Vatsatautia????

Hunaja

13.6.2018 13:34

Sunnuntai iltana alkoi hiukan vatsassa velloa.
Hetken päästä nousi kuulekin 37, 6. Ja lopulta kaikki päivän aikana syöty ruoka tuli kerralla ylös.
Seuraavana päivänä kuumeilu jatkui, mutta olo muuten ok. Ruoka ei tuolloin vielä maistunut. Tiistaina ruoka maistui ja näytti että tauti oli voitettu...mutta yöllä alkoi tuntua täydeltä vatsasssa ja taas kaikki mitä oli päivän aikana syönyt tuli ylös. Olo kyllä parani huimasti tuon jälkeen.
Koskaan ei tälläistä vatsatautia ole ollut...ja nytkin olo on ihan hyvä mutta hiukan pelottaa tuleeko yöllä taas kaikki ylös?
Onko kenelläkään muulla ollut tälläistä tautia???? Vai onko tämä jotain muuta kuin vatsatautia????

2

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monisairas

Kyllä se ihan tavanomaiselta vatsataudilta vaikuttaa, varsinkin jos oireet jo kokonaan poissa tähän päivään mennessä? Mitä söit?

• Kännissäonkivaa

En muista olin todella juovuksissa koko viikonlopun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      1050
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      960
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      903
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      885
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      873
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      848
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      838
    9. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      828
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      779
    Aihe