Pääseekö sitä tarpeeksi lausumalla korkeimman voiman eli Peppi Pitkätossun luo Huvikumpuun?
Lausutaanko AA:kerhossa hopsulaheisulahopsansaata?
6
663
Vastaukset
- Juopotmuualle
Yleensä juopon oloiselle selittäjälle ja pikkupojalle tarjotaan testausmielessä huikkaa kokouksen jälkeen ja juopporetkua ei tämän jälkeen näy.
Jos näyttää naamaansa , hoito toistetaan. - viinamies100
olette paska housuja ja säälittäviä luuseri juoppoja
- KaunisNeito
Kävin AA-kerhossa,sai olla viimenen kerta.
Ensin sielä hikiset vanhat äijät kertoi juoppotarinoitaan naureskellen.Sit kaikki otti vaatteet pois ja öljys toinen toisensa.Hetkessä keskellä kerhohuonetta oli iso ähkivä litisevä homokasa.Ilmassa haisi paska ja sperma. Lähdin pois,lähdin kaljalle. - cscscssxasx
https://www.riemurasia.net/video/AA-Kerho/182287
Tuollaista siell on...- neuvonantaja
Älkää lopettako juomistanne. Jos katkaisutarve yllättää, niin menkää hautaustoimistoon katselemaan arkkuja ja kyselkää josko ois tarjoushinnalla koko maahanpaniaispakettia. Sehän on edessä piankin. Juopon sukulaiset yllättyy, kun suvun juoppo on jo valmiiksi hankkinut ja maksanut maahanpanijaispaketin!
- paljonpilasit
Kyllä ne arkku ja hautajaisrahat on juotu.Yhteiskunta maksaa ja paikalla suremassa pappi ja kanttori
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016