Syy on Venäjän

Se onkin tässä nykyisessä propaganda-tiedottamisessa sairainta, että faktoja katsomatta
milloin minkäkin kansan kapina on hyväksyttävää tai sitten Venäjän vika, eihän muita
mahdollisuuksia olekaan!

Tämä on nykypäivän antisemitismia. Israel jatkaa Länsirannan "spontaania asuttamista"
ja tukee itse sitä samalla kun oma hallitus "tuomitsee" sen. Jos tämä ei ole
kaksinaismoralismia, niin mikä on?

Yksi terroristivaltio! Mutta me kun täällä kotosuomessa saamme median kautta uutisemme
Huffington Postilta, CNN:lta yms. roskamedialta lisäsuodatettuina Alman taholta, emme
näe tarkemmin, koska jatkuva toisto, kritiikin puute, jatkuva paskan jauhaminen joistakin
Kardashianeista ja Räikkösistä -kimeistä-, seksistä, pieruista, jouto-julkkiksista,
joilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, tekee tehtävänsä, niin ei ole ihme
millaisessa Oz'n ihmemaassa ihmiset mielikuvissaan elävät.
Pian IL:n pääjuttu lienee: "Ime kyrpää, se tekee hyvää".

Takaisin terroristeihin:
Ensin tuhotaan Irak, vailla mitään oikeutusta - miljoona kuollutta siviiliäkö
ovat nyt väärässä? Sitten Libya. Miljoona jihadistiako ovat nyt väärässä?
Ei, se on taas Venäjä!

Ja kun sitten hiljaa tajuttiin mitä tehtiin ja kun ymmärrettiin, miten islamistinen
ääriajattelu syntyy ja leviää, oli myöhäistä olla takertumatta itseaiheutettuun
saastaan läheisemmin. Oli pakko alkaa sotkea omaa läjää lisää, kuin siat.
Ei ihme, ettei tuo eläin sovi ruokapöytään Lähi-idässä.

Ja syy oli Venäjän.

Ja kun Israel, USA, Britit ja muut ns. "hiljaisesti hyväksytyt" terroristi-tahot
tappavat, valloittavat, kiduttavat, tukevat muita terroristeja, syrjäyttävät
hallituksia, toimittavat aseita kaikille osapuolille ja eivät lähde kulumallakaan
valloittamiltaan alueilta - ikinä;

niin syy on Venäjän.

Kun NATO laajenee aggressiivisesti kohti Venäjän rajaa, niin syy tähän Venäjän
jatkuvaan automaattiseen lähenemiseen kohti näitä NATO-maita

on Venäjän.

Ja kun minäkin näin ilmaisen puhe- ja mielipidevapauteni, on ilmeisesti syy taas
siellä itsessään ja minä Kremlin trolli.

Oikeasti, mikäli joku/jokin taho minua sellaisesta syyttäisi julkisesti, niin saisi hyvin
nopeasti kutsun pöytään, jossa ei ole leipää tarjolla.

3

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrahamm

Venäjä kateus Krimin liittymisestä takaisin Venäjään, mutta jos olisi toisinpäin niin paskahousu Suomen Saulikin olisi hiljaa !?

• Kun tuli tass tuo Krim'n tapaus puheeksi, niin miksi ei välillä puhuttaisi
      vakkapa Kosovosta? Se ei ole turhan kulunut aihe tälläkään palstalla.

• Hei "politiikan tutkijat" ja "ulkopoliittiset asiantuntijat", täällä on ilmiselvä Kremlin trolli!
      Mikä nyt tuli kun löysitte ihka-elävän todisteen? Olen täällä ja täältä minut löytää. Miksi siis heitellä ilmoille mitäänsanomattomia: "siellä ne trollaavat", "kun tietäisi missä", "ne ovat niin taitavia, että osaavat olla piilossa". Hei runkkari, minä en ole piilossa, joten tervetuloa kylään!

Miksi kirjoitatte joistakin "ovelista propagandisteista" kun tässä on teillä supi-suomalainen mies,
      jota voitte tutkia paljon helpommin, kuin päästänne keksimiä "Kremlin trolleja" - mutta ei!
      Kun sairaus on edennyt jo tuolle asteelle, niin ei auta vaikka kävelisin Alman ja Sanoman päämajoihin ja tunnustaisin henkilötodistuksen kanssa.

No, tuollaiset persesanomat eivät osaa muuta, kuin Kardashianeita ja Räikkösiä, joten olisi
      typerää odottaa muuta.

Mutta minä odotan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe