, se olisi leikattukin puoliksi, joten kilpaa painettu Euro pysyy sitkeästi vielä kurssissa !?
Vastaukset 9
- Abrahamm
Nyt Dollari ja Euro ei vastaa puolellakaan sen arvoa, todellisuudessa !?
- Abrahamm
Venetzuelaan varakkaat Yhdysvaltain kimpassa löytäneet vanhan konstin,valuuttaleikin,kun aseellinen kapina meni alkuunsa puihin !? Yhdysvllathan Krillaa ihmisiä Jemenissä,Ihmisoikeusjärjestön mukaan !?
- Uuno_Pönttö
Riikintaalerin on tosia arvokas, jos sellaisen löytää, ellei Museovirasto takavarikoi. Siirrytään riikintaalereihin.
- Pispalan_pankinjohtaja
Köyhyys on pelkää laiskuutta: ei viitsitä etsiä naaraseuroja. Niitä on paljon vähemmän kuin uroseuroja, mutta kun sellaisen löytää, se alkaa lisääntyä silmittömästi. Hallituksen pitää rahoitaa yritystukien sijasta naaraseurojen etsintäkoulutusta yksityisille kansalaisille!
- leikkuurahaa
Mutteihän noi eurotkaan näytä riittävän kaikille...
- biljoonaelvytys
Aika kalliiksi on kansalle tullut euron arvon tukeminen.Sinähän sitä et käsitä mutta joskus tulet sen huomaamaan kantapään kautta.
- Abrahamm
Elämä on ihmeellistä, kun velalliset maat Yhdysvallat ja Suomi vaan porskuttaa ja keiden myötävaikutuksella !?
- Ruubel
Kottikärryt mukana pitäisi mennä ostoksille.
- Abrahamm
Vain kultakanta olisi säilyessään jotenkin pitänyt valuuttoja kurissa, mutta Yhdysvallat lopetti sen valuuttakeinottelulla, jolla velkaisenakin elää toisten kustannuksella !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598