Miksi olen niin lyhyt mieheksi?

MistäLyhyysJOHTUU

Pituutta on vain 172 senttiä. mistä johtuu? keskipituus on 181 cm

27

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

      Ole onnellinen ettet ole myttynä. En edes muista kuinka pitkä olen.

    • TohtoriSykerö

      Geenit määrittelevät kuinka pitkäksi ihminen kasvaa. Ne tulevat isältä ja äidiltä. Neuvolakorttiin merkitään geenien perusteella arvioitu loppupituus. Jos ei polta tupakkaa liian nuorena tai heittäytyy syömättömäksi niin tämä loppupituus yleensä saavutetaan. Jos kokee olevansa liian lyhyt kasvuaikana niin voi tutkituttaa itsensä lääkärillä ettei ole kysymys mistään kasvuhormonin häiriöstä. 172 senttiä ei ole mitenkään lyhyt. Onhan naisten keskipituus 25-37 vuotiaille 166 cm.
      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus

    • asenteestaselähtee

      Simo Häyhä oli 160cm pitkä. Hän on suomalainen sankari jonka miehuutta ei kyseenalaistettu tai kyseenalaisteta. Miehuus riippuu omasta asenteesta. 160-senttinen Häyhä olikin enemmän mies kuin sinä vaikka häneen verrattuna oletkin hujoppi.

      • sotilas

        Taisteli maansa puolesta.


      • Anonyymi

        Eipä ryssien niittaajaa voi murhaajaksi sanoa.


    • lyhytmuttakomea

      kuuntelen ja katselenkin sivusilmällä kun tv:ssä laulaa mahtavaääninen mies, joka ei ole paljoa pidempi kuin flyygeliä soittava mies, joka on siis istualleen. Ei varmaan ole paljoa yli 160 cm, mutta kasvoista kovinkin komea ja täytyy sanoa, että harvoinpa pääsee kuulemaan noin komeaa laulantaa.

    • Korkokengätjalkaan

      Monesti lyhyillä miehillä on komeammat kasvot kuin pitkillä, mm. Hollywood miestähdet ovat suhteellisen lyhyitä. Samoin formulakuskit. Riippuu vähän kehen vertaa.
      Sinulla on vanhempiesi geenit, siksi.

    • Jotta keskipituutta lyhempiä ei olisi, kaikkien pitäisi olla samanpituisia. Hanki ominaisuuksia joista voit olla ylpeä, äläkä murehdi piirteitä joille et mitään voi. Vaikka olisit lyhyt miehenä, voit olla jättiläinen ihmisenä.

    • painohaitta

      Lyhyillä miehillä on niin painavat pallit, että se estää pituuskasvun.
      Har har.

    • nnnnn---

      Oisit just sopiva mulle. Mä en tykkää kurotella pussatessa. Toisaalta rakastan sitä tunnetta kun mies on vahva ja pystyy kiertämään mut käsillän syliinsä, vaikka rimpuilisin vastaan. Jotkut miehet ajattelevat miehisyyden olevan kiinni siitä että on naistaan pidempi. Mulle se ei oo tärkeää. Alistun ihan mielelläni muutenkin ;) Tällaisia haaveita taas tänään <3

    • siinäpävastaus

      Tässäpä sulle vastaus sinä stereotyyppisesti ajatteleva mustavalkonen ihminen.
      Se nyt on yks ja sama mitä joku musta aattelee varsinkin jos on vielä sellanen joka ei mua tunne kun ojn itsetunto ja itsevarmuus kohillaan ja aina itteeni luottanu, lisäksi olen sinut itteni ja vartaloni kanssa sekä varsinkin henkisellä puolella tunnen itteni ja olen sinut henkisen puoleni kanssa, moni vois tutkiskella itseään enemmän mutta kyllä sitä sitten viimestään kun elämä nakkaa paskat niskaan ja joudut ojan pohjalta nouseen ja lisäksi pistään henkisen puolen kuntoon.
      172 on ihan hyvä pituus, moni nainen luulee mua pidemmäksi koska mulla on hyvä ryhti ja olen jäntevä, muutenkin ihan sama millanen vartalo onko lihava vai hoikka jne kun olen normaali painonen ja itse tyytyväinen vartalooni.

      Itse en kylklä kehtais tuolla naisille laukoa että ootpa lihava tai miks oot noin lyhyt jne. Mulle merkkaa se henkinen puoli. Se onkin yks syy miksi ei oo paljon jaksanu enää ees yrittää naista löytää kun tullut lapsellisia vaan vastaan ja näköjään ne keski-ikää lähellä olevatkin 30-40 vuotiaatkin on osa ihan lapsia henkisellä puolella tai huono itsetunto mikä estää suhteen muodostamisen vaikak itse yrittänyt kehua ja toisen itsetutnoa nostaa sekä rohkaista kaiken näköseen yhteiseen tekemiseen kuten esim salilla käyntiin ja kaiken maailman ihania treffejkä oisin järjestäny yehllekkin jolla itsetunto näky olevan este suhteellemme, kuitenkin viestitellessä sanoi että haluasi mut mutta ei sen pidemmälle mentykkään, paitsi no pari kertaa seksiä ja hyvää sellasta mutta ei vissiin muuta ollukkaan vailla, onneksi olen mies joka ei kyrvällään ajattele vaan löytyy viisautta ja älykkyyttä sekä maalaisjärkeä vaikka tunteellinen olenkin niin järjellä asiaoita aattelen ja tiedostan senkin että kaikkea ei voi järkeillä.

      Sama se minkä pitunen kun oon aina oma itteni ja periaatteen mies.

    • itsetunto

      Olen 172 cm pitkä nainen ja seurustellut parin itseni kanssa suurin piirtein saman mittaisen miehen kanssa, yksi taisi olla lyhyempikin mutta oli niin komea ja kaikin puolin fiksu mies ettei tullut mieleenkään mitkään pituus asiat. Tosin tämä mies avioitui kuitenkin hyvin pienikokoisen naisen kanssa.
      Suurin rakkaus oli iso mies, mutta henkinen puoli oli siinäkin suhteessa tärkeämpi.
      Jos miehellä on itsetunto kunnossa ja on toiset huomioon ottava ja fiksu, on pituus yhdentekevä seikka.

    • EiJeeeeeesuuus

      En jaksa tähän enää vastata kun sama kysymys on tullut niin monesti

      Haet vaan huomioo

    • samapääkesätalvet

      Mene nyt h-tiin noiden senttiesi kanssa.

    • Näinpänäin

      Itekki poltin tupakkaa 13-15v. Tais jäädä 2-5cm pituudesta(sanovat myös et alapää kärsisi) pois. Olin myös kova stressaamaan. Olen melkein yhtä pitkä kuin vanhemmat tai pidempi. Tiedän myös monia tupakkaa nuorena polttaneita jotka ovat pitkiä.
      Olen monesti miettinyt johtuiko se pössykästä et kasvu hieman hidastui nuorena.
      Lyhyt n.170cm ei todellakaan ole mikään valttikortti naismarkkinoilla. Toki jos valttikortti löytyy housuista saattaa lyhyyskin parisuhteessa olla toissijaista.

    • Noeikös

      tuota 180senttistä miestä jo huimaa ;o).
      Ei ole olemassa mitään standardia pituutta, onneksi, sillä jokaisella on oma pituutensa, ja tekee ihmiskunnasta erilaisia, ei samaan pakettiin mitoitettuna.

    • Mittanauha

      Taitaa olla provo jolla ärsytetään tuon pituisia ihmisiä. Kyllä kaikki tietää miksi on jonkun pituinen. Ärsyttää se kun ihmisiä arvostellaan toisarvoisten asioiden perusteella. Luonne kumminkin luulis olavan tärkein!

    • määäääätiiän

      Olet syönyt nuorena vain karkkia ja pullaa🐸

    • Anonyymi

      Osta "kompleksimonot" jalkaan. Niitä käytettiin ainakin 70 -luvulla.

    • Anonyymi

      suomipojan keskipituus 178 cm. naisilla 164 cm muistaisin.

    • Anonyymi

      Et sinä mikään pieni ole.

    • Anonyymi

      Siinäpä nyt sitten ihmettelet. Heh, heh....

    • Anonyymi

      Miehissä on paljon muitakin ominaisuuksia mitkä nainen huomaa kuin pituus.

      Naisillakin on kompleksinsa

    • Anonyymi

      Olet kuitenkin 15 cm pitempi kuin minä nainen. Se on juuri sopiva pituusero.

    • Anonyymi

      Olen onneksi 173 cm, hä hä. Miehiä jotka alle 170 cm: Theo Fleury 169, Thomas Hässler 166 cm.

    • Anonyymi

      Ei sillä ole mitään väliä. Olla joku ihailtu pitkä adonis... mitä väliä.

    • Varmistat, ettei keskipituus ois 190cm. Sinullakin on roolisi. 😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe