LR siitä saa ihan vapaasti keskustella

JeesJees

Lainatakseni toimitusjohtaja Teräksen tekstiä jonka lähde on Jippiin-keskustelu foorumi:

"Vastine keskusteluunne.

Iloksemme olemme huomanneet, että kiinnostus yhtiötämme kohtaan on noussut viime vuosina. Tämä näkyy erityisesti lisääntyneenä keskusteluna eri foorumeissa, nyt myös Jippiin-sivuilla. LR-International Finland Oy seuraa keskusteluja saadakseen tietoa ja palautetta toiminnastaan sekä parantaakseen reaktionopeuttaan alalla vallitseviin uusiin suuntauksiin sekä palvellakseen jälleenmyyjiään entistä paremmin. Keskustelua ei voi eikä tule kieltää!

LR-International omistaa oikeudet tuotemerkkeihinsä ja yrityksen nimeen sekä logoon. Painotuotteissa ja internet-sivuilla tuotemerkkien, kuvien ja yrityksen logon käyttö edellyttää aina LR-Internationalin kirjallista lupaa.

Keskustelua tai ajatustenvaihtoa, joissa mainitaan LR-International, emme missään tapauksessa halua kieltää -päinvastoin, kannustamme siihen.

Uskon, että jo tämä vastine kertoo paljon yhtiömme avoimuudesta.

LR-International Finland Oy

Jussi-Pekka Teräs
Toimitusjohtaja"

Mutta silloin ei saa laittaa mitään yhteystietojaan koska se menee taas rekrytoinnin/mainostuksen puolelle ja se tuskin on tarkoitus. Eli asiallista keskustelua kyseisestä yhtiöstä ilman, että joku työntää s-posti osoitettaan malliin: "joo täältä saat lisäinfoa".

Elikä rakentavat keskustelut ilman, että joku urpo alkaa mustamaalaamaan yhtiön mainetta siinä kuitenkaan onnistumatta!

Tämä kertookin jo paljon, että "yhtiöllä on todellakin puhtaat jauhot pusissa"!
http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=904898&t=CB54DE85299FF9A8095E23497865561749574190

7

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joojees

      ...kyseistä yhtiötä ja heidän laadukkaita tuotteita. Ei minullakaan ole moittimista. Tuotteet tulevat suoraan tukusta kotipostiin joka on todella positiivinen asia. Asiakkaat voivat tilata edullisesti tuotteita omaan käyttöön näin halutessaan eli tämä on niin kuin postimyyntiyritykset paitsi erona on, että tuotteet tulee postiennakolla.

      Mitenkäs muilla oletteko LR-International:ssa myyjänä tai onko joku pelkästään itse käyttäjä?

      • ja käyttäjänä

        JeesJoo. Olin tuolla vuosituhannen vaihteessa myyjänä. Tuotteiden vastaanotto todella hyvä. Itse käyttäen tuntuivat myös aivan kelpo tuotteilta.
        Ne jotka todella panostavat myyntiin, menestyvät myös hyvin. Mm. Auto talon puolesta ja erillaisia palkintomatkoja.
        Oma päätoimi kuitenkin senverran tuottoisa ja aikaavievä, etten jaksanut rutistaa LR:ssä mukana pidempään.


      • Mukana

        Itse käyttänyt ja toiminut jälleenmyyjänä jo yli 6 vuotta. Tuotteet todellakin ovat hintansa väärtejä ja provisiosysteemikin on toiminut vastaavista systeemeistä parhaiten.


    • Joo

      Ihan varmaan joo, sama kaveri on postittanut nuo kaikki edelliset viestit.

      • Reino

        Koska olet noin varma. Nämä muut henkilöthän keskustelevat myyntityöstä kyseisessä yhtiössä vai ovatko he sitten jälleenmyyjiä, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Reino kirjoitti:

        Koska olet noin varma. Nämä muut henkilöthän keskustelevat myyntityöstä kyseisessä yhtiössä vai ovatko he sitten jälleenmyyjiä, mutta kuitenkin.

        Tässä on siis kyse toiminnasta, jota nykyään jatketaan nimellä PM-International.
        Hesarin tämänpäiväisessä jutussa kerrotaan PM Internationalin kyseenalaisesta myyntitekniikasta ja 'aineiden' humpuukimaisuudesta.

        Tyhjiä lupauksia PM:n taholta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on siis kyse toiminnasta, jota nykyään jatketaan nimellä PM-International.
        Hesarin tämänpäiväisessä jutussa kerrotaan PM Internationalin kyseenalaisesta myyntitekniikasta ja 'aineiden' humpuukimaisuudesta.

        Tyhjiä lupauksia PM:n taholta!

        Ja kyse on siis FitLine -tuotteista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe