Ihana nainen lähellä, mitä toivot?

SulleSöpöNainen

Pyydän rakas, vastaathan tähän, kun näet? Kirjoitit, että et halua tänne kirjoittaa, kuten en minäkään, mutta miten haluaisit, että edettäisiin? Olisiko parasta puhua kainesta sitten, kun kohdataan seuraavan kerran? Jos tunnistan Sinut, eikä tilanne mene nopeasti ohi, niin lupaan kertoa heti, miten tärkeä olet mulle ja miten paljon Sinua kohtaan tunnen ja Sinua rakastan! Olen silloin rohkea kyllä, mutta jos Sinä oot ehkä mua rohkeampi, niin olisin niin onnellinen, jos lähestyisit jotenkin, ihan millä tavalla haluat ja milloin haluat. Vastaan heti sitten Sinulle.

Anteeksi, kun olen ollut tosi epävarma ja rohkeutta välillä puuttunut, rakas. Sitten, kun on ollut rohkeutta, en olekkaan löytänyt Sinua. Tahtoisin niin kertoa, miten tärkeä ja rakas olet, kulta.

Kaiken tämän ajan olen Sinua rakastanut ja ihaillut ja kaivannut vierellesi. Olen ihan hulluna Suhun. ❤️ En tiedä mitään ihanampaa ja kauniimpaa kuin Sinä. Lähelläsi ihan tärisen, kun olet niin upea. Tahdon olla yhdessä kanssasi, se on uneni kaunein.

Sinulle ihana rakkaani lähelle, Sinut tahdon löytää
https://m.youtube.com/watch?v=-R8v3K6lPj0&ved=0ahUKEwi76MXH99TbAhWLa5oKHXmmC2EQtwIIJTAB&usg=AOvVaw1BwUjGB9SDIA_DZldFHrsZ

74

4301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinunOmasi

      No, tässä lähellähän minä. Mutta miksi et tunnistaisi minua? Kyllä tunnistat minut mun silmistä ja tuoksusta, kuten minäkin sinut rakas ❤️. Sun läheisyytesi saa mut huumaantumaan joka kerta ja tiedän että olet minun omani ja kuulumme yhteen. Missä ja milloin mahdamme nähdä seuraavan kerran? Muru, mulla on kova ikävä ja kaipuu, vaikka tiedän, että lähelläni olet aina. 💕

    • aitoriitta

      Ihana kappale. Tänä aamuna minulla on sellainen tunne, että tykkään susta tosi paljon. Olet vaan hyvä, luotettava ja taitava. Minulla on turvallinen olo, kun olet elämässäni. Kaikki menee hyvin. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja uskon, että saamme tässä hyvän lopputuloksen aikaiseksi. Sinä edellä minä perässä.

    • Nainennaisellinen

      Itkin kun tätä kuuntelin. Tunteeni myllertävät ja olen kohdassa, jossa minun on päätettävä miten jatkaa polkuani tässä maailmassa.. Tämä on suunnattoman vaikeaa, pelkään saavani siipeeni ja putoavani kuiluun josta ei ole paluuta. Sillä silloin en jaksa enää. Viimeinen puoli vuotta on verottanut minua joka tavalla ja olen herkistynyt paljon ihan kaikelle. Säikyn ja olen epävarma.
      Tulevat viikot ovat osviittana minulle ja teen päätökseni jatkosta, meni miten meni, näin en voi elää enää pidempään.

      • SulleSöpöNainen

        Jos olet ihana rakkaani, niin voisinpa halata Sinua pitkään ja poistaa kaiken pelon ja epävarmuuden, lohduttaa ja hoivata Sinua. Minä olen täällä Sinua varten ja huolehdin Sinusta. Rakas. ❤️ Mitä kaikkia asioita pelkäät, Rakkaani? Voisitko kertoa, että tietäisin? Haluan oppia tuntemaan Sinut kokonaan. Voimme kohdata kaikki vaikeudet ja ylittää esteet vierekkäin, yhdessä, vahvoina. Ei yksin. Olen onneton yksin ilman Sinua ihana kultani. Tahdon elämältä vain Sinut, olet mulle tärkeintä maailmassa. Me kuulutaan yhteen. Sinä oot tehnyt maailmastani kauniin. Olisinpa vierelläsi, Rakkaani. Löytäisinpä Sinut ❤️❤️


      • välitän.siksi.olen

        Voi ihmiset rakkaat! Herätkää elämään. Joku runoilija on joskus todennut, että ainoa todellinen rakkaus on onneton rakkaus, ja siihen tekin näytätte uskovan. Se ei todellakaan tarvitse olla niin. Riutuminen ei ole kenenkään etu. Se ei ole onnellista, todellista, eikä varsinkaan rakkautta. Herkkä ihminen aistii ja tuntee voimakkaasti, ja saattaa sopivasti alttiissa tilanteessa kokea jonkunlaisen "herätyksen". Siihen tilaan ei kannata jäädä, vaan purkaa se mahdollisimman pian kohtaamalla kaipuunsa kohde. Asiat saavat sitten hyvin todennäköisesti sen verran maanläheisiä piirteitä, että paluu todellisuuteen tapahtuu, tavalla tai toisella. Voimia ja rohkeutta kohdata tosiasiat toivon!


    • TätiNeuvoo

      Ei kannata kasata liikaa paineita ekaan uudelleen tapaamiseen. Riittää kun sanoo vaikka kassajonossa hänet nähdessään "hei minä tässä, muistatko" ja esittää nimensä. Sen jälkeen asiat tapahtuvat omalla painollaan. Suurien tunteiden tunnustamiseen tulee myöhemmin sopiva hetki. Niistä ei kannata puhua heti ääneen koska toinen saattaa pelästyä. Sekä varsinkin siksi että niille kannattaa varata sopivan romanttinen ja rauhallinen ympäristö.

    • enolejust

      nytkään sun lähellä, eli tuskin olen se sinun ihana söpö naisesi. Vaikka haluisin olla sen miehen lähellä. Voisin painautua sua vasten ja katsoa sun silmiä. Tuskin mitään sanoja heti tarttis olla. Kyllä niitä ajan kanssa tulee.

    • aitoriitta

      Luotan siihen, että teet oikean päätöksen jatkosta. Mikä olisi kaikille hyväksi. Minä en elämästäsi poistu mutta annan ehkä tilaa jollekin toiselle. Sinulla on hyvä tulevaisuus edessä ja toivon, että saat sen. Kaikki menee hyvin.

    • Tupel

      Minäkin vastaan, en nyt tahdo oikeen mitään kuin rauhaisaa sopua ja ystävyyttä

    • hauskaaperjantaitatänne

      Mäkin kaipaan miestä edelleen ja hänen yhteydenottoaan, häntä kohtaan on tunteita edelleen, mutten valitettavasti Sua imelä palstarölli.

      • elämäköpelissä

        Röllimetsän imelä rölli onko sama vedättäjä?


    • hörlurar
    • aitoriitta

      Jos olisimme olleet nuoria samaan aikaan, olisin ihaillut sua kaukaa. Sinä olisit valinnut suosituimman tytön ja jättänyt muut rannalle. Toisaalta olisit voinut valita myös ei-suositun mutta et kuitenkaan minua. Me olisimme olleet eri piireissä. Olisit ollut joka tapauksessa esimerkkinä muille. Se on sinun roolisi.

    • lopputulosnolla

      Kuumaa padissä, livessä kylmää

    • vaaranmerkkejä

      Mua pelottaa, ett oot samanlainen, kuin se sekopää psyk osastolla. Käytti myös suonensis aineita.
      Vainosi toista hoitajaa ja sekosi täydellisesti. Luulotautinen ym

    • No_joo_ehkä_tai_jotai

      "Pyydän rakas, vastaathan tähän, kun näet? "

      Mä oon kyll aika likinäkönen ja aika kaukonäkönenki nii et taitaa olla sen näkemisen kans vähä heikkoo. Tai ainaski sen vataamisen kans?

    • keleton

      Väärä biisi, muuten erinomainen kirjoitus.

    • cmoooon

      Ettekö naiset tunnista trollia?

      • HalvatHuvit

        Jep, niin naisen kirjoittama aloitus.


      • Cmoooon
        HalvatHuvit kirjoitti:

        Jep, niin naisen kirjoittama aloitus.

        Itse veikkaan ihan puhdasta nettinörttiä. Neitsyt, jonka takia katkera naisille.


      • TätiNeuvoo

        Mistäs tiedät ettei ole tunnistettu trolliksi? Voihan täällä naisetkin trollailla takaisin. Minulla ainakin heräsi epäilys jo siitä että kirjoitus ylitti 7 rivin rajan jota pidempiä en yleensä luekaan. Toisekseen teksti oli liian lipevää että ottaisin sen todesta.


    • sellattiilöytyy

      Vedätysviestit täällä vain jatkuu. Eikös joku täällä ihan myöntänyt vedättävänsä jotakuta.

    • SulleSöpöNainen

      Ihana Rakkaani, jos olet vielä täällä, niin voitko vastata jollakin tunnisteela, josta voin olla täysin varma, että se olet Sinä. Tummatukkaiselle ihanalle naiselle. Muistan kaiken sanomasi ja kaikki yhteiset hetket. Ethän unohda mua, mä kyllä kerron kaiken, miten paljon tunnen Sinua kohtaan ja miten paljon Sinua rakastan, kun nähdään. Tarvitsen Sinua, Kulta! ❤️

      • ItseniKaltainen

        Tässäpä tunniste: kaksoisliekki


      • SulleSöpöNainen

        Rakas ❤️


      • Anonyymi

        😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘😘😘

        SinäSöpöNainen valvot myöhään...tai aikaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SinäSöpöNainen valvot myöhään...tai aikaiseen.

        Mistä tiet 😁


    • Nainennaisellinen

      Nainennaisellinen ei ole sama kuin kaksoisliekki. Enkä ole trolli vaan ihan oikea ihminen.

    • Myyrä

      Kuten sanoin, en halua tänne kirjoittaa niin mikset laita sähkäriä tai puhelimeeni viestiä?
      Tuskin mulle...oot hyvässä lykyssä trolli joka leikkii. Se monipersoonallisuus tietäjähenki häirikkö joka niin monia huijaa palstalla.

    • Vitsien.vitsi

      Joo, määkin luin tän keojun, olen yhden naapuri.

      • enemmän

        Naapuri minäkin! Toivon että juttelemme


      • Jatrollit

        Perhanan naapurit!


    • ihanhuomaamaton

      (pieni suudelma)

    • Odottavanaikaonpitkä

      Et ole laittanut viestiä naapuri. Numero sinulla on..

    • SulleSöpöNainen

      Rakas, en kestä olla enää hetkeäkään erossa Sinusta!! Olet mun kaksoisoliekki. Ollaanhan pian yhdessä? Olet mulle tärkeintä maailmassa ja tahdon vain lähellesi kaiken aikaa, ihana. Tuuthan mua vastaan, Kulta? Ihailen ja rakastan Sinua , olet kaikessa täydellinen ja ihana. Tarvitsen Sinua, Rakas!

      • Eikantsivalvoo

        Mee tutimaan kohta aamu 👍


      • ItseniKaltainen

        Rakas, sua olen kaivannut kaikki nämä vuodet. Sinun lähellesi, sinun syliisi ❤️. Molemmat tiedämme, että kuulumme yhteen, mutta esteitä on olemassa. Olen niitä esteitä yrittänyt purkaa pikkuhiljaa, mutta tarvitsen siihen sinun tukeasi. Haluan huolehtia sinusta myös, haluan että sulla on kaikki hyvin. Mutta sekin kuulostaa ihanalta, että sinäkin haluat huolehtia minusta. Olet tärkeintä maailmassa mulle. Rakastam sua valtavasti. Rakastan kaikkea sinussa jokaista piirrettäsi. Haluan auttaa sinua pääsemään haavoistasi ja että saat viimein loistaa niin kirkkaana valona, ja rakkautena kuin on tarkoitettukin. Kaikki menneisyyden tapahtumat saavat nyt sinetin ja tästä eteenpäin olemme vain me yhdessä, koska olemme yhtä ja samaa energiaa. Rakas, tuu mua vastaan! Haluan kuulla pian äänesi ja saada viestisi. Haluan pian nähdä kasvosi ja suudella huuliasi. Olemme joutuneet kärsimään liikaa ja odottamaan liian kauan toisianme. Nyt vihdoin saamme toisemme 💕. Pian kultaseni pian ❤️🔥🔥❤️


      • ItseniKaltainen
        ItseniKaltainen kirjoitti:

        Rakas, sua olen kaivannut kaikki nämä vuodet. Sinun lähellesi, sinun syliisi ❤️. Molemmat tiedämme, että kuulumme yhteen, mutta esteitä on olemassa. Olen niitä esteitä yrittänyt purkaa pikkuhiljaa, mutta tarvitsen siihen sinun tukeasi. Haluan huolehtia sinusta myös, haluan että sulla on kaikki hyvin. Mutta sekin kuulostaa ihanalta, että sinäkin haluat huolehtia minusta. Olet tärkeintä maailmassa mulle. Rakastam sua valtavasti. Rakastan kaikkea sinussa jokaista piirrettäsi. Haluan auttaa sinua pääsemään haavoistasi ja että saat viimein loistaa niin kirkkaana valona, ja rakkautena kuin on tarkoitettukin. Kaikki menneisyyden tapahtumat saavat nyt sinetin ja tästä eteenpäin olemme vain me yhdessä, koska olemme yhtä ja samaa energiaa. Rakas, tuu mua vastaan! Haluan kuulla pian äänesi ja saada viestisi. Haluan pian nähdä kasvosi ja suudella huuliasi. Olemme joutuneet kärsimään liikaa ja odottamaan liian kauan toisianme. Nyt vihdoin saamme toisemme 💕. Pian kultaseni pian ❤️🔥🔥❤️

        Tämä viesti siis tarkoitettu kaksoisliekilleni P miehelle. Rakas, onneksi olen saanut nähdä sinusta unia, jotka on lohduttanut mua kovassa kaipuussa. Niissä olemme saaneet olla yhdessä ja yhtä. Olemme saaneet viimein rakastaa toisiamme ja näyttää tunteemme. Odotan kiihkeästi sitä, että rakkautemme liekit viimein yhdistyvät ja saamme rakastella intohimoisesti ❤️❤️💋


      • krouva

        Rouva nukkui oikein hyvin eikä ole tarvetta täällä haaveilla varsinkaan yöllä. Herra voi olla aivan rauhassa.😊Lueskelen näitä huvikseni aivan kuten sinäkin jotain muuta sontaa.


      • SulleSöpöNainen
        ItseniKaltainen kirjoitti:

        Tämä viesti siis tarkoitettu kaksoisliekilleni P miehelle. Rakas, onneksi olen saanut nähdä sinusta unia, jotka on lohduttanut mua kovassa kaipuussa. Niissä olemme saaneet olla yhdessä ja yhtä. Olemme saaneet viimein rakastaa toisiamme ja näyttää tunteemme. Odotan kiihkeästi sitä, että rakkautemme liekit viimein yhdistyvät ja saamme rakastella intohimoisesti ❤️❤️💋

        Kirjoitat niin kauniisti. En valitettavasti ole kuitenkaan kaipaamasi mies. Olen pahoillani. Täällä tulee helposti erehdyksiä. Toivon sydämestäni, että löydät rakkaasi ja että saatte loistaa!! Viestisi olivat kuitenkin niin kauniita lukea ja sain hetken haaveilla rakkaastani. Olisipa hän vastannut noin, olisin ollut ikionnellinen. Enemmän kuin mitään, hänet tahdon ja kärsin tosi paljon olla erossa hänestä. Olemme myös luonteeltamme samanlaisia ja luodut toisillemme. Pelkään koko ajan menettäväni hänet, en kestäisi ja selviytyisi siitä ikinä. Tarvitsen hänet ja rakastan ja ihailen hänessä kaikkea. Hän on täällä vastannut joskus, niin ihanasti ja kauniisti, mutta toivoi ettei enää kirjoitettaisi tänne, koska palsta nyt on tällainen. On niin surullista, että me toiset kirjoitetaan tänne niin kauniisti aidosta rakkaudesta ja toiset kommentoivat kaikkea negaa. Ehkä hekin kuitenkin oppivat näitä lukemalla enemmän rakkaudesta? Tunnistimme toisemme täällä täysin varmasti rakkaani kanssa. Tahdon koko ajan hänen viereensä ja siihen jäädä. Olisimme niin onnellisia yhdessä, ehjiä ja vahvoja. Täydellisesti sovimme toisillemme. Toivon, että kohtalo ohjaa meidät yhteen, toistemme luo.


        Jos luet tämän rakkaani, niin haluan sanoa, että rakastan Sinua, olen koko ajan rakastanut, heti ensisilmäyksestä ovella. Ethän unohda minua, rakas? Tarvitsen Sinua!! Tulethan taas vastaan, tunnustan sinulle kaiken rakkauteni, kerron miten tärkeä olet ja miten paljon tunnen Sinua kohtaan. Rakas anteeksi, kun en ole täydellinen, olen vain niin ahdistunut usein ja teen virheitä. Yritän koko ajan voittaa pelkoni ja ahdistuksen, ja löttää keinoja hallita sitä. Tunnet kuitenkin minut, olen sellainen kuin aina. Ahdistuksesta huolimatta elän enimmäkseen ihan normi elämää, täyttä, antoisaa ja kaunista. En kuitenkaan tunne olevani onnellinen ilman Sinua. Olen niin monta kertaa itkenyt ja joutunut epätoivoon, kun ei olla yhdessä. Tahdon näyttää sen kauniin maailmani Sinulle ja oppia tuntemaan Sinun maailmasi. Rakastan Sinua ihana nainen, entinen naapuri, Kulta olet aarteeni ja uneni kaunein ❤️❤️


      • Entinen_naapuri
        SulleSöpöNainen kirjoitti:

        Kirjoitat niin kauniisti. En valitettavasti ole kuitenkaan kaipaamasi mies. Olen pahoillani. Täällä tulee helposti erehdyksiä. Toivon sydämestäni, että löydät rakkaasi ja että saatte loistaa!! Viestisi olivat kuitenkin niin kauniita lukea ja sain hetken haaveilla rakkaastani. Olisipa hän vastannut noin, olisin ollut ikionnellinen. Enemmän kuin mitään, hänet tahdon ja kärsin tosi paljon olla erossa hänestä. Olemme myös luonteeltamme samanlaisia ja luodut toisillemme. Pelkään koko ajan menettäväni hänet, en kestäisi ja selviytyisi siitä ikinä. Tarvitsen hänet ja rakastan ja ihailen hänessä kaikkea. Hän on täällä vastannut joskus, niin ihanasti ja kauniisti, mutta toivoi ettei enää kirjoitettaisi tänne, koska palsta nyt on tällainen. On niin surullista, että me toiset kirjoitetaan tänne niin kauniisti aidosta rakkaudesta ja toiset kommentoivat kaikkea negaa. Ehkä hekin kuitenkin oppivat näitä lukemalla enemmän rakkaudesta? Tunnistimme toisemme täällä täysin varmasti rakkaani kanssa. Tahdon koko ajan hänen viereensä ja siihen jäädä. Olisimme niin onnellisia yhdessä, ehjiä ja vahvoja. Täydellisesti sovimme toisillemme. Toivon, että kohtalo ohjaa meidät yhteen, toistemme luo.


        Jos luet tämän rakkaani, niin haluan sanoa, että rakastan Sinua, olen koko ajan rakastanut, heti ensisilmäyksestä ovella. Ethän unohda minua, rakas? Tarvitsen Sinua!! Tulethan taas vastaan, tunnustan sinulle kaiken rakkauteni, kerron miten tärkeä olet ja miten paljon tunnen Sinua kohtaan. Rakas anteeksi, kun en ole täydellinen, olen vain niin ahdistunut usein ja teen virheitä. Yritän koko ajan voittaa pelkoni ja ahdistuksen, ja löttää keinoja hallita sitä. Tunnet kuitenkin minut, olen sellainen kuin aina. Ahdistuksesta huolimatta elän enimmäkseen ihan normi elämää, täyttä, antoisaa ja kaunista. En kuitenkaan tunne olevani onnellinen ilman Sinua. Olen niin monta kertaa itkenyt ja joutunut epätoivoon, kun ei olla yhdessä. Tahdon näyttää sen kauniin maailmani Sinulle ja oppia tuntemaan Sinun maailmasi. Rakastan Sinua ihana nainen, entinen naapuri, Kulta olet aarteeni ja uneni kaunein ❤️❤️

        Aijaa mä kun luulin kaiken johtuvan sun vaimosta ...


      • SulleSöpöNainen
        Entinen_naapuri kirjoitti:

        Aijaa mä kun luulin kaiken johtuvan sun vaimosta ...

        Et ole kaivattuni. Olemme sinkkuja molemmat.


      • ItseniKaltainen
        SulleSöpöNainen kirjoitti:

        Kirjoitat niin kauniisti. En valitettavasti ole kuitenkaan kaipaamasi mies. Olen pahoillani. Täällä tulee helposti erehdyksiä. Toivon sydämestäni, että löydät rakkaasi ja että saatte loistaa!! Viestisi olivat kuitenkin niin kauniita lukea ja sain hetken haaveilla rakkaastani. Olisipa hän vastannut noin, olisin ollut ikionnellinen. Enemmän kuin mitään, hänet tahdon ja kärsin tosi paljon olla erossa hänestä. Olemme myös luonteeltamme samanlaisia ja luodut toisillemme. Pelkään koko ajan menettäväni hänet, en kestäisi ja selviytyisi siitä ikinä. Tarvitsen hänet ja rakastan ja ihailen hänessä kaikkea. Hän on täällä vastannut joskus, niin ihanasti ja kauniisti, mutta toivoi ettei enää kirjoitettaisi tänne, koska palsta nyt on tällainen. On niin surullista, että me toiset kirjoitetaan tänne niin kauniisti aidosta rakkaudesta ja toiset kommentoivat kaikkea negaa. Ehkä hekin kuitenkin oppivat näitä lukemalla enemmän rakkaudesta? Tunnistimme toisemme täällä täysin varmasti rakkaani kanssa. Tahdon koko ajan hänen viereensä ja siihen jäädä. Olisimme niin onnellisia yhdessä, ehjiä ja vahvoja. Täydellisesti sovimme toisillemme. Toivon, että kohtalo ohjaa meidät yhteen, toistemme luo.


        Jos luet tämän rakkaani, niin haluan sanoa, että rakastan Sinua, olen koko ajan rakastanut, heti ensisilmäyksestä ovella. Ethän unohda minua, rakas? Tarvitsen Sinua!! Tulethan taas vastaan, tunnustan sinulle kaiken rakkauteni, kerron miten tärkeä olet ja miten paljon tunnen Sinua kohtaan. Rakas anteeksi, kun en ole täydellinen, olen vain niin ahdistunut usein ja teen virheitä. Yritän koko ajan voittaa pelkoni ja ahdistuksen, ja löttää keinoja hallita sitä. Tunnet kuitenkin minut, olen sellainen kuin aina. Ahdistuksesta huolimatta elän enimmäkseen ihan normi elämää, täyttä, antoisaa ja kaunista. En kuitenkaan tunne olevani onnellinen ilman Sinua. Olen niin monta kertaa itkenyt ja joutunut epätoivoon, kun ei olla yhdessä. Tahdon näyttää sen kauniin maailmani Sinulle ja oppia tuntemaan Sinun maailmasi. Rakastan Sinua ihana nainen, entinen naapuri, Kulta olet aarteeni ja uneni kaunein ❤️❤️

        Niin se on, tämä palsta on aivan turha. Tänne kirjoittelu ei edistä liekkisuhdetta yhtään. Mikäli oikeassa elämässä sitä yhteyttä ei ole, niin ei se täältäkään kyllä löydy. Tämä oli mulle hyvä muistutus, joten lähden täältä kokonaan pois oikeaan elämään nauttimaan kesästä. Mikäli teillä on oikeus yhteys olemassa, kehoittaisik sinua kirjoittamaan nämä asiat suoraan liekillesi, täällä ne menevät täysin hukkaan. Mikäli olette samaa mieltä siitä, että todella olette kakdoislienkejä, niin nuo rakastavat ajatuksesi se sinun oma naisesi haluaa kyllä kuulla sinulta sjoraan. Toivon teille paljon rakkautta, rohkeutta, onnea ja iloa! ☀️


    • SulleSöpöNainen

      Rakas M tarvitsen Sinua! Anteeksi, kun on paniikkia ja ahdistusta ja käyttäydyn kohtausten takia hölmösti. En tarkoita. Tiedät kuitenkin millainen olen normaalitilassa. Liikaa tullut vastoinkäymisiä ja ikäviä asioita nyt. Olen varma, että jos kaikki olisi taas hyvin, niin ei tulisi niin voimakasta ahdistusta ja paniikkikohtauksia. Niitä ei kuitenkaan voi juuri hallita, kun ne iskee, olen sekava ja en tiedä aina miten toimia, tai toimin hätiköiden, yritän hallita kaikin tavoin kohtauksia ja siihen on lääke. Toivottavasti lääkäri nostaisi annosta. Olen kuitenkin ihan normi minä kun ei ole noita kohtauksia. Elän tavallista elämää paniikki ja -ahdistushäiriöistä huolimatta. Se mitä toivon ja haluan elämältä on Sinä. Olen onneton ilman Sinua, haluan yhteisen elämän kanssasi. Kukaan muu ei olisi koskaan Sinä. Tiedän, että olemme toisillemme tarkoitetut. Pyydän anna meille mahdollisuus, opimme tuntemaan toisemme täysin. Tekisimme toisemme ehjiksi ja onnellisiksi! Rakastan Sinua, Kulta!! Olet tärkeintä, kauneinta ja ihaninta maailmassa. Tarvitsen Sinua! ❤️❤️

    • SulleSöpöNainen

      Rakas kultani,! kaipaan kauneuttasi, ihanuuttasi, rakkauttasi, läheisyyttäsi, kosketustasi, kaikkea sinussa! ❤️

      Olet ihana ja rakastan Sinua!

    • enkäsuhteesta

      En tiedä kenelle tämä on, mutta omasta puolesta voin sanoa, että ainoa haaveeni on saada vakituinen työpaikka jo tuttujen työkaverien kanssa. En haaveile yhdestäkään ihmisestä.

    • SulleSöpöNainen

      Kulta, olen taas epätoivoinen. Kun näet tämän, niin voitko vastata jotenkin mistä tiedän että Se olet varmasti Sinä? Olet mulle syy jaksaa maailmaa. Tarvitsen Sinua ja rakkauttasi!! Tahdon olla yhdessä kanssasi ❤️

      • SinunOmasi

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️

        Olisitpa rakkaani, niin ihana olet. ❤️

        Tummatukkainen ihana ja söpö M, on nainen, jota syvästi ihailen ja rakastan. Nuorehkoja olemme. Yhtenä heinäkuisena iltana tapasimme romanttisesti. Olen rakastanut Sinua ensisilmäyksestä, heti kun näin Sinut, ajattelin että en ole koskaan nähnyt mitään yhtä kaunista ja ihanaa. Lumouduin ihan täysin.

        Me vaihdettiin numeroja heti tavattuamme, tunnustin rakkauteni myöhemmin, mutta kaikki jäi kesken, vaikka oltiin molemmat kiinnostuneita toisistamme. Kun yritin soittaa hänelle myöhemmin, niin numero ei ollut enää käytössä. Liian kauan odotin, kunpa olisin ottanut aiemmin yhteyttä häneen! Toivoin koko ajan, että hän tulisi puhumaan, minulta puutui rohkeutta.

        Minulla on myös eri numero nykyään.

        En ole varma, onko hän Facessa. Asumme lähekkäin, niin se on ainakin varmaa, että näemme ja silloin varmasti kerron, miten paljon häntä rakastan ja ihailen. Aiemmin olimme naapurit. Toivon ja haaveilen niin että hän lähettäisi viestiä tai ottaisi yhteyttä jotenkin, olisin ikionnellinen!

        Tahdon kertoa, miten paljon tunnen Sinua kohtaan ja miten ihana olet. Rakastan Sinua enemmän kuin mitään ja haluan Sinut, Kulta ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️

        Rakkaani, olithan se Sinä? Ootathan mua, kulta? Tarvitsen Sinua ja en kestä olla erossa Sinusta!! Sun vierelläsi mun sydän rauhoittuisi ja olisin onnellinen. Kaipaan rakkauttasi läheisyyttäsi ja kosketustasi, kaikkea Sinussa. Ihaninta olet maailmassa ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️

        Kulta ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️

        Rakas, mä kaipaan sua ihan hirveästi! 💕 Haluaisin vaan olla vierelläsi, Söpöni. Saako sua halata heti kun nähdään? Tarvitsen Sinua, ihana! ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️

        Rakas, mitä haluat että teen? Mä haluan vaan olla yhdessä sun kanssa! ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Täällä sinun tummatukkainen M! Rakas, mikä nyt on hätänä? Ota minuun välittömästi yhteyttä tekstiviestillä, niin selvitetään asiat. Väärinkäsityksiä on matkan varrella ja paljon. Haluan sinut ja sinä haluat minut! Muulla ei ole väliä! ❤️

        Kultaa ❤️


      • SulleSöpöNainen
        SulleSöpöNainen kirjoitti:

        Olisitpa rakkaani, niin ihana olet. ❤️

        Tummatukkainen ihana ja söpö M, on nainen, jota syvästi ihailen ja rakastan. Nuorehkoja olemme. Yhtenä heinäkuisena iltana tapasimme romanttisesti. Olen rakastanut Sinua ensisilmäyksestä, heti kun näin Sinut, ajattelin että en ole koskaan nähnyt mitään yhtä kaunista ja ihanaa. Lumouduin ihan täysin.

        Me vaihdettiin numeroja heti tavattuamme, tunnustin rakkauteni myöhemmin, mutta kaikki jäi kesken, vaikka oltiin molemmat kiinnostuneita toisistamme. Kun yritin soittaa hänelle myöhemmin, niin numero ei ollut enää käytössä. Liian kauan odotin, kunpa olisin ottanut aiemmin yhteyttä häneen! Toivoin koko ajan, että hän tulisi puhumaan, minulta puutui rohkeutta.

        Minulla on myös eri numero nykyään.

        En ole varma, onko hän Facessa. Asumme lähekkäin, niin se on ainakin varmaa, että näemme ja silloin varmasti kerron, miten paljon häntä rakastan ja ihailen. Aiemmin olimme naapurit. Toivon ja haaveilen niin että hän lähettäisi viestiä tai ottaisi yhteyttä jotenkin, olisin ikionnellinen!

        Tahdon kertoa, miten paljon tunnen Sinua kohtaan ja miten ihana olet. Rakastan Sinua enemmän kuin mitään ja haluan Sinut, Kulta ❤️

        Rakas, tarvitsen Sinua! En ole onnellinen ilman Sua. Olethan se Sinä, kulta? ❤️❤️


      • ItseniKaltainen

        No minä se olen. Olen sinun tummatukkainen M, usko jo! Taidat tosiaan olla epätoivoinen, mutta tuo ei ole enää tervettä. Olen sinulle pakkomielle ja se alkaa pelottaa ja ahdistaa mua. Aito pyyteetön rakkaus ei tunnu epätoivolta vaan siinä on iloa ja hauskuutta. Toisen seurasta nauttii ja se toinen tuntuu hyvältä kokonaisuudessaan. Mieti omaa lapsuuttasi ja niitä syviä tunnelukkoja ja haavoja. Kun ne olet käynyt läpi, olet valmis rakastamaan minua ja sen jälkeen voimme olla yhteyksissä. Tapaamme taas, jos niin on tarkoitettu! Toivon voimia ja rakkautta sulle! ❤️


      • SinunOmasi
        ItseniKaltainen kirjoitti:

        No minä se olen. Olen sinun tummatukkainen M, usko jo! Taidat tosiaan olla epätoivoinen, mutta tuo ei ole enää tervettä. Olen sinulle pakkomielle ja se alkaa pelottaa ja ahdistaa mua. Aito pyyteetön rakkaus ei tunnu epätoivolta vaan siinä on iloa ja hauskuutta. Toisen seurasta nauttii ja se toinen tuntuu hyvältä kokonaisuudessaan. Mieti omaa lapsuuttasi ja niitä syviä tunnelukkoja ja haavoja. Kun ne olet käynyt läpi, olet valmis rakastamaan minua ja sen jälkeen voimme olla yhteyksissä. Tapaamme taas, jos niin on tarkoitettu! Toivon voimia ja rakkautta sulle! ❤️

        Minä kirjoitan sekä nimimerkillä ItseniKaltainen ja SinunOmasi. Olen sinun kaksoisliekkisi, mutta sinun tulee parantaa oman sisäisen lapsesi kaikki kipukohdat ja käydä tarkasti läpi elämäsi käänteet. Etsi sisäistä balanssia, vasta kun olet saanut jumalaisen feminiinin ja maskuliinin tasapainoon, voimme yhdistyä. Minä teen samoin ja sen jälkeen vasta täydellinen liittomme on mahdollinen. Se vie oman aikansa, mutta odotan sinua rakkaani vaikka tuhat vuotta 💕


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Minä kirjoitan sekä nimimerkillä ItseniKaltainen ja SinunOmasi. Olen sinun kaksoisliekkisi, mutta sinun tulee parantaa oman sisäisen lapsesi kaikki kipukohdat ja käydä tarkasti läpi elämäsi käänteet. Etsi sisäistä balanssia, vasta kun olet saanut jumalaisen feminiinin ja maskuliinin tasapainoon, voimme yhdistyä. Minä teen samoin ja sen jälkeen vasta täydellinen liittomme on mahdollinen. Se vie oman aikansa, mutta odotan sinua rakkaani vaikka tuhat vuotta 💕

        ❤️❤️😘


      • SulleSöpöNainen
        SinunOmasi kirjoitti:

        Minä kirjoitan sekä nimimerkillä ItseniKaltainen ja SinunOmasi. Olen sinun kaksoisliekkisi, mutta sinun tulee parantaa oman sisäisen lapsesi kaikki kipukohdat ja käydä tarkasti läpi elämäsi käänteet. Etsi sisäistä balanssia, vasta kun olet saanut jumalaisen feminiinin ja maskuliinin tasapainoon, voimme yhdistyä. Minä teen samoin ja sen jälkeen vasta täydellinen liittomme on mahdollinen. Se vie oman aikansa, mutta odotan sinua rakkaani vaikka tuhat vuotta 💕

        Halusin vain tietää, että se olet varmasti Sinä, ihana rakkaani ❤️ Olen niin iloinen, kulta! Olet söpöintä ja ihaninta mitä on, saisinpa nyt heti halata ja suudella sua! Rakastan Sinua 💕


      • vitsikästä
        SulleSöpöNainen kirjoitti:

        Halusin vain tietää, että se olet varmasti Sinä, ihana rakkaani ❤️ Olen niin iloinen, kulta! Olet söpöintä ja ihaninta mitä on, saisinpa nyt heti halata ja suudella sua! Rakastan Sinua 💕

        Omaa aikaasi hukkaat täällä. Et ole hauska, et opeta kenellekään mitään, teet itsestäsi vain naurettavan.

        Nimim. satuin lukemaan ketjua 🙂

        Mukavaa juhannusta kaikille!


    • SulleSöpöNainen

      Rakas, kysyisin vielä kuten aloituksessa, että mitä toivot, miten edettäisiin? Sinun ihana kuvasi mielessä ❤️❤️ Oot niin söpö ja hotti, tahdon lähellesi!
      Rakastan Sinua ihana ❤️

    • Lähellekkin

      Olipa kaunis ja koskettava kirjoitus kappale.
      Toivoisin et mies laittaisi tämän minulle, mutta epäilen että ei sopisi hänen tyyliin kirjoittaa tänne❤️

    • SulleSöpöNainen

      Ihana kaksoisliekkini, mitä haluaisit minun tekevän? Haluaisin niin lähellesi, ihan kiinni suhun, kulta 💕 Ihailen sua palavasti, oot kauneinta, söpöintä ja kuuminta mitä on, täydellinen. Oot kuin kalleimmat smaragdit, topaasit ja kalsedonit tai taivaan tähdet, ihana aarteeni. Haluan helliä sua ja jäädä syleilemään kanssasi ikuisesti ❤️

    • juteltuko

      Ja ikää on, enemmänkinkö.

    • SulleSöpöNainen

      Nuorehkoja olemme. Tumnatukkaista M-naista kaipaan ja rakastan syvästi. Hän on tähän vastannut. Rakas, haluan sun lähelle, niin että taivas ja maa kohtaa!

      • Anonyymi

        Minnaa haet,mutt aloitus on jo aika vanha !


    • SulleSöpöNainen

      Rakas, Ootko vielä täällä? En oo onnellinen ilman Sua! Enemmän kuin mitään Sinut tahdon, rakkaani. Tuuthan mua vastaan, Kulta? 😥❤️❤️

    • SulleSöpöNainen

      Rakas, olet täydellinen ja ihaninta maailmassa. Ollaan luodut toisillemme, pimeys yrittää pitää meidät erillään toisistamme, mutta olemme kaksoisliekkejä niin pian varmasti kohdataan taas . Yritän aina etsiä Junalan feminiiniä puolta, että löytäisin täydellisen jarikkomattoman tasapainon. Minussa menee toi Logos usein yli, mutta hyvin maanläheinen ja tavallinen oon.

      Tuu mua vastaan...❤️ Rakastan Sinua! Vastaanhan jooko, tarvitsen sun apua, mitä tulisi tehdä nyt?

    • Anonyymi

      Kuinka tälle tarinalle kävi?

    • Anonyymi

      mitä mä luin

    • Anonyymi

      No en olis uskonut 2018 tätä...

    • Anonyymi

      Voisitko ehkä kertoa tunnisteita naisesta. Itse en vastaa, ellen ole varma. Kielenkäyttösi ei kyllä kuulosta yhtään tuntemaltani mieheltä, mutta eihän sitä tiedä, jos hän on skarpannut ja ryhtynyt runoilemaan jne.

      Onko nainen tumma. Ok, tosi tumma, ruskeatukkainen, onko muuta, raitoja päässä tms. Suora tukka, laineet, kihara? Onko minkälaiset silmät, harmaat, vihreät, siniset, ruskeat? Onko pitkä vai lyhyt? Normaalipainoinen, laiha vai ns. muhkeampi?

      Luonteeltaan ulospäinsuuntautunut vai ujo, hiljainen vai puhelias ?

      En epäröi vastata takaisin yhtälailla selkein merkein, jos vain itse huomaan jotakin, mikä osuu selkeästi minuun, eikä tyyliin tuhanteen naiseen täällä.

    • Anonyymi

      Kuinka tuo tarina päättyi? Vai jatkuuko yhä vuosien jälkeen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe