Tyttöilyn aloittaminen

Moi ihanat
Mistä te tyttöilijät ostatte ne ihanat pikkarit ja korsetit ynnä muut sukkisjutut?
En mä ilkee mennä johki boutigueen sovittaa niitä ihanuuksia ja mulla varmaan seisoiski välittömästi siellä ku sovitan niitä sexyi juttui.
Mikä olis mulle sopiva koko pikkareissa ja niis sukkanauha jutuissa?
Oon melko siro vartaloltani.

14

1549

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaasia

      Olisiko koko 38 ,40, voit käydä jonkun naisen luo ostamaan; etsi vaikka Torin sivulla.
      Jos on keskiikänen ja ymmärtäväinen niin voi sovitta vaatteita :)

    • Joo mun nykyinen naisystävä on kokoa 36 ja eivät oikein sovi.
      Salaa kokeilin ja ei sillä oo korsettiakaan : (
      Olisko täällä kivaa naista 38 ja 40, niin voisin tulla sovittaa ; )

      • BiUkmtre

        Moikka!

        Missäpäin vaikutat?
        Ja voisiko sua kiinnostaa mukavan, terveen, 43-v., suomalaisen ukkomiehen seura?
        Haluaisin kovasti löytää kaltaisesi siron tyttöilystä pitävän kaverin vakituisiin tapaamisiin kummankin mahkujen mukaan!
        Nautittaisiin toisistamme ihanan hellän ja kiimaisen yhdessä olin merkeissä kuinka kummallekkin sopisi...
        Itse en siis tyttöile vaan haluaisin luotettavaa ”tyttö” seuraa!
        Tampereen seudulla itse asustan...


      • BiUkmtre
        BiUkmtre kirjoitti:

        Moikka!

        Missäpäin vaikutat?
        Ja voisiko sua kiinnostaa mukavan, terveen, 43-v., suomalaisen ukkomiehen seura?
        Haluaisin kovasti löytää kaltaisesi siron tyttöilystä pitävän kaverin vakituisiin tapaamisiin kummankin mahkujen mukaan!
        Nautittaisiin toisistamme ihanan hellän ja kiimaisen yhdessä olin merkeissä kuinka kummallekkin sopisi...
        Itse en siis tyttöile vaan haluaisin luotettavaa ”tyttö” seuraa!
        Tampereen seudulla itse asustan...

        SIIS yhdesä OLON merkeissä..!!
        Näppäimet ”temppuilee”...?!?


      • BiUkmtre kirjoitti:

        Moikka!

        Missäpäin vaikutat?
        Ja voisiko sua kiinnostaa mukavan, terveen, 43-v., suomalaisen ukkomiehen seura?
        Haluaisin kovasti löytää kaltaisesi siron tyttöilystä pitävän kaverin vakituisiin tapaamisiin kummankin mahkujen mukaan!
        Nautittaisiin toisistamme ihanan hellän ja kiimaisen yhdessä olin merkeissä kuinka kummallekkin sopisi...
        Itse en siis tyttöile vaan haluaisin luotettavaa ”tyttö” seuraa!
        Tampereen seudulla itse asustan...

        Siis kiva ja jännä ehdotus.
        Ehkä arvaatkin, mitä sait aikaan täällä tuolla pyynnölläsi ; )
        Voisi oikeasti kiinnostaa tehdä sun kanssa kaikkee, mut kerro lisää itsestäsi.
        Minkä kokoinen oot ja mua kiinnostaa melko isot kalut... se olis plussaa.
        Mulla itsellä on aika kookas ja muuten pomppikin just pystyyn pelkästä ajatuksesta : D
        Mulla on treffi-ilmo täällä ja kuvii alastonsuomessa, jossa voitais viestitellä ja tutustuu enempi.
        Myös skype alussa...


      • BiUkmtre

        No Itä-Uusimaa on aikas kaukana Tampereesta (tre) eli ei luonnistu ikävä kyllä!


    • juetl

      Esim. H&M:n verkkokaupasta on helppo tilata naisten vaatteita. Lisäksi tilaan Kiinasta Aliexpressiltä, mutta siellä saa olla tarkkana kokejen suhteen, ainakaan sukkia ei kannata tilata. Kuitenkin sieltä esim. ihan hienon rinnat peittävän korsetin tilasin:)

      • Joo mä oon katellu myös Kiinan verkkokaupoista sexyjä asuja, mutta se koko asia hiukka mysteeri vielä.
        Kivoja peruukkeja myös hakusessa....
        Hui, alkaa seksittää, kun ajatteleekin niiden ihanuuksien päälle pukemista.


    • sukat1

      Kyl kiinan ali on hyvä. Pitää vaan harjoitella koot. Useampi x pitää olla ku täällä.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Jeans.fi ja Hersecret.fi ovat hyviä ja luotettavia suomalaisia verkkokauppoja, eivät kovin kalliitakaan.

      Naisten XL ja XXL eivät ole isoja hoikankaan miehen päällä joten valitse rohkeasti isoja kokoja, eli 42 tai sitä suurempia.

    • Sukkiksissa

      Just puin sukkanauhaliivit ja sukat, rintsikat ja pikkarit. Vielä pitää parta ajaa ja paikat on jo eilen sheivattu, onneksi muuten olen hyvin vähäkarvainen. Kohta vielä peruukki päähän ja punaa huuleen. Pitäisi vielä opetella meikkaamaankin.

      Kahdeksan jälkeen pitäisi ovikellon soida ja iltalomalle päässeen ukkomiehen tulla kyläilemään. Taas kerran saan nauttia naisena olemisen ihanuudesta! Tämä on paljon hauskempaa kuin entisenlainen panomiehenä oleminen:)

      • Mä kans käyn vahauksessa pari kertaa vuodessa yhden kivan naisen luona.
        Siinä tulee tosi sileet paikat, peppu pussukat ja muut!
        Suosittelen kovasti.
        Otatsä kuvii susta niis vaatteis?
        Olis tosi sexyy nähdä sua.
        Mä saan upeen erektion aina kun puen jotain sexyy silkkii päälleni ja katson itseeni peilistä.
        Nyt vaan tarviin vielä korsetin ja sukkanauhaliivit kuvia varten.


    • Onko muuten light in the box kokemuksia kellään?

    • kivaasia

      Girly oletko Itä-Uudeltamaalta, kokeillin 44 kokoa ja hyvin sopisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe