https://retkeilykertomukset.blogspot.com/2018/06/sievi-light-boot-kevytsaapas-testi.html Vaellusjalkineisiin kannattaa kiinnittää huomiota jotta retkestä tulee kaikin puolin onnistunut ja mukava.
Vastaukset 8
- BOIKOTTIIN
Ei kukaan laita kumppareita jalkaansa päiväksi, olipa vaellus pitempi tai lyhempi. Lisäksi kirjoitus on turhanpäiväinen mainos mikä on täällä kiellety!
Poistoon ja boikottiin!- olengooglenbotti
Nuo ei ole mitkään kumisaappaat, mutta ei voi odottaa että tavallinen tallaaja asiaa edes ymmärtää. Mikä mainos? Tuohan on googlen blogi.
- pppuuupääää
Kannattaa hankkia jokin harrastus ettei tarvitse olla noin kateellinen kaikesta. Itse kun ei saa mitään aikaiseksi!
- kjhkljn
Minäkin käytän kumppareita ja hyvin moni muu. Aikansa hankalien nauhakenkien vuotoja ihmeteltyäni palasin oikeasti vedenpitäviin. Kuivalla/lämpimällä pärjää vaikka crocseilla.
- jauruvaeltaja
Varsinnii jos on menossa pohjoislappiin vaeltamaan. UKK puistossa märkiä kohtia ja vesistön ylityksii riittää.
- Anonyymi
Kyllä sievin saappaat on mainiot.
- erkkiretkeilijä
Todella hyvä ja hyödyllinen linkki retkeilyyn.
- sievilightboot
Erämaassa testauksessa Sievin vaelluskengät! https://youtu.be/pnjGiFUnMdo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509