Chrome: asetukset/lisäasetukset/järjestelmä/Käytä laitteistokiihdytystä, jos mahdollista.
Kytke tämä asetus pois ja käynnistä selain uudelleen, niin ei tule mustia palkkeja enää.
Chrome näyttää mustia neliöitä. RATKAISU.
2
83
Vastaukset
Joo, mullakii oli joillai sivuilla noita. Saman ratkaisun löysin ja näköjään oon tuon laitteistokiihdytyksen laittanu pois. Mitenköhä muute, vaikuttaako tuo webgl:ään et siinäkää ei sitä laitteistokiihdytystä sitte käytetä?
Mulla on kyllä ikään kuin "toinen Chrome", joka aina Bracketsistä käynnistyy, et en tiiä onko siinä sit eri asetukset ja mistä se johtuu, et se on toinen erillinen kokonaisuus sitte en oo sitä sen tarkemmin selvitelly, mut eri ikkunaan se aina syttyy ja siellä ei oo sama selaushistoria, kirjanmerkit yms. Onko se sit vaan joku eri käyttäjätilajuttu, siitä en tiedä, niinkuin sanoin en oo sitä sen paremmin selvitelly et mistä se ees niiku syttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253