Mazda suuren kiitoksen velassa FORDILLE

fakta.tieto

mazdasta tuli hyvä ajaa kiitos fordin!

mazdaan saatiin viimein lämmityslaite ettei tarvi hytistä pallit kuurassa kylmässä autossa kiitos fordin!

Sakemannit auttoivat matukkaa että siitä saatiin ihan salonkikelpoinen auto, itsehän mazda siihen ei olisi pystynyt...

5

1133

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammapoo

Sama kävi Volvolle vasta Fordin alaisuudessa Volvoihin saatiin ohjaus

• korjaanpuolestasi

Mazda ei ole ollut enää yhteistyössä Fordin kanssa vuoden 2013 jälkeen kun Skyactiv Mazdat tulivat markkinoille. Sen sijaan Mazda tekee yhteistyötä Toyotan kanssa.

Mazdalla on testipaikkoja, jossa he ovat testanneet uusimpia autojaan.
      1.Kylmätesti ja pesu -20c lämpötilassa.
      https://www.youtube.com/watch?v=lFgDFMcmXXs
      2.Talvitesti -15c lämpötilassa jossa auto altistetaan suolalle ja hiekalle.
      https://www.youtube.com/watch?v=QHY9qJkwL74
      3.Suolavesitesti autolle.
      https://www.youtube.com/watch?v=Q9LlzgSmqQk

• Jjfjfjfjjfjfj

Mitkä ihmeen sakemannit? Ensin kiität jenkkejä, sitten se muuttuikin sakuiksi?

• 465454

Ford on kiitollisuuden velassa mazdalle kun saivat vihdoin kestävät moottorit. Mazdan suunnittelemat L-sarjan moottorit 2001 lähtien vielä viime vuosiin asti mm Focuksessa, Mondeossa, Ecosportissa ja Fiesta STssä (1.8 ja 2.0 vaparit). Mazda itse siirtyi jo 2012 kehittyneempiin skyactiv koneisiin. Ford käytti vielä pitkään mazdan vanhoja koneita.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_L_engine

Ilman mazdaa Ford olisi sukeltanut suohon moottoriongelmiensa kanssa.

• sdkfdkjdsklfdkskl

Mazdat olivat ennenkin ihan hyviä ajaa jos tie oli tasainen mutta jousitus oli turhan kova.
      Korroosiokestävyydessä on ollut myös toivomisen varaa.
      Teknisessä kestävyydessä Mazda on ollut aina hyvä.

Välillä oli malleja joiden yksityiskohdat vähän ihmetytti, esim. 323 BD:n jälkeen tullut 323 BF jonka oven ulkokahvat tuntuivat jo uusissa autoissa jotenkin rempuloilta. Edellisessä BD mallissa ne tuntuivat napakammilta, tosin oven avauskahvan mekanismi oli erilainen.
      Myöhemmin 323 Forte mallin kehyksettömät sivulasit olivat myös vähän huteran oloisia ovea avatessa.

Se on oikeastaan se oven avauksen laatukokemus sellainen ensivaikutelman luoja mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Nykyautoissa tosin ei taida enää moisia huteruuksia ollakaan, jämäkkää tekoa ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe