Vettä vihmoo lämpötila 10 Juhannustapahtuma pieles

Säälittelee

Sääliks käy Powerparkin juhannustapahtuman järjestäjiä. On sääennuste sen verran lohduton. Miinusta voi kuitenkin antaa järjestelyille siitä, että liikaa painotetaan ulkoilma juttuihin ja ei varauduta huonoon keliin. Kun olis sisätiloissa, joku puuhamaa ja kunnnon baari, niin porukka lähtis liikkeelle säästä huolimatta. Nyt taitaa 5000 kävijää / vrk olla vaan haavetta. Ei tuossa lämpötilassa ja sateessa tuonne kukaan mee vaikka iliman pääsis...

17

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetullutta_

      Vesi on kyllä muuten aivan tervetullutta mutta monet juhannuskekkerit se pilaa.
      Taitaa ainut poutapäivä olla toinen juhannuspäivä,en tiedä sitten kuinka tarkkoja nuo ennustukset on.

    • Normaali juhannussää tuo vain on. Suomalainen ei edes huomaa pientä sadetta, kun sisäinen villapaita lämmittää. Väkeä tulee varmaan ennätysmäärä, kun tapahtuma alkaa olemaan tunnettu, eikä oikein ole vastaavaa aikuisille suunnattua tapahtumaa lähistöllä.
      Itse taidan suunnata Föglön saarelle tanhuamaan juhannussalon ympärille. On muuten uskomaton tapahtuma ja tunnelma aivan jotain muuta kuin totisella E-P:llä! Suomalaisia kun ovat, niin virvokkeita sielläkin nautitaan ja enemmän kuin täällä periferiassa, mutta iloisella mielellä ja ilman tappeluita. 🎪

      • Tietoako

        Perferiasta toiseen periferiaan..voisihan sitä juhannusta viettää Powerparkissakin ja kannattaa paikallista yritystä eikä missään saarella jossa inhotaan suomenkielisiä.


      • Tietoako kirjoitti:

        Perferiasta toiseen periferiaan..voisihan sitä juhannusta viettää Powerparkissakin ja kannattaa paikallista yritystä eikä missään saarella jossa inhotaan suomenkielisiä.

        Totta, mutta kukapa haluaisi tavata satamäärin humalaisia kauhavalaisia? 🤔


    • Ulluh

      Hyvin ne laitteet pyörii sateellakin! 😊

    • Villasukkakeli

      Harmi juttu kaikille juhannusjuhlien järjestäjille.perjantai lauantai vesisadetta ja lämpötila 9-13 astetta.etelä-suomessa parhaat kelit.kossua koneeseen kun palelee ja reinot jalkaan

    • Ilo-irti

      Muutama tuhat neliötä on lämmintä sisätilaa, mukaan vain ja hiki virtaa palacen tansseis

    • Onneksiontilaa

      Suuret sisätilat pelastaa ainakin aaton juhlinnan.lauantaina onkin sitten poutaisempaa ja vähän lämpenee.

    • Sääliteltävää

      itseensä voi yrittää narrata miten tykkää, mutta totuus on jotta ei kylmällä ja sateella massat lähe liikkeelle maksullisiin kekkeröihin. On paljo parempiakin tapoja viettää juhannusta ku sää on persauksista. Eihän tämä järjestäjien vika oo muuten ku pitäs ohjelmallisesti vävä väistää sää riskiä. On turha puhua muutaman tuhannen neliön sisätiloista ku sinne on jo ennalta buukattu ns. kakkos esiintyjät. ei pää esiintyjiä sinne saara mahtuu tai sitten tanssikansan suosikit saa jäärä kotia. molemmat ei sovi sisälle. Muutenki juhannukseen kuuluu ulkona olo ja ei satees värjäyttelystä kovin moni ala maksamaan.
      Pieleen nämä menee, mutta ei tästä powerin juhannuksesta oo koskaa mitää massatapahtumaa kehittyny. Tolla panostyuksella vaan muuan Keskinen olis raapassu 50000 kävijää helposti kasaan

    • paranoo

      Säätila juhannukseksi päivitetty.Poutaa ja puolipilvistä.Lämpötila noin 16 astetta.

      • Katskäp

        Eli tuulipuku pitää laittaa päälle. Notta tarkenoo.


    • Ihahaaa_

      Taitaa hevoset juuttua saveen ja sama käy Kärppämäessä jokkisautoille.

    • kirkastuu

      Pyörät kääntyvät kohti valoa eli itäsuomea, kuivat festarit kutsuvat!

    • meininki

      Oliko Power Parkin iltatapahtumassa perjantaina paljon ihmisiä? Ja mikä oli tunnelma?

    • Jippiii

      Jatketaan samalla perjamtai fiiliksellä tänään lauantaina,.hiki pintaan ..

      • Kyllä! Brandkårshusetilla. 💃🏾🕺


    • En nyt sääli paskayrittäjää jonka kusetus valuu viemäreihin, koska suomen juhannus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe