Syy on Venäjän

Se onkin tässä nykyisessä propaganda-tiedottamisessa sairainta, että faktoja katsomatta
milloin minkäkin kansan kapina on hyväksyttävää tai sitten Venäjän vika, eihän muita
mahdollisuuksia olekaan!

Tämä on nykypäivän antisemitismia. Israel jatkaa Länsirannan "spontaania asuttamista"
ja tukee itse sitä samalla kun oma hallitus "tuomitsee" sen. Jos tämä ei ole
kaksinaismoralismia, niin mikä on?

Yksi terroristivaltio! Mutta me kun täällä kotosuomessa saamme median kautta uutisemme
Huffington Postilta, CNN:lta yms. roskamedialta lisäsuodatettuina Alman taholta, emme
näe tarkemmin, koska jatkuva toisto, kritiikin puute, jatkuva paskan jauhaminen joistakin
Kardashianeista ja Räikkösistä -kimeistä-, seksistä, pieruista, jouto-julkkiksista,
joilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, tekee tehtävänsä, niin ei ole ihme
millaisessa Oz'n ihmemaassa ihmiset mielikuvissaan elävät.
Pian IL:n pääjuttu lienee: "Ime kyrpää, se tekee hyvää".

Takaisin terroristeihin:
Ensin tuhotaan Irak, vailla mitään oikeutusta - miljoona kuollutta siviiliäkö
ovat nyt väärässä? Sitten Libya. Miljoona jihadistiako ovat nyt väärässä?
Ei, se on taas Venäjä!

Ja kun sitten hiljaa tajuttiin mitä tehtiin ja kun ymmärrettiin, miten islamistinen
ääriajattelu syntyy ja leviää, oli myöhäistä olla takertumatta itseaiheutettuun
saastaan läheisemmin. Oli pakko alkaa sotkea omaa läjää lisää, kuin siat.
Ei ihme, ettei tuo eläin sovi ruokapöytään Lähi-idässä.

Ja syy oli Venäjän.

Ja kun Israel, USA, Britit ja muut ns. "hiljaisesti hyväksytyt" terroristi-tahot
tappavat, valloittavat, kiduttavat, tukevat muita terroristeja, syrjäyttävät
hallituksia, toimittavat aseita kaikille osapuolille ja eivät lähde kulumallakaan
valloittamiltaan alueilta - ikinä;

niin syy on Venäjän.

Kun NATO laajenee aggressiivisesti kohti Venäjän rajaa, niin syy tähän Venäjän
jatkuvaan automaattiseen lähenemiseen kohti näitä NATO-maita

on Venäjän.

Ja kun minäkin näin ilmaisen puhe- ja mielipidevapauteni, on ilmeisesti syy taas
siellä itsessään ja minä Kremlin trolli.

Oikeasti, mikäli joku/jokin taho minua sellaisesta syyttäisi julkisesti, niin saisi hyvin
nopeasti kutsun pöytään, jossa ei ole leipää tarjolla.

3

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrahamm

      Venäjä kateus Krimin liittymisestä takaisin Venäjään, mutta jos olisi toisinpäin niin paskahousu Suomen Saulikin olisi hiljaa !?

    • Kun tuli tass tuo Krim'n tapaus puheeksi, niin miksi ei välillä puhuttaisi
      vakkapa Kosovosta? Se ei ole turhan kulunut aihe tälläkään palstalla.

    • Hei "politiikan tutkijat" ja "ulkopoliittiset asiantuntijat", täällä on ilmiselvä Kremlin trolli!
      Mikä nyt tuli kun löysitte ihka-elävän todisteen? Olen täällä ja täältä minut löytää. Miksi siis heitellä ilmoille mitäänsanomattomia: "siellä ne trollaavat", "kun tietäisi missä", "ne ovat niin taitavia, että osaavat olla piilossa". Hei runkkari, minä en ole piilossa, joten tervetuloa kylään!

      Miksi kirjoitatte joistakin "ovelista propagandisteista" kun tässä on teillä supi-suomalainen mies,
      jota voitte tutkia paljon helpommin, kuin päästänne keksimiä "Kremlin trolleja" - mutta ei!
      Kun sairaus on edennyt jo tuolle asteelle, niin ei auta vaikka kävelisin Alman ja Sanoman päämajoihin ja tunnustaisin henkilötodistuksen kanssa.

      No, tuollaiset persesanomat eivät osaa muuta, kuin Kardashianeita ja Räikkösiä, joten olisi
      typerää odottaa muuta.

      Mutta minä odotan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe