Digiboksin päivitys sotki nauhoitukset ja jäi 7-vuotiaan Beyblade aamulla nauhoittamatta! Nyt on perhesopu kaukana. Olen kuullut että jostain sivuilta pystyy lataamaan/katselemaan jotain eilisiä/samanpäiväisiä tv-ohjelmia. Osaisikohan joku auttaa tärkeässä asiassa?
Eiliset /tämänpäiväiset tv-ohjelmat netissä?
6
3409
Vastaukset
- Unkkis
Netistä löytyy näiden suomessa töllössä pyörivien japanilaisten animaatioiden (Pokemon, Beyblade jne.) jaksoja AVI-tiedostoina, mutta ne eivät sitten ole suomeksi vaan useimmiten englanniksi tai japaniksi, sikäläisten fanien TV:stä nauhoittamia ja videotiedostoksi tallentamia.
Parhaiten noita löytää P2P-ohjelmilla kuten DC :lla tai eMulella, mutta en suosittele niiden käyttämistä. Ei ole tekijänoikeudellisesti laillista.
Toisekseen Beyblade on surkea sarja jopa 5$ budjetilla tehdyksi TV Tokyon iltapäiväpiirretyksi jonka avulla yritetään myydä vain mahd. paljon krääsää.
Suosittelen jälkikasvullesi Tranformers Energonia tai Pokémonia. Enemmän laatua, enemmän sisältöä.- 4hd
Mitä vikaa muka Beybladessa on? o_O minusta ainakin se on hyvä piirretty luonnollisesti koska katson sitä lähes joka päivä. En sitten tiedä oletko edes kattonu koko sarjaa vai oletko vain lukenut ns. kriitikkojen arvosteluja.
- Oletkos...
4hd kirjoitti:
Mitä vikaa muka Beybladessa on? o_O minusta ainakin se on hyvä piirretty luonnollisesti koska katson sitä lähes joka päivä. En sitten tiedä oletko edes kattonu koko sarjaa vai oletko vain lukenut ns. kriitikkojen arvosteluja.
...itse katsonut mitään muita japanilaisia animaatiosarjoja, kuin Pokémonia, Digimonia ja Beybladea?
Beybladessa ei ole minkään sortin juonta. Joka jaksossa vain pelataan jollain hyrrillä joissa asuu animetyylillä piirrettyjä "henkiä" jotka taistelevat vastakkain kun hyrrät kalauttelevat yhteen.
Jaksoja on yli 200 kuten kunnon rahastus-animessa kuuluukin olla.
Lisäksi Beyblade on piirretty niin surkealla jäljellä ja pienellä kalvomäärällä että hetkeen en ole toista yhtä "halpaa" sarjaa nähnyt.
Lapsille voidaan tehdä sarjoja kunnollisella budjetillakin. Hyviä esimerkkejä Cardcaptor Sakura ja Maho Tsukai Tai. - 4hd
Oletkos... kirjoitti:
...itse katsonut mitään muita japanilaisia animaatiosarjoja, kuin Pokémonia, Digimonia ja Beybladea?
Beybladessa ei ole minkään sortin juonta. Joka jaksossa vain pelataan jollain hyrrillä joissa asuu animetyylillä piirrettyjä "henkiä" jotka taistelevat vastakkain kun hyrrät kalauttelevat yhteen.
Jaksoja on yli 200 kuten kunnon rahastus-animessa kuuluukin olla.
Lisäksi Beyblade on piirretty niin surkealla jäljellä ja pienellä kalvomäärällä että hetkeen en ole toista yhtä "halpaa" sarjaa nähnyt.
Lapsille voidaan tehdä sarjoja kunnollisella budjetillakin. Hyviä esimerkkejä Cardcaptor Sakura ja Maho Tsukai Tai.Et ole edes katsonut varmaa kuin muutaman jakson sillä jaksoja on n.150 :D jos nyt ollaan pikkutarkkoja niin jaksoja on 154
Ja valitettavasti olen katsonut muitakin anime sarjoja, mutta nuo Pokemon ja digimon ei ole minun mieleen. Mutta varmaan on parempi olla hiljaa, kun heti ruvetaan kritisoimaan ja kierrellään kysymyksiä tosin ketä kiinnostaa. - 4hd
4hd kirjoitti:
Et ole edes katsonut varmaa kuin muutaman jakson sillä jaksoja on n.150 :D jos nyt ollaan pikkutarkkoja niin jaksoja on 154
Ja valitettavasti olen katsonut muitakin anime sarjoja, mutta nuo Pokemon ja digimon ei ole minun mieleen. Mutta varmaan on parempi olla hiljaa, kun heti ruvetaan kritisoimaan ja kierrellään kysymyksiä tosin ketä kiinnostaa.ai nii ja unohdinkin että kaikkihan on rahastusta jos oikein tarkasti katsoo.
- Terttu
Tiedustelisin saisinko nähdä eilisen Tv ohjeman joka tuli eilen noin klo 23 aikoihi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646548
- 531923
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441691- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501044Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897