Tätä palstaa lukeneena huomaan saman kaavan toistuvan: Mennään naimisiin, tehdään lapsia. Sitten seksi loppuu kuin seinään. Molemmat osapuolet tänne sitten kirjoittavat.Mikä ihme siinä on että heti pitää ruveta niitä lapsia tekemään ja mennä naimisiin? Täältä saa käsityksen näistä kahdesta ns. seksin tappajasta…mikä kiire on tehdä esim. niitä lapsia? Tutustukaa ja antakaa jutun mennä omalla painollaan.
Sama virsi
7
332
Vastaukset
- Muthyvätietää
Ai jaa. Mä oon uskonu tähän asti että parisuhde vaatii työtä ja viitsimistä, on lapsia tai ei.
- Helgamaaria
Päivän paras yleistys, siitä sinulle papukaijamerkki rintapieleen. Kylläpä osaatkin ihmistä ilahduttaa älykkäillä, syvälleluotaavilla päätelmillä. Heititkö johtopäätöksesi ihan peruskoulupohjalta vai onko takana laajempikin opintokokonaisuus? Moista älyn säihkettä ei voi kuin suurella kunnioituksella ja hartaana ihailla.
Uskon kaikkien muidenkin tämän palstan kirjoittelijoiden olevan kanssani samaa mieltä ja erittäin onnellisia ja kiitollisia, että lopultakin saavuit ja poistat palstaltamme pimeyden, toivottomuuden ja ankeuden ja kerrot tarkan ja oikean vastauksen jokaiseen kysymykseemme ja ratkaiset kaikki ongelmamme. Kiitokset siitä vielä kerran!- Anonyymi
Hieno kommentti.
- Anonyymi
Viimeinen kommentti kiteytti alkuperäisen kirjoituksen.Heti karvat pystyssä tästä aiheesta.Miksi?Kun näin se vaan menee.
- Anonyymi
Eipä yleistetä. Jos se sulla meni noin niin ei se tarkoita että kaikilla. Tän palstan yleistyksiä tekevät tyypit on raskaita ja yksoikoisia.
- Anonyymi
Nykyisin avioidutaan niin myöhään, että biologinen kello vaatii sitä lasten tekemistä ennenkuin on liian myöhäistä!
- Anonyymi
Ihmiset tekee aika vanhana niitä lapsia. Biologinen kello alkaa tikittää monella. Voihan lapsia tehdä ja sitten erota. Fiksut ihmiset hanskaavat eron siten, että lapsi ei siitä kärsi. Apua saa sosiaalitoimistosta, terveyskeskuksista ja läheisiltä. Ei ero ole mikään katastrofi paitsi niille, jotka elävät puolisonsa siivellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882