Puhoksen kyläkauppa nousussako. kertokaa onko valikoima laajentunut vai mistä asiakkaat tullut
Virkistynyt kyläkauppa
16
1390
Vastaukset
- Hyvähomma
Mie ajoin taas ohi ja porukkoo oli.heränny on.hyvä homma
- verot.verta.juo
Ohi ajoin minäkin. Ei ole varaa käydä siellä ostoksilla.
- NäinOnKäynyt
Minä olen ajanut vuosien ajan ohi, mitä nyt kaksi kertaa olen pistäytynyt.
- Kotikutonen
Mie oon vaan kaasua painanu kohilla
- Kaasupohjaan
Kaasu on täälläkin mennyt pohjaan.Tulee menemään jatkossakin.
- Jokakerta
Pysähdyn ehdottomasti joka kerta kun mökille ajelemme ja kävisin enemmänkin jos lähellä asuisin.
- Enkoskaan
En oo koskaan käyny.Tarvitseeko käydäkään?Kun on virkistynyt ilman minuakin.
- Toinentulee
Ihana pieni ja avara kauppa.Ensimmäinen käynti kerta takana ja toinen tulee
- Tämä_on_todettu
Avarako?
Nykystä en tiijä minkalaine lie, mutta takavuosina yhen kerran kävin kun Siwa siinä vielä toimi ja hyvä kun mahuin liikkumaa hyllyin välissä.
Sinälläähä se on hyvä kun kylällä on kauppa nii ei tarvii lähtee viijentoista kilometrin taakse kaupalla käymään.
- puotinharjunsetä
No ainakin tämä Helssinkin Puhos on katkolla.
- Hilloviivawiener
Ei ollut Kiteeläistä hilloviivaa tarjolla. Olisin vienyt tuliaisena tuttaville, ei oo tuli tiskiltä.
- Hyväkauppajakauppias
Ja naurattaa pitäs.Hyvä kauppa ja tarpeelliset assiit löytyy
- Kauppajapäivät
Kyläkaupalla viikonloppuna touhua ja tohinaa.Menkää mukaan hilpeään tunnelmaan.Lähellä on myös perinnekonepäivät.
- Enenmäne
Eipä kyllä kiinnosta sitten yhtään.en oo mänössä enkä suosittele muilekkaan
- Enkäy
Hieno paikka vaikka en käykään
- Tohmajärven.touho
Päteeköhän tämän kyläkaupan kohdalla vanha A. Karjalaisen ja P. Väyrysen kampanjoiden periaate, että "sama mitä puhutaan kunhan puhutaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271062- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48855Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733