Peniksen puikotus - uutta sisältöä homoiluun

pippelipoika

Puikottaminen, penisporaus, sounding - harrastuksella on monta nimeä, jotka kaikki tarkoittavat samaa; sauvamaisten esineiden työntämistä peniksen sisään.
Nämä esineet ovat useimmiten lääketieteellisestä silikonista tai teräksestä valmistettuja, pituudeltaan ja halkaisijaltaan eri mittaisia puikkoja ja tankoja.

Oi miten ihanalta se tuntuukaan kun poikaystäväsi työntää kylmän terästangon sisääsi ja peniksesi seisoo kovempana kuin koskaan!

Peniksen puikottaminen muovaa toistuvasti harjoitettuna virtsaputken päästä avoimemman ja kiihottavamman näköisen. On ihanan kiimaista katsella kuinka kiimalina ja siemenneste tulvivat tuosta laajennetusta, tummana tuijottavasta ilon ja onnen silmäkkeestä.

Penisporaus on tuonut homoiluun aivan uudenlaista sisältöä ja harrastus näyttääkinsaavan yhä laajempaa suosiota homojen, bi-seksuaalien ja avarakatseisten heteromiestenkin keskuudessa.

6

4142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaressa

      Itsekin harrastan soundausta sekä renkaallisia penis plugeja, joissa on reikä keskellä. Niitä voi käyttää pidempiaikaisesti. Tällöin pissakin tulee nätissä kaaressa eikä roiskeena. Samoin mälli lähtee vauhdilla ja lentää todella kauas:)

    • Jep, kokeiltu on. Soundaamisen lisäksi katetrointileikit on kivoja...

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Muistakaa kuitenkin olla varovaisia, sillä kovettunutta siitintä ei saa vääntää eikä sperman tulemista ulos saa estää. Voitte saada elinikäiset vauriot leikeillänne.

    • Kaaressa

      Olisi todella kiihottavaa päästä näitä sondaus/plugi/katetrileikkejä jonkun kanssa hommailemaan, ettei itsekseen tarvitsisi leikkiä... Välineitäkin on tullut hankittua.

    • Anonyymi

      Itse olen monta kertaa tullut pelkästään liikuttamalla sondia virtsaputkessani. Köyhänä opiskelijana tosin olen joutunut tyytymään kunnon lelujen sijaan virkkuukoukkujen tylppään päähän.

      M25

    • Anonyymi

      Harrastin muutaman vuoden kunnon välineillä ja täytyy muistaa puhtaus kaikessa eli puhdistus ennen ja jälkeen.
      Pääsin parhaimmilaan 11-12 mm kuvia mm.AS:ssa.
      Nautinto maksimaalista oikein tehtynä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe