Eraserhead

Lynkatkaa Yrjö

Voihan iso V, mitä p:tä½

7

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mystery-86

      haukkomaan henkeä....kun et tajua kyseisestä surrealistisesta,sumuisesta....tajuntaa hukkaavasta leffasta mitään.sinuna olisin täällä ihan hiljaa....ei mulla ole sua vastaan mitään...tuli vaan mieleen että nyt olen vihollisesi kun kirjoittelen tänne tämmöstä.Sitten siihen että vaikka katsoisit tuon leffan kuinka monta kertaa tahansa niin et löydä siitä mitään....siispä jätä se rauhaan.teet sillon ainakin oikein.Vaikka et kyllä ajattele leffojen suhteen että mitä sinun on soveliasta arvostella ja mitä ei.Omatpa on juttusi en vaivaudu kommentoimaan enempää....itseasiassa se on ihan hyvä että et tajua tuota leffaa ja kun sinä olet kyseessä.sinulla on omat leffasi ja vaikuttaa siltä että niistä on turha puhua tällä reviirillä.Sinunlaisillesi Lync ei olekkaan tehnyt leffoja.

      • Anti-Mystery-86

        Vitun tollo.

        A. Ei sulla tullu mieleen että leffa saattaa kyseisen ihmisen mielestä olla VAAN simppelisti huono elokuva?!?! (Itse pidän mutta moni ei ja se että ne ei siitä pidä ei vaadi sua kirjottamaa paskaa puolta sivua!)

        B. Opettele kirjoittamaan.

        Ei
        ku
        ka
        an
        ja
        ks
        al
        uk
        ea
        to
        ta
        su
        nk
        ir
        jo
        it
        ta
        ma
        ap
        as
        ka
        as
        iv
        ut
        ol
        ku
        ll
        a!
        Ja
        se
        on
        LY
        NC
        He
        ik
        äm
        ik
        ää
        nv
        it
        un
        ly
        nc
        !


        on
        he
        lp
        om
        pi
        lu
        ke
        ak
        ui
        nt
        ot
        as
        un
        te
        ks
        ti
        ä!


      • Lynkatkaa Yrjö

        On vaan hiukan vaikea uskoa, että se oli todella se tämän niminen pätkä. En uskalla katsoakaan montaa kertaa, kun eihän siinä tapahdu mitään muuta kuin paiskotaan joitain matoja seinään.

        On meillä kaikilla omat kulttielokuvamme ja itse asiassa olisi huolestuttavaa jos kriitikot niistä diggaisivat.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia.


      • mystery-86
        Anti-Mystery-86 kirjoitti:

        Vitun tollo.

        A. Ei sulla tullu mieleen että leffa saattaa kyseisen ihmisen mielestä olla VAAN simppelisti huono elokuva?!?! (Itse pidän mutta moni ei ja se että ne ei siitä pidä ei vaadi sua kirjottamaa paskaa puolta sivua!)

        B. Opettele kirjoittamaan.

        Ei
        ku
        ka
        an
        ja
        ks
        al
        uk
        ea
        to
        ta
        su
        nk
        ir
        jo
        it
        ta
        ma
        ap
        as
        ka
        as
        iv
        ut
        ol
        ku
        ll
        a!
        Ja
        se
        on
        LY
        NC
        He
        ik
        äm
        ik
        ää
        nv
        it
        un
        ly
        nc
        !


        on
        he
        lp
        om
        pi
        lu
        ke
        ak
        ui
        nt
        ot
        as
        un
        te
        ks
        ti
        ä!

        jokainen ihminen on jollakin tavalla kusipää.....sille vaan ei voi mitään.Miten leffa voi olla simppelisti huono?...kun tuo ei oikein riitä.Sellanen juttu että ei tuo huono kerro mitään,kuka tahansa voi laittaa sellaisen kommentin tänne.Miksi vaivaudut laittamaan kommenttia mulle sultahan menee siitä ihan voimat.Miten sait noinkin paljon aikaan tekstiä?,aikamoinen saavutus.Etkö pysty parempaan?.....mulle tuli ihan paha olo tuosta.Menen tästä nyt paskalle ja ajattelen sua sillon....paska tulee paremmin....loinen....Enempää en tähän jaksa laittaa.


      • mystery-86
        Lynkatkaa Yrjö kirjoitti:

        On vaan hiukan vaikea uskoa, että se oli todella se tämän niminen pätkä. En uskalla katsoakaan montaa kertaa, kun eihän siinä tapahdu mitään muuta kuin paiskotaan joitain matoja seinään.

        On meillä kaikilla omat kulttielokuvamme ja itse asiassa olisi huolestuttavaa jos kriitikot niistä diggaisivat.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

        pitää katsoa pintaa syvemmälle....vaikka se vaatisi paljon duunia.


      • c-mystery
        mystery-86 kirjoitti:

        pitää katsoa pintaa syvemmälle....vaikka se vaatisi paljon duunia.

        tää mystery86 on antiprofessori


      • mystery-86
        c-mystery kirjoitti:

        tää mystery86 on antiprofessori

        auta mua sitten?....olisiko herralla minulle ohjeita?.Miten sinä vaivaudut tämmöseen,taitaa olla parasta mihin pystyt.Mitään et kyllä säästele...sinun piti varmaan miettiä tuota todella pitkään ja hartaasti.Katsos turha sinun on vaivata päätäsi noin paljon minun takia,ei ole näköjään vielä sen isukkisi lyönnit vaikuttaneet....no ehkäpä hän saa taottua jotain sinne pääkoppaasi.Muuten jos odotat että menen hiljaiseksi juttujeszi takia niin sillä tavalla ei tapahdu....ota hyvä asento ja rentoudu vai onko sekin niin vaikeaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1711
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1442
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      963
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      946
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      42
      780
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      708
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      671
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      646
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe