Kerro, mikä erottaa hänet

TheMainThing

silmissäsi muista?

55

20396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nepäne

      Tunteet

    • TheEnd

      Ei enää mitään ☺

    • KirjoitanNyt

      Tuoksu, ulkonäkö, tuttuus, tahto, kärsivällisyys, jääräpäisyys, sinnikkyys......

    • Naisesta

      Mietin tänään sitä, miten paljon luottamuksen tunne vaikuttaa siihen että kiinnostuu ja haluaa enemmän. Ja mistä se tunne syntyy? Tässä tapauksessa siitä, että näen hänessä paljon hyvyyttä ja erikoislaatuisuutta.

    • seonsitäjotakin

      Olen ihastunut juuri häneen. Muilla ei ole minuun sellaista vaikutusta.

      • jokumielessä

        Kuinka sattuikaan, näin minäkin ajattelen.


    • JesusIsTheBest

      Tätä lukiessa
      Tuli mieleen eräs näky jonka joku päivä sit näin,
      Mies oli minulle tuntematon,
      Mut hänen toisessa silmässä oli jotain? En tiedä oliko se jokin varjo tms

      En tiedä onko vain, et Herralla on jokin viesti tai sana hänelle, tai esirukousaihena vaan mulle?

      • Ymmärsitköhäm

        No oup oon erimieltä Jeesus on mies. Allah is the best :) ja allah on arabiaa tarkoittaa jumalaa... Joten hyvinkin voin sanoa Jumala is the best


      • Ymmärsitköhäm
        Ymmärsitköhäm kirjoitti:

        No oup oon erimieltä Jeesus on mies. Allah is the best :) ja allah on arabiaa tarkoittaa jumalaa... Joten hyvinkin voin sanoa Jumala is the best

        Niin ja unohin pää pointtini oli se varjo minkä näit silmissä on tieteellisesti selitettävissä... Niin ja kyllä uskon tieteeseen 😁


    • ehottomasti

      Ärsyttävyys.

    • Nämänämä

      Tykkää pullasta.
      Ihanat silmät auringossa hailakkaan siniset. Hymy herkässä/hymyilee herkästi.
      Nallemainen olemus.

    • Ainoa

      ihminen, johon tekee mieli mennä ihan kiinni.

      • mitäpelkäät

        Onko muuta estettä kuin uskaltaminen?


      • Todellakinainoa

        Sama


    • Tuokatse

      Lempeä ja iloinen katse ja hymy, katsoo pitkään silmiin mikä herättää luottamuksen ja kiintymyksen tunteen minussa, sekä tuntuu kuin olisimme tunteneet jo kauan vsikka vastikään olemme tavanneet..

      • Tuokatse

        Voisin vain käpertyä syliin piiloon pahalta maailmalta <3


      • tosiaantuoltasetuntuu

        Olipas söpösti sanottu <3


      • tähänontultu

        Koska mahdoitte nähdä?


    • Siinäpä_muutama

      Se on tunne joka tulee minulle hänestä..
      Tuntuu hyvältä olla hänen lähellä.
      Meissä on jotain samaA.

      • Tuokatse

        Minustakin tuntuu kuin olisi sielunkumppani


    • Ehkäheräänehkäen
    • Onkomahd

      Voiko harmaasieppo ja lehtokurppa risteytyä?

    • HänSeOn

      Hänen matala ja rauhoittava ääni, se katse, jolla hän katsoo minua silmiin, maskuliininen tuoksu, pehmeät hiukset, hyvä huumorintaju ja perus itseppäinen suomalainen

    • HarmiEtteiEnääNähdä

      Hänen iloisuus, extra treme kommentit ja pelottomuus lausua ne ääneen, hänen hymynsä ja hänen vastustamaton halaus sekä lempinimien antaminen joita hän toistaa nähdessään. Kauniiden ihmisten lempinimiä joita hän on minulle antanut.

    • tikapuuut

      Ääliömäisyys, mutta se nyt ei ole uutta. Bongasinkin paremman. Enkä eksälle enää kirjottele. Mutta tajuaako ääliö sitä? No ei tietenkään.

    • Yks

      Aurinkoisuus, söpöys, älykkyys ja tykkään siitä kun se välillä kattoo epäilevästi. Se puskis varmaan läpi kallion jos ois pakko 😁

    • Jakamaton-versio

      Niinkuin Abba laulaa: Voittaja vie koko potin. Muille ei jää murenaakaan.

    • äitisi33

      minä erotan kyllä koska olet paska housu kuka tuollaisen luuseri juopon kanssa haluaisi olla ku panet alkoholisti akkoja puskissa etkö edes häpeä. selkään kunnolla sietäisit saada

    • Touching

      Vain ja ainoastaan ja nimenomaan, koska hän on hän. Ei mitään järjellistä selitystä. Ei mitään erityistä syytä siihen, miksi näin on. Varmaa on ainoastaan se, että näin on.

    • mustasapatti

      Jatkuva stalkkaaminen ja hakkerointi ,trollaus ja kansan kiihottaminen.

    • Mustasapatti

      ja muuta syytä ei ole täällä käyntiin katsomassa vaan kun joku käyn semituntematon akka kirkuu kun Idolisa Ozzy .kohta se täälä taas rääkyy.

    • EiYhtäSyytä

      Hän on hän. Siksihän hän juuri on se hän. En valinnut häntä mitenkään jonkun tietyn ominaisuuden perusteella. Hänen kohdallaan palaset vain ovat kohdillaan ja kaipaan häntä jatkuvasti.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Samanlainen ajatusmaailma ja hyvä luonne.

    • niiin

      Hän vastaa johonkin minussa. Minä tunnistan hänessä itseni.
      Ja kun hän vie minua parempaan minussa, tiedän, että en katoa.

      • Voisinvastatasamoin

        sielujenyhteyttä <3 Vaikkakaan ei tämä kaikki pelkästään sitä ole, on myös voimaksta sähköä välillämme muullakin tavoin ;)


      • huh

        hyvä vastaus


      • huomasinkylläaiemmin

        Kauneinta varmaan, mitä täältä olen lukenut


      • Edellinenvielä

        Vaikutat kauniilta ihmiseltä.


    • tämännäen

      Näen hänet hienona luonteena. Hän ei ole pikkumainen eikä typerä. Joskus ehkä vähän hömelö(?), mutta se on eri asia.

      • jakaikkikaitsitäjoskus

        Millailla hän on hömelö? ;) Ehkäs se on vaan ihastuneen ihmisen käytöstä ;)


      • jakaikkikaitsitäjoskus

        Niin lisätäänpä vielä että ujon ja ihastuneen!


      • tämännäen

        Hän on raikas ja teeskentelemätön. Ihana.


      • Omakoht.Kok.Hömel
        jakaikkikaitsitäjoskus kirjoitti:

        Millailla hän on hömelö? ;) Ehkäs se on vaan ihastuneen ihmisen käytöstä ;)

        Hömelö terminä on hyvin onnistunut myös itseäni ajatellen. Minulla se hömelöys on omakohtaisesti koettuna useinmiten vilpitöntä hyväntahtoisuutta. Tahtoisin maailmaan lisää myötätuntoa ja rakkautta, nämä tavoitteet vain törmää joskus todellisuuteen, vähän kuin lintu ikkunalasiin. Tuloksena on pöllämystys, jota hömelön voi bongata potemasta.

        Halusin vain täydentää tässä hömelökuvaa, en muuta. Monenlaista on :)


      • tämänluulennäkeväni

        Olen itsekin hömelö tai samaa lajistoa, siksi tunnen termin myös hyvin ja siksi sitä pelottomasti käytin. Hänen hömelyytensä, näin koen, on kaukana hölmöydestä, se on puhdasta kultaa. <3


      • haluaisinollatuohömelö

        Kai aiot kertoa hänelle myöskin ajatuksistasi? :)


      • tämännäen
        haluaisinollatuohömelö kirjoitti:

        Kai aiot kertoa hänelle myöskin ajatuksistasi? :)

        Tietenkin :)


      • haluaisinollatuohömelö

        Hienoa, oli hän sitten kuka vain :) Toivottavasti että pidä häntä epävarmuudessa liian pitkään..


      • tämännäen
        haluaisinollatuohömelö kirjoitti:

        Hienoa, oli hän sitten kuka vain :) Toivottavasti että pidä häntä epävarmuudessa liian pitkään..

        Minulla ei ole mitään syytä olla kertomatta, jos saan vähän apua häneltä, jos saamme hetkiä. Jos vaikka olisi sinä :)
        Levollisia unia, kun menet.


      • haluaisinollatuohömelö

        Minä olisin kyllä onneni kukkuloilla jos olisin tuo hän, mutta vielä ei passaa antaa liikaa toivolle valtaa :)

        Nukuhan hyvin ja levollisesti sinäkin :)


    • toivonpelkkäähyvää

      Se ihmeellinen tunne että olisimme nähneet jo aiemmin. Koko olemus viehätti.

    • toivonpelkkäähyvää

      Lisäksi vielä en koskaan kuullut hänen arvostelevan muita. Hänellä oli taito löytää kaikesta ja kaikista hyvää.

    • miehellemenneelle

      Se katse hieman hämärämmässä huoneessa. En päässyt siitä irti.

      • paljastusta

        Töissä? Asunnossa? Harrastuspaikassa? Missä?


    • miehellemenneelle

      Hän tietää kyllä. Ehkä joku noista mainituista.

    • Telelepatiaa

      Telepatia

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe