En tosin tiedä palaanko. Sisältö on mennyt niin sanotanko epä-älylliseksi.
Vastaukset 32
- Palautetta.tulee
Joopa, joo. Näemme heti huomenna epä-älyllisten avaustesi tiimoilta.
- Epä-älyllistä.toimintaa
Nousee sitten palstan taso hiukan. Kuuluuko poistumiseesi myös muut nikkisi ?
Palstan taso luonnollisesti laskee. Ellet sinä sitten nosta sitä. En harrasta puskanikkejä. Mutta tämä tästä.
- paitulipojanäkkipaluu
OikeistoSosDem kirjoitti:
Palstan taso luonnollisesti laskee. Ellet sinä sitten nosta sitä. En harrasta puskanikkejä. Mutta tämä tästä.
Olit 16 minuuttia poissa poistumisilmoituksesi ja paluusi välillä.
- Taidan.tehdä.samoin
Ainakin joksikin aikaa.
Maltillinen; eniten keskustalainen näin ei viitsi tuota kauheaa lesta höpinää katsella.
Sikäli "eniten, kun en nyt kiihko ole mihinkään suuntaan.
Katsotaan tulevaisuus mitä tuo.
Nyt poistun takavasemmalle, ja toivotan hyvää kesää kaikille. Myös tämä saa vaikea tapaus saa tervehdykseni, kun saattaa ettet itseäsi hallitse, niin huono siihen syytä laittaa. Jaksele sinäkin.- Ymmärtämätön
Ymmärsitkö itse, mitä sanoit? Mitä tarkoitit sanoa? Olenkohan tyhmä, kun en ymmärtänyt? En sanomaasi enkä tarkoittamaasi. Vai olisikohan niin, että … jääköön sanomatta.
- Ilon.päivä
Varsinainen pomppaus palstan laatuun. Kaksi höpisijää uhoaa vetäytyvänsä palstalta.
Kun viellä Keskusta putoaa eduskunnasta, se olisi toiveiden täyttymys. - Tuskin.teihin.kompastuu
Ilon.päivä kirjoitti:
Varsinainen pomppaus palstan laatuun. Kaksi höpisijää uhoaa vetäytyvänsä palstalta.
Kun viellä Keskusta putoaa eduskunnasta, se olisi toiveiden täyttymys.Kuka sen nyt pudottaa, Känä ja MPP ?
- Kansaa.arveluttaa
Tuskin.teihin.kompastuu kirjoitti:
Kuka sen nyt pudottaa, Känä ja MPP ?
Sipilistit itse.
- vasuriRäyhääjät
Sanokaa vain suoraan, että vasemmistolaiset oppositioräyhääjät täällä rimaa laskevat.
kateus, katkeruus ja kauna ovat heidän vihansa lähde.- Outoa.käytöstä
Tällaiset keputrollin lapsellisuudethan ne ala arvoisia ovat. Valheelliset samaa luokkaa joita keputrolli spämmää palstalle.
- taasoletväärässä
En minä ainakaan räyhää. Vaikka en ole koskaan äänestänyt nykyisiä hallituspuolueita. Sinisiä tosin en olisi voinut äänestääkään, hehän eivät ole koskaan olleet ehdollakaan. Mutta tarkoitan nyt sitä räyhäävää Soinin puoluetta, joka lupasi maat ja taivaat Soinin suulla ollessaan oppositiossa. Ei järki-ihminen, jollaisena itseäni pidän, sellaiseen populismiin sorru. Jotkut sortuivat.
- huomaatkosarkasmin
"kateus, katkeruus ja kauna ovat heidän vihansa lähde"
Säälin heitä, jotka tuon kolminaisuuden taakkaa sielussaan kantavat. Se on varmasti raskas. - siinäpersuusunohtui
taasoletväärässä kirjoitti:
En minä ainakaan räyhää. Vaikka en ole koskaan äänestänyt nykyisiä hallituspuolueita. Sinisiä tosin en olisi voinut äänestääkään, hehän eivät ole koskaan olleet ehdollakaan. Mutta tarkoitan nyt sitä räyhäävää Soinin puoluetta, joka lupasi maat ja taivaat Soinin suulla ollessaan oppositiossa. Ei järki-ihminen, jollaisena itseäni pidän, sellaiseen populismiin sorru. Jotkut sortuivat.
Hyvä kepukokkarekoalition /seennuolija Soinista tuli, kun sai oman /seensä kadehtimansa Audin takapenkille.
- nähtyon
huomaatkosarkasmin kirjoitti:
"kateus, katkeruus ja kauna ovat heidän vihansa lähde"
Säälin heitä, jotka tuon kolminaisuuden taakkaa sielussaan kantavat. Se on varmasti raskas.Leikkimajuri kadehtii kapia.
- epä-älyllisyyttä.tuotat
Kieltämättä taantumuksesi on havaittu.
- maailmanmatkaajanpaluu2
" OikeistoSosDem
18.6.2018 19:59
Aika erikoista että nimittelet minua natsiksi koska kannatan äärimmäistä yksilönvapautta ja vastuuta. Eritoten kun vasemmistolaisuudessa on totalitäärisiä piirteitä.
Osoittaa melkoista ymmärryksen puutetta. Natsittelisit edes rekisteröidyllä nikillä niin olisi jotenkin suoraselkäisempää.
"
Ei mennyt edes kahta päivää.
ps. Hauskaa oli, että kyseinen skribentti tunnisti itsensä pallopaita-sanasta.No niin eiköhän tämä pikaisnen palaamiseni palstalle ole jo käsitelty. Mennään mielenkiintoisempiin aiheisiin.
No niin eiköhän tämä pikaisnen palaamiseni palstalle ole jo käsitelty. Mennään mielenkiintoisempiin aiheisiin.
Miten keskustella tyhjän uhoajan kanssa ? Voisi kai sanoa, valehtelijan kanssa ?
Teenage.Rampage kirjoitti:
Miten keskustella tyhjän uhoajan kanssa ? Voisi kai sanoa, valehtelijan kanssa ?
Multinikkeilysi ja riidanhaastosi on jo nähty. En viitsi lähteä tanssiin mukaan tällä kertaa.
Multinikkeilysi ja riidanhaastosi on jo nähty. En viitsi lähteä tanssiin mukaan tällä kertaa.
Aika lailla sama järjetys sinulla näkyy olevan aina "kommentoinnissasi", muillahan ne multinikit ja riitaa haastavat, sinä raukka maailman viimeinen tietoviisas ja osaaja aina saat yli-älykkyydestäsi kärsiä. Kun muut eivät ymmärrä kuinka fiksua nuo oudot ajatuksesi olivat, niin varmasti Hitlerkin tunti.
Teenage.Rampage kirjoitti:
Aika lailla sama järjetys sinulla näkyy olevan aina "kommentoinnissasi", muillahan ne multinikit ja riitaa haastavat, sinä raukka maailman viimeinen tietoviisas ja osaaja aina saat yli-älykkyydestäsi kärsiä. Kun muut eivät ymmärrä kuinka fiksua nuo oudot ajatuksesi olivat, niin varmasti Hitlerkin tunti.
Miksi sinä koko ajan keskityt minuun. Ihailetko minua tosiaan noin paljon. Tuo Hitlerin mukaan vetämisesi on jo niin lapsellista että ei mitään rajaa.
Sitäpaiti me olemme käyneet tämän keskustelun jo niin monta kertaa multinikkiesi kanssa etten enää viitsisi. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi kaiken maailman i...en kanssa.OikeistoSosDem kirjoitti:
Miksi sinä koko ajan keskityt minuun. Ihailetko minua tosiaan noin paljon. Tuo Hitlerin mukaan vetämisesi on jo niin lapsellista että ei mitään rajaa.
Sitäpaiti me olemme käyneet tämän keskustelun jo niin monta kertaa multinikkiesi kanssa etten enää viitsisi. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi kaiken maailman i...en kanssa.En ole sinun kanssasi mitään keskusteluja aiheesta käynyt, ja niistä multinikeistä :)
Kovin saman suuntaisia ovat sinun ja Hitlerin maailman katsomus. Ei se minun vikani ole.Teenage.Rampage kirjoitti:
En ole sinun kanssasi mitään keskusteluja aiheesta käynyt, ja niistä multinikeistä :)
Kovin saman suuntaisia ovat sinun ja Hitlerin maailman katsomus. Ei se minun vikani ole."Kovin saman suuntaisia ovat sinun ja Hitlerin maailman katsomus. "
Eikä minun vikani se ettet ymmärrä mitään.- mitämitämitä
"Kovin saman suuntaisia ovat sinun ja Hitlerin maailman katsomus. "
Eikä minun vikani se ettet ymmärrä mitään.2kk poissa?
- pidätästävalheestakiinni
Keskusta, henkisesti tasapainoisempaa.
- KysymysAloittajalle
Miksi sinä valehtelit tuossa kun sanoit poistuvasi pariksi päiväksi?
- PakkopaitaValehtelee
Koko ajanhan tuo pallopaita valehtelee. Tuosta vain jäi ns. housut nilkoissa kiinni, tyhmä kun on. Ei tuon tomppelin mihinkään sanomisiin voi luottaa. Ainahan hän on täällä valehdellut.
-Naimisissa missin kanssa=valhe.
-Apteekkialalla työssä esimiesasemassa=valhe
-Matkustelee maailmalla ja on tavannut USA:n presidentin=valhe
-Perustaa puolueen johon kerää kannattajakortteja pari vuotta sitten=valhe
-Omistaa maatilan jossa kasvattaa perunaa=valhe
- karvaspalapojalle
jos poistuminen aidosti tapahtuisi.... tuskinpa kukaan ei jäisi kaipaamaan eikä palstan taso muuttuisi mihinkään suuntaan
mutta tosiasiassa sosdemu tarvitsee tätä palstaa henkiseen onanointiinsa. - loisikoonsiellä
Saadaanko demutollo lopulta pakkohoitoon..
- MinkäsNäilleTekee
Tämän tyyppisiä nämä pallopaitulin jutut ovat.
- FaktaaTäältä
Kuule kuule kuule, tämä on aivan yhtä totta kuin pallopaidan muutkin sanomiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396