Citroen aliarvostettu.

Meillä on ollut useita sitikoita nyt C5 vm. 2001 manu ja 2002 automaatti. Ovat toimineet moitteetomasti useita vuosia. Kuten myös välillä ollut C5 2004 2,2 Hd autom jonka kolaroin ajokelvottomaksi. Autoilla on mahtavat ajo-ominaisuudet ja käyttökustannukset. Korin ruostevaurioita ei ole ollut sinkityksen ansiosta. Kumpaankin vaihdettiin itse takatukivarsien laakerit. Helppo homma ja osat maksoi n. 70 €/auto. Laakerit ja akselittiivisteet Etolasta.
Työ kesti n. 2 tuntia/auto. Nosturilla se oli tehtävä ja perustyökalut olivat ja kekseliäisyyttä.
Aikaisempana kokemuksena Pösö 306 jossa on lähes samalainen laakerointi. No onkan jousituksessa eroa. Sitikassa hydraulinen ja pösössä kiertokankijouset. Lopuksi sanon että ranskalaiset tekevät mukavan auton vaikkakin jostain syystä aliarvostetun. Nythän Opel on PSO:n tukevien hartioiden suojissa. Kuinkahan kehitys jatkuu Opelilla ?

2

236

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvostusPitääAnsaita

Aika moni auto on ihan toimiva ja luotettava kun sitä välillä korjataan ja huolletaan.

• MaailmassaJoLiikaaRomua

Ranskalaisten parasta osaamista ovat konjakit, ja hajuvedet. Autot tehdäänkin sitten jo ihan muualla...

Ps. En aja, enkä omista Toyotaa, en myöskään millään saksalaisella kinnerillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      939
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      209
      749
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      68
      655
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe