Pistäkääpä tulemaan jotain amerikkalaisia teini leffoja mitä tiedätte, kuten america pie...
Amerikkalaiset Teini Leffat
9
3181
Vastaukset
- elli
bring it on,ten things i hate about you,crossroads,save the last dance,not another teen movie....
- CoolHand
Mean Girls, Cinderella Story, Confessions Of A Teenage Drama Queen, Breakfast Club, Eurotrip, Raise Your Voice, Saved!.....
- vielä
JÄNNÄT SUHTEET, CAN'T BUY ME LOVE, SUMMER SCHOOL ja DELTAJENGI vai oliko se Deltajengit?
- leffa
Ferris Buellers day off VAIHDA VAPAALLE FERRIS tms.
- huonoja..
leffa kirjoitti:
Ferris Buellers day off VAIHDA VAPAALLE FERRIS tms.
Niin...
- hotdevil-92
scream
scream2
scream3
scary movie
scary movie2
scary movie3
scool of rock
mean girls
bruce taivaan lahja
evoluutio
harry potteritkin on ok...
alien1:kahdeksas matkustaja
aliens2:paluu
alien3
alien4:ylösnousemus
siin oli jotain mistä itte oon pitäny..oisin laittanu enemmän kauhuu esim.jeepers creepers tai aavelaiva mut kaikki ei kauhusta tykkää.. :D - -H-King
Hotdevil laitoit vähän väärään kategoriaan kuuluvia leffoja vai onko sinusta Harry Potterilla ja American Piella jotain yhteistä??? Kannattaa lukea kysymys ennen kuin vastaa. Tosin oli siinä pari teinileffaakin.
- mailisaurustalisää
Miley Cyrusin So Undercover oli ihan * hyvä ;)
- yrmus
Alienit eivät ole teini leffoja vaan scifejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579