Ruutu+ - uusin huijaus

Jekylll

Jaahas, ongelmia on ollut aikaisemminkin, mutta nyt menee jo puhtaan huijauksen puolelle.

Urheilulehden tilaajana minulle kuuluu Ruutu -palvelu lehden tilaukseen lisämaksutta. Keväällä playoffsien aikaan tilasin pari kuukautta Liigan katseluoikeutta lisämaksusta. Palvelussa luki, että Liiga-tilaus päättyy automaattisesti pelien päättymisen jälkeen. Tähän asti kaikki OK.

Nyt sieltä on kuitenkin vielä kesäkuussa mennyt luottokorttilaskulle Ruutu -palvelua hintaa 9,95€ kuussa. Siis ovat muuttaneet Liiga-tilauksen automaattisesti maksulliseksi Ruutu -tilaukseksi, samaksi palveluksi, jonka olen jo sopinut Urheilulehteä tilatessani saavani lisämaksutta.

Varokaa nyt ihmeessä näitä huijareita.

3

2016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgryu56756

Ruutu mainostaa hyvin uusia sarjoja joita näytetään vain ruutu :ssa. Näin sanoo mainoskin. Ensin kuitenkin mainostetaan jotain uutta sarjaa ilmaiskanavilla ja näytetään ensimmäinen jakso ilmaiseksi, jonka jälkeen siis tulevat jaksot vain ruutu :ssa. Kalastelevat siis tilaajia. Kuitenkin jossain vaiheessa sarjat näytetään kokonaisuudessaan ilmaiskanavilla myöhemmin. Aikamoista huijaamista näillä maksullisilla palveluilla. Näinhän kävi Keisari Aarnion kohdalla. Ja vaikka mistä vetoa, kohta koko sarja ilmaiseksi Nelosen kanavilta. Tätä samaa täkyilyä ja kalastelua harjoittaa umpisurkea CMore:kin.

• maksutvkalastustaKAIKKI

Ava esittää erästä tunnettua Bravon sarjaa puolen yön aikaa uusinta keskipäivällä. Liv esittää saman sarjan aiempia jaksoja juuri päivittäin iltapäivällä. Aussien Remppa sarjaa ei uusita Avalla.

• Anonyymi

Ihan sama huijaus! Suutuin ihan älyttömästi! Tilasin plussan kuukaudeksi. Lopetin tilauksen, härskisti veloitettiin taas melkein 20e. Asiakaspalvelussa VALEHDELTIIN, että olen tehnyt tilauksen uudestaan. En ole.

Varokaa tätä! Noista on vaikea päästä eroon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19747
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6740
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6406
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6165
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      6029
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      104
      5917
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5335
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      5050
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4380
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3990
    Aihe