Poisajonne onnistui!

Ette suotta häätäneet. Minä suurrikollinen vain jäljellä.

12

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi. Muutinhan minäkin kun vaaditte.

    • Makriina.ei.kirj

      Väärää porukkaa syytät, hyvänen aika! Itse me olemme tänne siirtyneet ihan ikäkautemme mukaisesti. Ketään emme ole olleet häätämässä.
      Tule vain , tänne mahtuu.

    • Ruune,ruune onko sinulle tullut uudestaan puberteettiikä??

      Olet aikaisemminkin mennyt tolle asteelle,että asetat itsesi marttyrinasemaan ja me mummolauma saamme luvan houkutella sinut takaisin?
      Oletko todella herrasmies,vai kiukutteleva vanhus??

      Ei minulla ole aikaa sinua paapoa! lähdin järvelle jo kuudelta ja nyt alan leikkaamaan ruohoa ja pesemään venettä,että aivan ihanaa" veekendyä" teille kaikille ama

      • Makriina.ei.kirj

        Jos nyt ruvetaan kehumaan, Ritu, niin minä heräsin jo puoli viisi ja rupesin pläräämään vanhoja valokuvia. Meille tulee juhannuksena amerikanserkkuja, joita ei ole ennen nähtykään, ja heille pitää nyt antaa valokuvia menneistä esipolvista. Tässä on työmaata, kun yrittää keksiä, mikä kuva kelpaisi.
        Amerikanserkut eivät ymmärtäneet, että täällä on loma-aika, ja minä joudun keräämään paikalle täkäläisiä sukulaisia, jotka kaikki ovat menossa lomillensa ja matkoille.


      • Makriina.ei.kirj kirjoitti:

        Jos nyt ruvetaan kehumaan, Ritu, niin minä heräsin jo puoli viisi ja rupesin pläräämään vanhoja valokuvia. Meille tulee juhannuksena amerikanserkkuja, joita ei ole ennen nähtykään, ja heille pitää nyt antaa valokuvia menneistä esipolvista. Tässä on työmaata, kun yrittää keksiä, mikä kuva kelpaisi.
        Amerikanserkut eivät ymmärtäneet, että täällä on loma-aika, ja minä joudun keräämään paikalle täkäläisiä sukulaisia, jotka kaikki ovat menossa lomillensa ja matkoille.

        Voi Makriina!

        Aivan ihanaa sinulle tulee ihania vieraita! Minullakin on serkkuni tytär Kaliforniassa ja Facepookissa voin lukea hänen elämäntapahtumistaan.

        Ymmärrän kyllä,että sinulla tehtävää,mutta ajattele se tunne,että olette kaikki koolla ja voitte jakaa muistojanne! Nauti täysinsiemauksin!


    • sini.sirkku.ek

      Kiitos samoin Ama! Lähdössä olen kaupungille asioimaan, mutta jäin ihan hämmästyneenä lukemaan Ruunemanin aloitusta. Häh, ei varmaankaan ruune usko meidän ketään karkoittaneen, kunhan kirjoittaa yleistäen.
      Tässähän minäkin siirryin tänne tyyneenpään lahteen, kauemmaksi myrskyisältä ulapalta, missä purjeet lähes paukkui välillä 😊))
      Käynhän sielläkin silti jonkun harmiksi, vaan kuka siinä vois ketään estää ?. Ei hän tuo omanarvontunnekaan ole turhan herkässä, meitä kokijoita on niin monia, kaikilla on se oma, jos ei nyt totuutensa, niin mieltymyksensä ainakin. Siinähän vaan luovitaan mukana.

      Ruunestako suurrikollinen, 👀 ei tuolla luonteella millään, tuu mukaan vaan, saapi täällä ainakin rauhassa kirjoittaa. 😊

    • katt..leija

      "Poisajonne Onnistui" ????????????????????????????
      Eihän minuakaan enää paljoa näy tällä ainoalla somepalstalla, jolla ikinä olen Ikinörttien lisäksi pesinyt.
      Minuun eivät tuollaiset poisajoyritykset ole ikinä tehonneet, sen verran on minulla vielä onneksi järkeä jäljellä että tajuan vähäisen osallistumiseni syyn olevan itsessäni. Onhan tämä kuitenkin vapaaehtoista.
      Kai tämä palsta on sellainen kuin mitä anonyymiltä palstalta voi yleensä odottaa. Riippuvuuden kuitenkin tunnistan itsessäni ja koska liika eläytyminen ja juurtuminen tällaiseen ei ole minulle ainakaan hyväksi, tahdonvoimalla pidän hajurakoa yllä. Vaara vaanii mielenterveyttä jos tämä pääsee ensimmäiselle sijalle ajatusmaailmaan. Se on palstalla myös nähtävissä.
      Sometutuiksi tulleet ihmiset nikkien takaa ovat syy joka minua tänne vetää. Näitä ovat (järjestys ei ole suunniteltu luettelossa) sini-sirkku, makriina, rituliini_ama, lorena, skillan, latevaan, venlastiina, ruuneman, ramoona, ynnämuu, jjoutava. On muitakini mutta nämä nyt muljahti mieleen.
      Kyllä ikä tekee tehtävänsä myös, sehän on ihan selvä asia (sanon kuten Sipiläkin)
      Kohdistat tuolla sanalla Poisajonne moitteen ja syytöksen erottelematta kaikkiin kirjoittajiin, panee ajattelemaan mitä oikein ajattelet ja tunnet??????????

      • katt..leija

        Luin uudelleen tuon aloituksen ja huomasin vastaavani väärästä näkökulmasta. Ruunehan tarkoitti poiajamista 70 aa. Olet kuitenkin valittanut totaalisesta poisajostakin muistaakseni, joten sanoin mitä sanoin.
        Hyvää päivänjatkoa ja jalkapallokisoja, vai snookeriako se olikin.


      • amanantia

        On aivan ihanaa,että katt..leija olet palannut meitä viihdyttämään!
        Sinun kirjoitelmaasi on aina niin ihanaa lukea!
        Sinun avarakatseisuuttasi ja luonnonläheisyyttäsi!
        Sinussa on sovittelevaa persoonaa,minulla toi minäntuominen usein ryöpsähtää?

        Voi tämä aamu sai taas elollisenolenonvietit virittymään! Menin rantaan ja siellä sinisorsa makoili rantapatiolla ja kymmenen poikastaan alapatiolla.
        Kaiketi hän,jota viime kesänä ruokin saapui rauhalliseen rantaan.

        Tiedän olen tehnyt väärin, olen tehnyt myös väärin sen rengastetun selkälokin "Jämsän Äijän " kanssa,jota olen ruokkinut jo lähes viisitoista,ehkä enemmänkin vuotta.
        Joka vuosi se lintu saapuu tänne ja hän tuntee nimensä,kun kiljaisen Jämsänäijä!

        Hänet on siis rengastettu Jämsässä,muistaaksen 1998 ja Yliopistollisesta en edes muista mistä se tieto tuli.

        Olen todella kasvanut täysin kiinni siihen lintuun!
        Ja tietenkin tähän ihanaan rantatilaan!ama


    • Kukaan ei mitään eikä ketään voi ajaa, ei sovi unohtaa oma indepentent,..mutta onpa somia Jyväskylässä lentonäytöksen siipikoneet propelilla! Avasin telkun keittiöpuuhien jälkeen ja alkoi vanhan ajan pörinä ja surina kun pirteät Safiiriampparit lähti nousuun 😂
      Vinkat ja Stigut kertoo selostaja, mutt'en ehdi viipyä kauemmin! Mukavaa viikonloppua vaan kaikille!

      • "Mukavaa viikonloppua vaan kaikille!"

        Minä kiittelen osaltani "hyvästä viikonlopusta" ja kaiholla olen jopa kateellinen sinun energisyydestä lähteä aina johonkin, vaikka kauppaan tai ranta kahvilaan.

        Tuli jotenkin mieleeni, kuinka ennen lähdettiin usein, joko Nuuksion metsii samoilemaan ja syksyllä sieneen, Luukin tai Bodomin uimarannalle, lähi metsiin sieneen ja marjaan, mutta silloin oli usein lapseni mukana. Nyt en jaksa lähteä mihinkään ja onneksi ei tarvitse noita lapsenlapsiakaan kaitsea.

        Olisi nytkin lähellä tapahtumia, kuten valtakunnan isoin ulkolaisten kauppiainen tori tapahtuma, vain 10 km päässä, mutta onhan minulla toimiva auto. Olisi krokotiilin ja kengurun lihaa ainakin, kuten myös himoitsemaani mustekalaa. Sitten on 150 m päässä Makkara markkinat torilla, tarjolla kaikenlaista ja illan huipentaa Suvi-illan juoksu ja puolella korvalla kuulin, että tästä juoksevat ohi noin 1/2/h kuluttua, mutta siihen riittää, kun oveni avaan ja kurkkaan. Joskus sitäkin tuli kannustettua lastenlasten kanssa ja olihan se upea tapahtuma, koska siellä juoksi myös nämä frakkipuku miehet ja muutenkin antoisaa taputella siellä, että jaksa, jaksa, jaksa ja kaikki moikkaili tyyliin, että kyllä!.

        Taidan mennä peiton alle ja ottaa tuon kirjan kaveriksi, koska telkkarista olen päässyt eroon melkein vuoden katkoksen jälkeen, mistä olen kiitollinen. Mikään sarja ei koukuta.


    • No terve, enpä tiedä kannattaako kadehtia, tyyppini tekevät ihmiset saavat usein sydäreitä, minäkin.
      On sulla sitten hieman toisenlainen elämäntyyli näemmä. Taidan olla hieman iäkkäämpi kuin sinä, en haluaisi/viihtyisikään makuulla lukea, paitsia ennen muutama sivu ennen nukahtamista. No joo, joskus turhautuneena, mutta tylsistyn pian sellaiseen.
      Nuorempana sadepäivinä saatoin lukea kesämökillä koko päivän, jos en sitten kaivannut mennä lasten kanssa tanssimaan sateessa (alasti )


      Kuitenkin vaikutat Kristiina23 niin vilkkaalta ajatuksiltasi, etkö pelkää liikuntakykysi menevän? sehän juuri antaa energiaa kun liikkuu, tapaa näkee ihmisiä ja kaikenlaisia virikkeitä! Ainakin minulla on niin. Jopa normaali väsymyskin tuntuu silloin hyvältä, onhan tosi ihana kellahtaa nukkumaan silloin.

      Kyllä joskus innoissani pyörinkin liikaa, kuin väkkärä heh mutta valmistakin tulee taatusti.
      Se, vasta hauska sana sulla on, se varppina, jota käytät usein,..jotenkin koen sen tarkkaavaisesti ja nopsaan,..tiedä sitten murteiden kanssa,.hei taas!

      PS. Katson toki tv:täkin, muutama sarja ja ajankohtais.ohj... Luonto ja matkakuvaukset kiinnostaa historiakin,..
      Doc Martin on tämän hetken suosikkini, tuo sosiaalisesti suoralinjainen ja kömpelö mies, muistuttaa meidän kaikkien tuntemaa ruunea, ainakin kohteliaan logiikkansa osalta:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe