Saksa-Meksiko MVP ÖZIL

Lumiukko4

Kuka Mitä Häh. Hummels oli myös hyvä.

7

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumiukko4

Mitä ihmettä on tapahtunut saksalaiselle jalkapallolle. Nytten mentiin mukkelis makkelis pienestäkin hipaisusta, ja kädet levällään ruvettiin itkemään tuomarille. Saksalainen potkupallo on suoranainen häpeä Jalkapallolle nykyään.

• krakuzi3

Özil pitäisi heittää pois. Se haluton laiska peikko ei pelaa Saksalle, vaan pelaisi mieluummin Turkille. Leroy Insane olisi pitänyt ottaa mieluummin kuin Özil.

• krakuzi3

Myös Toni Kroos jatkoi tälle kaudelle tyypillistä lönköttelyään ja laiskaa pelaamistaan. Hummels nostaa taatusti tasoaan, mutta saako Kroos perseen ylös penkistä ja mentyä kunnolla töihin? Siitä riippuu Saksan menestys

• tiedättekyllä

Özil = Busten Keaton

• Lumiukko4

Hummelsin on pakko nostaa tasoaan tai good day saksa. -Lumiukko ei juurikaan kyllä yllättynyt saksan tasosta. Eikä tulevaisuuskaan hyvältä näytä. Nuorten kisoista ei ollut tuliaisina muuta kuin likaiset pelivarusteet.

• Toki Hummels oli huono, mutta niin olivat myös Kroos ja Özil. Ja sitten se seikka, jonka Lumiukko mainitsi jo ennen kisoja, että Saksalta puuttuu tällä hetkellä se tyyppi joka nusaishee vaikka väkisin sen pallon verkkoon silloin kun täytyy. Edellisissä kisoissa se on ollut Müller ja Klose, mutta tänä vuonna Mülleristä ei siihen ole ja Klose on lopettanut. Saksa saattaa jäädä jopa alkulohkoon et sillei hei! Ruotsi on paha vastus nitistettäväksi silloin, kun siltä on otettava kolme pistettä varsinaisella peliajalla ja Ruosti pääsee vain lymyämään omalla puoliskolla. Saksan on voitettava kaksi seuraavaa peliään (Ruotsi ja Etelä-Korea) tai homma loppuu todennäköisesti siihen. Toki tasurillakin Ruotsia vastaan voi selvitä, mutta silloin täytyy toivoa että Meksiko voittaa Ruotsin.

• DonKyösti

Olisihan se aika paukku, jos sakut jäisivät lohkoon. Siinä saisi sormennuuhkija selitellä. Pahasti vain tuntuu siltä, ettei Ruotsi ihan jaksa loppuun asti sakujen pyörityksessä. Nytkin sweduilta meinasi loppua puhti viime minuuteilla, joten vielä pahempaa on luvassa, kun bratwurstinlutkuttajat käyvät päälle. Olisiko Saksa-Ruotti tasan puoliajalla ja lopussa Saksa voittaa? Mut eniwei, toivottavasti Meksiko jatkaa et sillei hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe