Tampereella uusi jako

Tampereella jakavat autoilijat kolmeen yhtä suureen osaan. Hallituksen jäsen kertoi yhtiön irtaantuvan määräävästä markkina-asemasta samoin kuin Taksi Helsinki. Eivät päässeet yksimieliseen päätökseen hinnoittelusta. Oli käynyt lakimies kertomassa heille, etteivät voi sopia yhdessä hintoja.
Ilmoita


Hyvä idea, en halua kaiken maailman sotkuisia autoja ja haisevia kuskeja tilaukselleni. Tampereelle tulee varmaan paremman ja laadukkaamman palvelun tarjoaja, josta olen valmis maksamaan. Hyvä Tampereen edistys meille asiakkaille!
1 VASTAUS:
Saat ikioman riksan . Tietenkin laatukuskilla eikä maksa oikeestaan mitään. Mutta sulla pitää olla kireet nahkahousut.
+Lisää kommentti
No nyt on oikea toimenpide yhtiöltä! Kannatan ehdottomasti!
Ilmoita
Näkyvät Helsingissä tekevän saman kuin Tampereella. Helsingissä on ylimääräinen yhtiökokous asiasta.
Ilmoita
Tampereella jytisee ja jytisee edelleen! Johtajat vaihtoon!
Ilmoita
paljonko hinnat laskee?
Ilmoita
Ei hinnoissa ole laskuvaraa, jos halutaan toimia lakien ja asetusten mukaan. Jos hinnat laskevat rajusti, niin jokaisella yrittäjällä pitää olla reilua voittoa tuottava bisnes siinä rinnalla, jolla kompensoi verottajalle tappiota tuottavan taksitoiminnan.
Jokainen työntekijänä toimiva asiakaspalvelun ammattilainen liitää nyt ihan muihin hommiin.
Jos Tampereella ajetaan nyt 4€ kyytejä, niin huippuaikoina kuljettaja voi tienata 10h vuorosta noin 50€/ netto ja tämåkin on yläkanttiin. Kuka normaalijärjellä varustettu haluaa siis ajaa näitä viikonloppuyövuoroja?
1 VASTAUS:
Sinä? Kun on pakko.
+Lisää kommentti
Kyllä lähtee! Nätti Masa sanoi. Kyllä lähtee hajaannus Tampereella.
Ilmoita
Siis mitä Tampereella on oikeasti tapahtumassa? Tuntuu melko keinotekoiselta, on aika vaikea uskoa että kolmeen osaan jaetun Taksi Tampereen kuljettajat alkaisivat oikeasti kilpailla keskenään (hinnoilla), sen verran vakiintuneelta tilanne vaikuttaa noin asiakkaan näkökulmasta. Vai onko tuossa ajatuksena että kolmannes-firma on helpompi ostaa osaksi isompaa yritystä?
Ilmoita
Parhaat sata henkilöautoa siirtyy omaan Premium-tason välitykseen. Samalla kuuluvat varalta myös Aluetaksin välitykseen.
2 VASTAUSTA:
Ok, hintojen nostopyrkimys tuntuu jo uskottavammalta.
Tuossa näytin ainakin olevan oikeassa. Tampereella hintoja selvästi yritetään hilata ylöspäin, täällä näyttää olevan vähän tallinnan satamameininkiä taksihinnoittelussa, ainakin muutamalla autoilijalla. Tampere näyttäisi tosiaan olevan hyvä kandidaatti Uberin seuraavalle laajentumiselle.

Tampereella näköjään ei kannata käyttää enää valopilkkua, hinta ilmeisesti saattaa olla ihan mikä tahansa. Näin sanoi tuttu kuski ainakin.. Tuo ei kyllä taida olla ihan laillista.

Mielenkiintoista nähdä miten tämä kehitty eteenpäin, täällä on selvästikin tilausta uusille palveluille, Mötön kyytejä tulee varmasti testattua jatkossa.
+Lisää kommentti
Autoilijat pisteytetään ja parhaimmat pääsee Premium-luokkaan. Tähän luokkaan panostetaan kovasti. Rupusakki jää Aluetaksin nykyiseen välitykseen ja jos tämän kautta halutaan laadukkaampaa kuljetusta niin tilaus ohjataan Premium-luokkan autoille. Tällä taataan se että Premium-luokan autoille riittää joka tapauksessa kysyntää kaikkina aikoina. Parhaimmat rengit myös siirtyy Premium-luokkaan.
3 VASTAUSTA:
Hyvä, hyvä! Minulle on luvattu molemmille autoille paikat Premium-luokkaan. On se vaan niin etten ymmärrä miksi kaikkien pitäisi olla samalla viivalla. Aluetaksilta oikea veto laittaa hyvät omiin porukoihin, keskitaso omiin porukoihin ja huonot omiin porukoihin. Asiakas valitsee.
Kuka sinulle jo nyt lupasi?
Hallituksen jäsen.
+Lisää kommentti
Onko autojen värillä jokin merkitys tuossa jaossa? Tyyliin mustat/valkoiset/muunväriset? Olisi aika loogista että brändit erottuisivat väritykseltään.
1 VASTAUS:
Kurkista kajuuttaan.
+Lisää kommentti
Tänään 16.05.2019 kello:2.00 oli niin huono taksikuski ettei ikinä tarvi mennä.
1 VASTAUS:
Eikö ollut mielenlaatuusi sopiva. Pysy vaan poissa, varmaan molemminpuolista.
+Lisää kommentti
On hieman epäkorrektia puhua villeistä, vaikka ovatkin Afrikan mantereelta lähtöisin..
1 VASTAUS:
Missä tässä keskusteltiin villeistä?
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tampereella uusi jako

Tampereella jakavat autoilijat kolmeen yhtä suureen osaan. Hallituksen jäsen kertoi yhtiön irtaantuvan määräävästä markkina-asemasta samoin kuin Taksi Helsinki. Eivät päässeet yksimieliseen päätökseen hinnoittelusta. Oli käynyt lakimies kertomassa heille, etteivät voi sopia yhdessä hintoja.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta