ja avasin oven auki sekä mun penikseni nousi yläs. Siellä oli joku kauppias ja
      se oli mykkä. "Mun isäni" eli se vanhempi mies tuli silloin hissistä ulos. Poikani heti sisälle ja pöydälle
      vatsallesi kyllä sun isäsi sulle tavat opettaa ja se tuli sisälle sekä sain siltä mitä olin silloin vaille.

    • nakuna.paras

      Nukun alasti ja ilman peittoa ja lakanaakin, koska on aina kuuma. Lisäksi laitan nivusiin pari lappua vessapaperia imemään kosteutta. Ennen sitä nivuset oli aina vereslihalla. Ei voi vähentää kämpän lämmitystä, koska vaimo taas on palelevaa sorttia.

      En saa alastomuudesta minkäänlaisia kiksejä.

    • Väärä-foorumi

      Mitä ihmettä alasti nukkumisella, jonkinlaisella tyydytyksellä ja naturismilla on toistensa kanssa tekemistä?

      Olet täysin hakoteillä ja väärällä foorumilla. Kas kun muut eivät ole huomauttaneet vai ovatkohan yhtä tietämättömiä.

    • naikkonen95

      Alasti nukun siksi että mikä tahansa vaatekappale on tosi ahdistavan tuntuinen, kun on vielä peiton alla. Peitto riittää kyllä ihan hyvin lämmittämään, vaikka erityisesti talvella kestää kauan ennenku uskaltautuu peiton alta pois :D ja sinkkuna ei oo ketään lämmittämässä vieressä, eikä saa kosketusta iholle, joten sekään ei oo syy alasti nukkumiseen :)

      • Samoin olen kans aina nukkunut alasti...ei vaatteet kiristä ja muutenkin on mukavaa olla nakuna...ja yksin kun oon nii eipä oo kukaan häiritsemässä......


    • Alastivaan

      Mä nukun myös alasti aina,oli sit vieraita kylässä tai ei. Eikä ole kukaan paheksunut vaikka ovat tietoisia. Enkä pidä makkarinovea edes suljettuna. Yli 40v jo nakuna nukkunut.

    • PosliiniM35

      Nukun aina alasti.

    • Aina-alasti

      Minä olen aina alasti vaatteiteni alla.

    • AinaNakuna

      En omista yhtään yöasua.

    • Runkkupoika

      Nukun musta on mukavaa herätä kun minua runkataan heti aamusta. Mulle se on saman tekevää kuka on mussa kiinni aamulla, Vain spermaani ulos ja viruttelen heidän edessä vielä lisäksi. Otetaan pojalta jokainen yksi lasti ulos sanoo mun äitini ja sehän passaa mullekin, Eli saavat tyhjentää pojan vaikka kokonaan. Ja kun olen koulussa muilla pojilla seisoo mutta ei mulla. Miksikähän ei.

    • Nuku aina alasti. Ei se minulle mitään tyydytystä tuo, tykkään vaan nukkua sillä tavalla

    • Posliinikulli1

      Mä nukun välillä alasti ja sillon kun nukun alasti nii joteki se o nii kiihottavaa et kulli o pystyssä ja nukkumisesta ei sit meinaa tulla mitää

    • Runkkupoika

      Kyllä meidän perhe nukkuu yönsä alaste se on meillä oikein veressä. Aamulla on kiva nousta yläs kun on mulla ja kummallakin meidän pojalla siitin ylhäällä kun mennään keittiöön aamu palalle. Aamiasen jälkeen mun pesu ja sen jälkeen lähen töihini. Ja vaimoni pesee pojat sekä tyhjentää niitä sopivasti.
      Kun tulen töiden jälkeen kotiini niin kuulumiset heiltä. Ja musta on kivaa kuulla kun kumpikin poika tuli heti äitinsä eteen tarkistettavaksi kuten minäkin vaimoni eteen. Minä olen kertonut että kun minä
      olin heidän ikäinen menin joka päivä äitini eteen tarkistettavaksi. Ja kun isälläni tuli tili päivä siintä oli mulle hyötyä. Ja nyt on teidän vuoronne pojat. Ja kun olen illalla sänkyssä selälläni alaste vaimoni tarkistettavana. Minä pidän kun sillä ei ole kiirettä mihinkään vaan kaikessa rauhassa tyhjentää minua. Välillä on pojatkin mukana mun kummallakin puolellani. Vaimoni istuu mun jalkojeni päällä ja sanoo olen minä onnen tyttö kun on mulla 3 poikaa eikä kukaan heistä pelkää minua.

      • Anonyymi

        Tuo oli tuota Lestadiolaisten ihanan auvoisaa elämää!


    • Nukun aina alasti, ei mikään paina eikä purista ja mukava olo muutenki .

    • Nukun aina alasti paitsi jos kylässä tai metsässä, kerran tuli metsäsika keulimaan niin otin moran esiin ja se lähti. Metsässä kannattaa olla valmis, varsinkin keväällä.

      Onko kukaan missään alasti talvisin? Ois kiva tehä kunnon vaellus lapin hangissa pelkän rinkan kanssa.

      • Anonyymi

        Siintä vaan, Mies alaste ja pakkasta vain 40-50 astetta. No ei aineskaan miehellä seisois se osa.


    • Anonyymi

      nukun aina nakuna ja olen muutenkin alasti

      • Anonyymi

        Nukkumisesta saa aina tyydytystä, nukkuipa turkissa tai ei.


    • Anonyymi

      Jokainen on alasti vaatteittensa alla.

    • Kusetan avoimesti ja saan siitä tyydytystä.

    • Anonyymi

      Aina yö-asussa talvisin.Näin kuumalla ainakin alushousut jalassa.

    • Anonyymi

      jos kaikki kalsarit on pesussa. enemmänkin se sattuu jos esi-sensuroitu ihmiskehon osa osuu peittoon osittain huotrasta poissa.

    • Anonyymi

      Nukun aina alasti, kesät talvet. Enkä aamuisinkaan pidä pukeutumisella mitään kiirettä, vasta ulos lähtiessä pukeudun. Tämä on vaan tapa, tyydytyksen kannalta tällä ei ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Olen jo 64 vuotias mies ja olen nukkunut aina alasti, paitsi armaijassa jossa jouduin pitamään aluhousuja jalassa.
      Mitään seksuaalisuutta siihen ei ole liittynyt vaan vapauden ja rauhallisuuden tunneta.
      Naimisiin mentyäni myös vaimoni oppi nukkumaan alasti ja olemme siitä asti nukkuneet alasti. Iho on voinut hengittää vapaasti yönaikana ja eikä ole ollut hiostavia yövaatteita päällä. Makukuoneen viileyskin on antanut hyvät yöunet.

      PS. Kun heräät alastomana alastoman puolisosi vierestä aamulla ...

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe