Syy on Venäjän

Se onkin tässä nykyisessä propaganda-tiedottamisessa sairainta, että faktoja katsomatta
milloin minkäkin kansan kapina on hyväksyttävää tai sitten Venäjän vika, eihän muita
mahdollisuuksia olekaan!

Tämä on nykypäivän antisemitismia. Israel jatkaa Länsirannan "spontaania asuttamista"
ja tukee itse sitä samalla kun oma hallitus "tuomitsee" sen. Jos tämä ei ole
kaksinaismoralismia, niin mikä on?

Yksi terroristivaltio! Mutta me kun täällä kotosuomessa saamme median kautta uutisemme
Huffington Postilta, CNN:lta yms. roskamedialta lisäsuodatettuina Alman taholta, emme
näe tarkemmin, koska jatkuva toisto, kritiikin puute, jatkuva paskan jauhaminen joistakin
Kardashianeista ja Räikkösistä -kimeistä-, seksistä, pieruista, jouto-julkkiksista,
joilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, tekee tehtävänsä, niin ei ole ihme
millaisessa Oz'n ihmemaassa ihmiset mielikuvissaan elävät.
Pian IL:n pääjuttu lienee: "Ime kyrpää, se tekee hyvää".

Takaisin terroristeihin:
Ensin tuhotaan Irak, vailla mitään oikeutusta - miljoona kuollutta siviiliäkö
ovat nyt väärässä? Sitten Libya. Miljoona jihadistiako ovat nyt väärässä?
Ei, se on taas Venäjä!

Ja kun sitten hiljaa tajuttiin mitä tehtiin ja kun ymmärrettiin, miten islamistinen
ääriajattelu syntyy ja leviää, oli myöhäistä olla takertumatta itseaiheutettuun
saastaan läheisemmin. Oli pakko alkaa sotkea omaa läjää lisää, kuin siat.
Ei ihme, ettei tuo eläin sovi ruokapöytään Lähi-idässä.

Ja syy oli Venäjän.

Ja kun Israel, USA, Britit ja muut ns. "hiljaisesti hyväksytyt" terroristi-tahot
tappavat, valloittavat, kiduttavat, tukevat muita terroristeja, syrjäyttävät
hallituksia, toimittavat aseita kaikille osapuolille ja eivät lähde kulumallakaan
valloittamiltaan alueilta - ikinä;

niin syy on Venäjän.

Kun NATO laajenee aggressiivisesti kohti Venäjän rajaa, niin syy tähän Venäjän
jatkuvaan automaattiseen lähenemiseen kohti näitä NATO-maita

on Venäjän.

Ja kun minäkin näin ilmaisen puhe- ja mielipidevapauteni, on ilmeisesti syy taas
siellä itsessään ja minä Kremlin trolli.

Oikeasti, mikäli joku/jokin taho minua sellaisesta syyttäisi julkisesti, niin saisi hyvin
nopeasti kutsun pöytään, jossa ei ole leipää tarjolla.

3

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrahamm

      Venäjä kateus Krimin liittymisestä takaisin Venäjään, mutta jos olisi toisinpäin niin paskahousu Suomen Saulikin olisi hiljaa !?

    • Kun tuli tass tuo Krim'n tapaus puheeksi, niin miksi ei välillä puhuttaisi
      vakkapa Kosovosta? Se ei ole turhan kulunut aihe tälläkään palstalla.

    • Hei "politiikan tutkijat" ja "ulkopoliittiset asiantuntijat", täällä on ilmiselvä Kremlin trolli!
      Mikä nyt tuli kun löysitte ihka-elävän todisteen? Olen täällä ja täältä minut löytää. Miksi siis heitellä ilmoille mitäänsanomattomia: "siellä ne trollaavat", "kun tietäisi missä", "ne ovat niin taitavia, että osaavat olla piilossa". Hei runkkari, minä en ole piilossa, joten tervetuloa kylään!

      Miksi kirjoitatte joistakin "ovelista propagandisteista" kun tässä on teillä supi-suomalainen mies,
      jota voitte tutkia paljon helpommin, kuin päästänne keksimiä "Kremlin trolleja" - mutta ei!
      Kun sairaus on edennyt jo tuolle asteelle, niin ei auta vaikka kävelisin Alman ja Sanoman päämajoihin ja tunnustaisin henkilötodistuksen kanssa.

      No, tuollaiset persesanomat eivät osaa muuta, kuin Kardashianeita ja Räikkösiä, joten olisi
      typerää odottaa muuta.

      Mutta minä odotan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe