Mitä pyytäisit nyt?

Galluu

Jos saisit mahdollisuuden pyytää jotain?

116

18780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keneltäpyytää

      Onko tämä jokin toivomus juttu?

    • Omavalta

      Ihmettä pyysin. Mut ei toteudu. No kaikkeen on tarkoitus. Saanko lomaa nyt kiitos?

    • monenvuodenpiina

      Kiva vakituinen työpaikka on aina mielessä. Ilman sitä olen puolikuollut.

    • SeOisIhanJees

      Niveliä ja lihaksia särkee. Niiden hierominen ois ihan jees.

      Polvi, ranne, nilkka ja kyynärniveliä eniten.

      Sit kova treeni on saanu pyllylihakset aavistuksen kipeeksi. Itse tässä niitä hieronu ja tuntunut sitä tarvitsevan.

    • Sitäpyytäisinjossaisin

      Pyytäisin, että saisin tavata kaipaamani henkilön. Olisi niin paljon,mitä en voinut silloin niissä tilanteissa hänelle sanoa, vaikka olisinkin halunnut.

      • ehkähänkintoivootuota

        Miksi et sitten esitä samaa pyyntöä hänelle oikeasti suoraan?


      • Sitäpyytäisinvieläkin

        Kun en tiedä missä hän nykyään vaikuttaa, enkä saa häntä mitenkään tavoitettua. Että pikkasen hankalaa. Harmittaa vaan ihan hirveästi ja tuntuu siltä, että paljon jäi ilmaan roikkumaan.


    • Toiveeni

      Pyytäisin kuiskaamaan korvaan, se kutittaisi ihanasti ihoa.

    • sydänsulaa

      Erään tuntemattoman rotevan miehen jonka näin. Päivän miehen seurassa voisi olla ikimuistoinen.

    • EräälleMiehelle

      Pyytäisin häntä laittamaan jonkin viestin, ihan mitä vain, mistä tietäisin hänen ajattelevan myös minua.

      • EräälleNaiselle

        Jospa sinä laittaisit sille miehelle?


      • muutenmut

        Ei se käy päinsä ..


      • EräälleNaiselle
        muutenmut kirjoitti:

        Ei se käy päinsä ..

        Niin mikä ei käy päinsä? Viestin lähetys, joka voisi johtaa siihen, että kaksi ihmistä voisivat lopettaa ikävöinnin ja keskittyä antamaan toisilleen lämpöä ja mielihyvää? Joo sellaisen viestin lähettäminen ei luonnollisestikaan käy päinsä.


    • EräälleMiehelle

      Olen jo laittanutkin, mutta en saanut vastausta, joten päätin antaa olla. En silti ole pystynyt häntä unohtamaan.

    • sellainenpienivaatimaton

      Että laittaisi jonkin tekstarin, mistä kävisi ilmi että hän on ajatellut minua ja tuntee samoin mua kohtaan kuin minä häntä <3 Tai ainakin ny jotain viestii ees :)

    • Pyydän

      Älä ”pelkää” ottaa vastaan rakkautta.

    • Sitonkaikkihyvin

      Anna hänelle rauhaa ja rakkautta elämään.

    • nainenikävissä

      Että otatko minut mukaasi Norjaan?

    • Deep.Frozen

      Kuskin pitäs kääntää toi helvetin tuuletusilmastointi pois päältä. Tänne v***u jäätyy.

      • yksutelias

        Mihis oot matkustamassa?


      • huolestuttavaakin

        Ai vittu jäätyy, mites noi muut elimet.


      • Deep.Frozen

        Rukoukseni on kuultu. 👌
        Bless you driver!

        Kyllä vähän kohmeess kaikki.


    • ledigo

      Läsnäoloa ja mielenrauhaa.

    • Kukkiajakone

      Kolme amppelikukkaa, sellasta 3 eri kukan viritelmää ja uusi pesukone. Ei muuta tällä kertaa.

      • Koukutmyös

        Unohtui noi amppelien koukut, 6kpl n 20 senttisiä metallisia. Oiskohan nyt kaikki!?


    • väsynytkuormajuhta

      Ois mulla montakin asiaa mielessä, itselleni ja muille. Mutta nyt oon niin väsynyt olemaan aina se vahva, joka kannattelee muita ja sysää omat tarpeet sivuun, odottamaan aikaa parempaa. Siksi toivoisin, että kaikki muut asiat menis taustalla nyt jonkin aikaa hyvin, ja että lopultakin olis mun vuoro.

      Toivon myös yhtä kunnollista kohtaamista erään ihmisen kanssa, olipa sen lopputulos mikä tahansa. Tietysti mulla on toiveeni sen suhteen, mutta vaikka se olis vain uusi romahdus, niin tulkoon sekin nyt tähän samaan kuormaan, koska sitten voisin lopultakin jättää ison osan kuormasta taakseni. Jos se kohtaaminen menis toivomallani tavalla, jaksaisin tätä kuormaani kantaa vaikka loppuelämäni, vaikkei mikään ulkoisesti muuttuisi, koska mun sisällä kaikki olis toisin.

      • oletkoajatellut

        Eikö kannattaisi hankkia vierelle sellainen ihminen, joka auttaa taakan kantamisessa?


      • Eisevaantoimi

        Hyväksikäyttäjiä on pilvin pimein, vaan ei vastuunkantajia!!? Nykypäivää vaan kaikille avuliaille.


      • juhdalle

        Ehkä sun vuorosi koittaa. Toivon voimia sinne!


      • samajuhta
        juhdalle kirjoitti:

        Ehkä sun vuorosi koittaa. Toivon voimia sinne!

        Kiitos paljon, tuntematon kannustaja! Toivon sinullekin kaikkea hyvää! :)


      • Hyväksikäytettykusettu12

        Hyväksikäyttö voi olla molemmin puolista. Jopa niin, et tekee epätoivoisia juttuja päästääkseen eroon toisesta, kun puhumaan ei pysty rehdisti. Ei asiat ole niin mustavalkoista.


    • Enmitään

      Enää.

      • Pelinappula

        Sama täällä. Toivoton ihastus, joka ei johda mihinkään. Haluan irti tästä tunteesta! En halua olla pelinappulasi..


      • mistävoitotlunastetaan

        Bingo!


    • sattuuuu

      Pyytäisin kipuja pois, jotta voisin viettää normaalia elämää.

      • Kerroheti

        Mihin sattuu?


      • Kerroheti

        En voi kipujas poistaa voin olla tukena vain ☺️


    • Mitäikinä

      Voin vain rukoilla

    • Tiedätitekkii

      Anna särkee vaan. Sun täytyy ryhdistäytyä, sul on liian paljon pelissä

    • Luottisinuun

      Tiedätkö. .entinen pomosi ei tykännyt minusta, koska huomasi puutteeni. Arvaa, miten pihalla oli , kun huomasi puutteesi

    • Näitä

      Kaikille mukavaa juhannusta ja miehille et housut pysyy jalassa veneessä ollessa 😏

    • yksiJmies

      Nopeaa eutanasiaa

    • huulivoide

      Että vois täysin unohtaa tuttavuuden varsinais-suomalaiseen pekkaan, joka tapailee myös jaanaa hämeestä, niinaa varsinais-suomesta ja tiinaa ja .........

    • sellaistatoivoen

      Että hän unohtaisi kaikenmaailman pienen pienet, muka olemassa olevat esteet ja kertoisi mulle tunteistaan :)

    • UteliaskoVain

      Pyytäisin ulos happihyppelylle kanssani.

    • czzcccxzcczxxcxz

      muistin täyttä tyhjennystä vikan muutaman vuoden ajalta. ihan kaikki veke vaan, en jää kaipaamaan

    • Toivotonurpo

      Toivoisin, et oltaisiin rehellisiä. Liian pitkään jatkuu tää sama paska.

    • pyytäisin

      Että saisin mahdollisuuden kääntää aikaa taaksepäin.

      • jokusamaatoivova

        Minä antaisin tuohon mahdollisuuden ja toimisin omalta osaltani niin, ettei jouduttaisi enää aikaa kääntelemään mihinkään.


      • pyytäisin
        jokusamaatoivova kirjoitti:

        Minä antaisin tuohon mahdollisuuden ja toimisin omalta osaltani niin, ettei jouduttaisi enää aikaa kääntelemään mihinkään.

        Antaisit tuohon mahdollisuuden? :o


      • pyytäisin
        jokusamaatoivova kirjoitti:

        Minä antaisin tuohon mahdollisuuden ja toimisin omalta osaltani niin, ettei jouduttaisi enää aikaa kääntelemään mihinkään.

        Olis se kyllä kivaa jos ei joutuis ja vielä voisi kerran yrittää.


      • jokusamaatoivova
        pyytäisin kirjoitti:

        Olis se kyllä kivaa jos ei joutuis ja vielä voisi kerran yrittää.

        Juuri tuota tarkoitin, sellaista mahdollisuutta, että voisimme yrittää vielä.


      • pyytäisin
        jokusamaatoivova kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin, sellaista mahdollisuutta, että voisimme yrittää vielä.

        Uskaltaako tässä alkaa toivomaan että olisit hän tai että hän sattuisi ajattelemaan noin..?


      • ihansivustavaanvastasin

        Se oli mukavaa kun katselit sitä pysähtynyttä kelloa sen oloisena niinkuin olisit halunnut viestittää minulle jotakin tuon suuntaista :)


      • jokusamaatoivova
        pyytäisin kirjoitti:

        Uskaltaako tässä alkaa toivomaan että olisit hän tai että hän sattuisi ajattelemaan noin..?

        Minäkin tuota samaa toivon, mutta onhan siihen aika pienet mahdollisuudet, että täällä kaipaamaansa törmäisi.


      • kelloakatsellut
        ihansivustavaanvastasin kirjoitti:

        Se oli mukavaa kun katselit sitä pysähtynyttä kelloa sen oloisena niinkuin olisit halunnut viestittää minulle jotakin tuon suuntaista :)

        Oho. Milloin ja missä tämä oli?


      • pyytäisin
        jokusamaatoivova kirjoitti:

        Minäkin tuota samaa toivon, mutta onhan siihen aika pienet mahdollisuudet, että täällä kaipaamaansa törmäisi.

        Sehän riippuu ihan tapauksesta... keksin kyllä mielessäni skenaarioita missä saattaisi olla aika suurikin mahdollisuus törmätä täällä. Mutta niinkuin sanoin... riippuu tapauksesta.


      • ihansivustavaanvastasin
        kelloakatsellut kirjoitti:

        Oho. Milloin ja missä tämä oli?

        Nyt keväällä keski-pohjanmaalla siellä missä aina nähtiin, tosin eri tilaan jouduttiin hissillä mennä ja sä olit vihainen ku ampiainen, et siis mulle mut niille joilleki ;) Oliko tarpeeksi selkeästi ilmaistu vai jopa liian selkeästi :D


      • jokusamaatoivova
        pyytäisin kirjoitti:

        Sehän riippuu ihan tapauksesta... keksin kyllä mielessäni skenaarioita missä saattaisi olla aika suurikin mahdollisuus törmätä täällä. Mutta niinkuin sanoin... riippuu tapauksesta.

        Jos yhteys katkeaa ja ikävä jää niin voihan sitä huomata itsensä eksyneen tällaiselle palstalle - se toinenkin.


      • pyytäisin
        jokusamaatoivova kirjoitti:

        Jos yhteys katkeaa ja ikävä jää niin voihan sitä huomata itsensä eksyneen tällaiselle palstalle - se toinenkin.

        Tuo on yksi vaihtoehto. Tämä ei vaan tainnut ihan noin mennä.


      • jokusamaatoivova
        pyytäisin kirjoitti:

        Tuo on yksi vaihtoehto. Tämä ei vaan tainnut ihan noin mennä.

        Meillä yhteys pysähtyi ja kumpikaan ei ole laittanut pitkään aikaan mitään viestiä. Minä kuitenkin kaipaan häntä vieläkin. Joten minun tapauksessa se meni noin. Se ei ole mahdotonta, että hänenkin tapauksessaan noin olisi käynyt, mutta onhan se melko mahdotonta uskoa niin.


      • pyytäisin
        jokusamaatoivova kirjoitti:

        Meillä yhteys pysähtyi ja kumpikaan ei ole laittanut pitkään aikaan mitään viestiä. Minä kuitenkin kaipaan häntä vieläkin. Joten minun tapauksessa se meni noin. Se ei ole mahdotonta, että hänenkin tapauksessaan noin olisi käynyt, mutta onhan se melko mahdotonta uskoa niin.

        Meillä taas alkoi täällä ja jäi tänne.


    • PyydänEutanasiaa

      Voisitko hakea minut autollasi kääntöpaikalta ja lähteä käymään jäätelökioskilla siten että molemmat maksaa oman tötterönsä?
      Ai ei. No ei sitten. Niin sinähän oletkin naimisissa oleva mies. Kas parempi että en pyydä.

      • Vunkkiii

        Maria voisi sirkkelöidä


    • Tähänsaakka

      Onko sinulla tylsää? Minulla on ollut vähän tylsä päivä.

    • MinevaanN

      Kohtaamista hänen kanssaan.

      • onnistuisikosse

        Etkö voisi vain kysyä viestillä häneltä kohtaamista?


    • etsemies

      uskaltaisi laittaa viestin minulle. En pystyis vastustamaan, jos laittaisi. Vastaisin takasin jotakin.

      • mikäestää

        Etkö sinä uskalla laittaa viestiä hänelle?


    • Totistatouhua

      Että saisin elämäniloa.

    • Rehellisyyttäuutisiin

      Pyytäisin eroa EUsta ja palauttamaan matut maastamme sinne mistä ovat tulleetkin sekä
      YLEN maksun poistamista,koska Yle syylistää suomalaismiehiä matujen rikkomuksista ja
      valeehtelee suomalaisten päälle ,että matujen pahat teot on suomalaisten tekemiä.

    • ongelmaton

      Tiedät siis yksinkertaisimman ratkaisun
      No message no problem, No woman no problem

    • Pastankeittäjää

      Pirkka pappardelle pastaa keitettynä parin tunnin päästä kun tuun puutarhasta multasormien kanssa.

      • jaminähänkeitän

        13.00 on pasta valmista. Tule käymään niin näet.


    • efguyi

      Sitä että pääsisi pois tästä maailmasta.

      • aikahelppoa

        Blokkaa tämä keskustelupalsta pois elämästäsi ja ala todella elää sekä tehdä muuta, niin siinähän pääset tästä maailmasta pois.


    • tämmöisiäajatuksia

      Pyytäisin anteeksi liian äkkinäistä tunteideni ilmaisua (vaikka tavallaan sen jo teinkin) ja mahdollisuutta tutustua paremmin vähn hitaammalla tahdilla. Ihan ymmärrettävää että hän säikähti. Itsellä vaaan joskus näin tunteellisena ihmisenä menee överiksi, jos itse tunnen paljon, niin tuntuu että on pakko saada heti ilmaista se toisellekin.. Joskus hyvä, joskus huono juttu.

      • elämässäsallittu

        ja tunteiltasikin olet varmasti yhtä vietävissä. Itse vähän inhoan sellaista piirrettä ihmisessä, joka menee tunteella joka asiassa eikä ajattele muita ollenkaan, vain itseään ja omia tarpeitaan. Ei osaa ottaa muita huomioon, kun omat tunteet sanelee kaiken. Järjenkäyttökin on


      • tahallaskäsititvääri

        Kyllä minä osaan ottaa muutkin huomioon. Ja osaan kyllä tarpeen vaatiessa käyttää järkeäkin.


      • tahallaskäsititväärin
        elämässäsallittu kirjoitti:

        ja tunteiltasikin olet varmasti yhtä vietävissä. Itse vähän inhoan sellaista piirrettä ihmisessä, joka menee tunteella joka asiassa eikä ajattele muita ollenkaan, vain itseään ja omia tarpeitaan. Ei osaa ottaa muita huomioon, kun omat tunteet sanelee kaiken. Järjenkäyttökin on

        Ja lisäänpä sen verran puolustuksekseni (ennen en tätä taitoa osannutkaan) että kaikkien eniten muiden suusta kuulen sitä että vahvuuksiani luonteenpiirteinä on empaattisuus ja hyväntahtoisuus (ihan psygolokien, lääkäreiden ja sosiaalialan ammattilaisten suusta kuultuna, sekä myöskin läheisten ihmisten.)


      • elämässäsallittu
        tahallaskäsititvääri kirjoitti:

        Kyllä minä osaan ottaa muutkin huomioon. Ja osaan kyllä tarpeen vaatiessa käyttää järkeäkin.

        Ei ainakaan minun kaivattu toiminut noin, päinvastoin todella ilkeä oli ja itsensäkin nolasi samalla, ja kaikki johtui hänen omista tunteistaan, aivan päätöntä touhua:)


      • tahallaskäisitväärin

        No tuo tuskin olen minä. Minä en oikeen edes osaa olla ilkeä, en silloinkaan vaikka joku olisi sen ansainnutkin.

        Tosin yksi tilanne muistuu mieleen missä saatoin olla vähän ilkeä, mutta hän oli todellakin sen ansainnut, vai etkö mielestäsi itse loukannut häntä koskaan???? Ja minä taisin muistaakseni pyytää tätä anteeksikin. Hän ei tehnyt tuota koskaan vaikka olisi kuinka satuttanut :(


    • Moooooo

      Tiedän että osaat ottaa muut huomioon. Osaat sen todella hyvin. Olen nähnyt sen, monellakin tavalla. Älä anna uskotella muuta. On yksi asia jonka et saisi antaa vaikuttaa itseesi, se vaikutus on todella huono. Tiedät mikä/kuka. Älä anna sille enempää valtaa. Muuta sanottavaa mulla ei tänne ole.

      • kivastisanottu

        Ei mulla ole enää ongelmaa sen/minkään muunkaan kanssa. Joskus ehkä saattoi vähän olla, muttei enää.


    • Rakasnainen

      Kahdenkeskistä hetkeä hänen kanssaan.

    • Rakas---

      En osaa tätä edes kirjoittaa.. Pyydän, että olisit minun. Pyydän, anna minun rakastaa sinua edes hetki. Koskettaa, ottaa syliin. Tehdä sinut onnelliseksi. Anna minun tulla syliisi. Anna minun tuntea, että olet elävä. Kaipaan sua niin järkyttävän paljon.

      • Rakasnainen

        Täydellisesti ainakin minun ajatukseni osasit. Kaipaan ja pelkäänkin.


    • muutoinpidätiukemminkiin

      Pyydän.. jos et tykkää sano, että lasket irti ja päästät mut etsimään sitä joka ei laske irti ja rakastaa.

      • kilpailuttajalle

        Älä sinä kilpailuta. Vaan pysy itse siinä vieressä vaikka toinen tekisi muutakin välillä kuin keskittyisi vain kiinni pitämiseen.


      • muutoinpidätiukemminkiin

        En ole koskaan sellaista tehnyt.


      • Ukkostakinluvassa

        Ei sinunkaan kaivosi pohjaton ole, vaikka siitä taidokkaasti ammennatkin. Vettä sataa ja taivaalla on nyt pilviä. Aurinko paistoi joskus pitkään mutta ymmärräthän säiden vaihtelun tarkoituksen?


    • aitoriitta

      Pyydän, että olisit enemmän ja enemmän oma itsesi. Pyydän, että et pelkäisi tätä meidän palstasuhdetta. Pyydän, että luottaisit minuun.

      • matalatvalot

        En ole se ketä kaipaat, luulen, sivuten ehkä, mutta sanon silti. Minä kaipaan sinua. Luotan sinuun, kovasti, enkä minä sinua mitenkään pelkää. Muut syyt takana. Avasin sinulle yhden oven, mutta hetkeksi vain koska juuri nyt ei ole voimia aloittaa alusta, minkä se vaatisi. Itse en halua palstasuhdetta, pidän ihmisistä liikaa kuten tiedät. Ja se, maailma meidät yhdistää vielä, piankin. Toivon sen maailman vielä muuttuvan paremmaksi - sellaiseksi mitä se oli joskus ennen niitä pitkiä hämmentäviä katseita...ja sitäkin vahvemmaksi. Siihen uskon ja luotankin. Pidetään siitä huolta.
        Ps. Luonanne oon, vaikken olekaan


      • Riitta-Aitto
        matalatvalot kirjoitti:

        En ole se ketä kaipaat, luulen, sivuten ehkä, mutta sanon silti. Minä kaipaan sinua. Luotan sinuun, kovasti, enkä minä sinua mitenkään pelkää. Muut syyt takana. Avasin sinulle yhden oven, mutta hetkeksi vain koska juuri nyt ei ole voimia aloittaa alusta, minkä se vaatisi. Itse en halua palstasuhdetta, pidän ihmisistä liikaa kuten tiedät. Ja se, maailma meidät yhdistää vielä, piankin. Toivon sen maailman vielä muuttuvan paremmaksi - sellaiseksi mitä se oli joskus ennen niitä pitkiä hämmentäviä katseita...ja sitäkin vahvemmaksi. Siihen uskon ja luotankin. Pidetään siitä huolta.
        Ps. Luonanne oon, vaikken olekaan

        Luonamme? Onko meitä useampi?


    • Voimahalin

      Tarvisin, pitkän ja lämpimän.

      • Voimahalija

        Sen multa saat kun pyydät, olen kyllä valmis ja haluan sut syleilyyni.


      • Saiskopyytämättä

        Löytäis tarkoituksen elämälle...


      • multasais
        Saiskopyytämättä kirjoitti:

        Löytäis tarkoituksen elämälle...

        Pyytämättäkin. Halaisin nähdessä.


      • Tekishyvää

        Kiitos!


    • Nainenx

      Kohteliaita minua kuten ennenkin, ystävänä ja vähän muunakin. Ihan kun mitään ei olisi tapahtunut

      • tarkoitatko

        Tuolla sitä ettei mitään tule vai uutta alkua?


      • jokux

        Noinhan minä sinusta ajattelen ja tunnen tälläkin hetkellä! En vaan ole voinut kohdella noin, kun emme ole tekemisissä. Nimimerkille Nainenx.


    • aitoriitta

      Annat minulle uskoa, että tässä käy hyvin ja oikein. Annat minulle toivon, että jotenkin voimme vielä olla tekemisissä, vaikka harvoinkin. Olet avoimempi minuun liittyvistä tunteistasi. Voit välittää minusta, siinä ei ole mitään väärää. Meillä on yhteinen historia. En pelästy tunteistasi, toivottavasti sinä et pelästy niistä.

      • riitalle

        Millä tavalla palstasuhde toimii? Täysin irrallaan todellisuudestako? Koska sinä et ainakaan tunnu olevan kaikin ajoin ihan täysillä valoilla käyvä..

        Ei silti, mistäs minä tietäisin mikä on fiksua ja mikä ei. Mutta puolitotuudet ja feikkaus on perseestä.


      • totean

        Parkkivalotko päällä?..


    • aitoriitta

      Ymmärtäisit, että minä olen rehellinen. En ole psykopaatti, joka metsästää viattomia. Ymmärtäisit, että en ikinä tekisi sinulle mitään pahaa. Ymmärtäisit, että minullakaan ei ole helppoa mutta tarvitsin tämän kokemuksen.

      • Hönkiminen

        Varattu alaan persettä perheensä selän takana hönkien ”oi mies”
        Oi mies” palstalle ! Sekö rehellistä ?

        Miehen pullotus läählääh puuhpuuh

        Tulet ihan liki läählääh puuhpuuh

        Oi mies mies lähläh


    • aitoriitta

      Ymmärtäisit, että minulla on tässä menetettävää. Ymmärtäisit, että olen harvinaisen tosissani. Ymmärtäisit, että minäkin olen epävarma.

    • niceguysfinishlast

      Anteeksi, että kaipailin ja nostatin itsetuntoasi. Hauskaa varmaan oli kavereiden kanssa naureskella :D

      Onneksi oma itsetunto ei nyt kokenut tästä kovaa kolausta, mutta pyytäisin että joillekin vähän heikommille olisit armollisempi.

      Älkää omiko tätä itsellenne. Oikea ihminen tietää. ;)

    • aitoriitta

      Nyt pitää kirjoittaa, kun tuli tunne. Minulla on huono asema, minulla oli huono asema jo ennen harhaista ihastumistani. Toisaalta ajattelen, että kestän tätä ehkä paremmin kuin moni muu. Tämä on minun osani, vaikka tunnen olevani sylkykuppi. Tosiasia on, että monet ihan oikeasti pettävät puolisoaan. Minä en ole pettänyt. Miksi minut kivitetään? Koska olen käsitellyt tätä avoimesti täällä? Uskon, että tämä asia on tarpeellinen meille molemmille. Me pääsemme jotenkin pohjaan itsessämme. Pilvissä on aina hopeinen reunus.

    • aitoriitta

      Tästä tulee hyvä lopputulos. Siitä olen varma. En IKINÄ naureskelisi sinulle. Olet minulla tärkeä!

      • matalatvalot

        Tiedän että tulee, Riitta rakas. Enhän epäilisi moista. Poluilla elämäni eksyillyt minäkin, ja pimeässä vaellellut olen mutta suuntani selvillä sysipimeässäkin. Levännyt välillä ja edennyt. Kivistä ja kannoista kiinni ottaen ja turvaani luottaen.


    • vanhanaosaikatyössä

      Helppo vastata ja näin vastaan vielä kauan. Ehdoton ykköstoive on saada tehdä työtä jo tuttujen työkaverien kanssa. Haen sinne aina kun tulen näkemään hakuilmoituksen, ehkä vielä 80-vuotiaanakin jos niin kauan elän.

    • Ettähänpoistaisiestot

      Soittaisi .

      • onkopattitilanne

        Ja minä toivon tuota häneltä.


    • Per-kel

      Ettei paikkoja kolota ja saan unen päästä kiinni :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe