Oletko Karkkilassa ja ilman kumppania. Sinua odottaa alle 50-kymppinen, jolla viime kerrasta aikaa.
Seksiä Karkkilassa
17
2023
Vastaukset
- Anonyymi
mitä haluaisit
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen??
- Anonyymi
Apina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apina
Spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Netistä niitä saa. 30v sitten jaettiin postilaatikkoon kuponkiuutisia josta sai tilattua. Ja tarjoukset on voimassa yli viisi vuotta. Varmaan tämänkin ketjun avannut reloadaa aloitusta kokoajan (F5)
- Anonyymi
Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa
- Anonyymi
Tulisiko Nummelaan luokseni. Eronnut olen vuosi takaperin, tänä aikana miehiä tavannut.
Kaipaisin hellyyttä myös seksiä josta molemmat nauttisimme. Olen normi kokoinen pirtsakka työssä käyvä nainen, elämän kumppania ainakaan vielä tällä hetkellä halua. Ymmärän hyvin miltä tuntuu jos pidempi aika ilman sitä tärkeintä. T. Leena 52- Anonyymi
Jaahas mätisäkki heti tyrkyllä buaahaa
- Anonyymi
Moikka, kerro lisää. Voisinpa tullakkin, kerro koska ja mihin ni treffataan.
- Anonyymi
Leena52, kerro koska ja missä nähtäis??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vapun viettoon tänne Savonlinnaan, sovitaan kun palaan kotia. Harmi en katsonut viestejä olisin jäänyt Nummelaan kanssasi. T. Leena
- Anonyymi
Kerro koska nähdään ja missä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro koska nähdään ja missä??
Leena muutti Kiinaan.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S6n3W3
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231870Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔541707- 301440
- 701106
- 511042
- 54890
- 49873
- 24864
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176847Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j21800