https://retkeilykertomukset.blogspot.com/2018/06/sievi-light-boot-kevytsaapas-testi.html Vaellusjalkineisiin kannattaa kiinnittää huomiota jotta retkestä tulee kaikin puolin onnistunut ja mukava.
Vaellusjalkine testi Sievi Light Boot Lance
8
1289
Vastaukset
- BOIKOTTIIN
Ei kukaan laita kumppareita jalkaansa päiväksi, olipa vaellus pitempi tai lyhempi. Lisäksi kirjoitus on turhanpäiväinen mainos mikä on täällä kiellety!
Poistoon ja boikottiin!- olengooglenbotti
Nuo ei ole mitkään kumisaappaat, mutta ei voi odottaa että tavallinen tallaaja asiaa edes ymmärtää. Mikä mainos? Tuohan on googlen blogi.
- pppuuupääää
Kannattaa hankkia jokin harrastus ettei tarvitse olla noin kateellinen kaikesta. Itse kun ei saa mitään aikaiseksi!
- kjhkljn
Minäkin käytän kumppareita ja hyvin moni muu. Aikansa hankalien nauhakenkien vuotoja ihmeteltyäni palasin oikeasti vedenpitäviin. Kuivalla/lämpimällä pärjää vaikka crocseilla.
- jauruvaeltaja
Varsinnii jos on menossa pohjoislappiin vaeltamaan. UKK puistossa märkiä kohtia ja vesistön ylityksii riittää.
- Anonyymi
Kyllä sievin saappaat on mainiot.
- erkkiretkeilijä
Todella hyvä ja hyödyllinen linkki retkeilyyn.
- sievilightboot
Erämaassa testauksessa Sievin vaelluskengät! https://youtu.be/pnjGiFUnMdo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026