masennus jatkuu

enjaksaenää

ja jatkuu ja ei ikinä lopu, olen niin väsynyt, en pysty enää ees itkemään, makaan vaan sängyssä ja koitan nukkua mutta ei se auta, valvon ja valvon..en käy enää töissäkään ja kavereita minulla ei ole enää, kun en vastaa puheluihin, en vaan jaksa, olen niin väsynyt, lääkkeet ovat loppuneet aika päiviä sitten enkä uusia ole hankinut,kävin juttelemassa mutta sekin oli aika päiviä sitten..mietin vaan että ei tälläinen ole enää mitää elämää, en jaksa enää kauan elää,itsemurha olisi niin toivottava juttu, miksi olen enää edes elossa.en jaksa enää

10

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim.aktiivinen

      Et tule pärjäämään enää pitkään ilman hoitoapua. Olen äijänä rimpuillut vuosikymmeniä putoamisuhkaa vastaan. Olen vakiintunut omahoitoihin.
      Neuvoni eivät auttasi sinua yhtään, koska aloittaessa, olin fyysisesti vahva ja hyväkuntoinen. Vaikeuteni oli psyykkisellä puolella.
      Niiden hoitaminen vaatii aktiivisuutta. Kun tilanne ajautuu liian vaikeaksi, omat voimat eivät enää riitä.
      Jos saat hoitoa ja paranet, passiivisuudella olen pikkuhiljaa entisessä jamassa. Ei ole tarkoitus latistaa sinua lisää, mutta terveydenhuoltokin näkee asiat samalta kantilta.

      Onhan sinua hoidettava suomen terveyslakien mukaan. Pyri saamaan hoitoa.

    • paristo

      Noin 100000 ihmistä tuntuu miettivän tuota samaa joka päivä ja kymmeniä kirjoittaa tänne viikoittain.
      Hakekaa ihmiset apua lääkäriltä tai pyytäkää apua vanhemmiltanne, läheisiltänne tai kavereilta !

      Eihän kukaan täällä pysty repimään teitä lääkäriin yms.
      Itse on pakotettava itsensä tekemään jotain itsensä eteen.
      Eikä kannata olla vastaamatta kaverien puheluihin....
      Jos jaksat kirjoittaa tänne, jaksat vastata kaverillesikin !

    • Välitän

      Koita jaksaa :( <3

    • OmaMotivaatio

      Kavereita sinulla kyllä VOI olla. Olet erittäin turhautunut. Olet kyllä hankalassa mielentilassa ja tarvitset ulkopuolista rohkaisua ja impulssia. Lähde retkeilemään luontoon ja ole siellä yötä, niin löydät ehkä elämääsi sisältöä. Tarvitset psykologin apua. On sinua autettukin ennenkin ja autetaan jatkossakin. Kokeile myös hypnoosia esim. youtubesta motivaation löytämiseen. "hypnosis for motivation" tms. "hypnosis for life purpose".

      • Hyvä.lääke

        Joo. Ap: lähde luontoretkelle!
        Ota mukaan 2m lujaa köyttä!
        Tee sellainen mukava kiikku.
        Nauti luonnosta ja ryypi pari kuppia "kekkoskahvia" voisilmäpullan kera.
        Sitten nouse kiikkuun ja jätä elämän murhehet taaksesi


    • Jos se jatkuu ja jatkuu kuin sade
      sulle heinä kuiva on kade
      Jos se on niinkuin palanut maa
      et varmaan jokia tulvimaan saa
      Jos olet kuin jään alla kukkiva vuokko
      Se kutsuu jo pimeää luokko?

    • Jos vaan yksin valvot ja valvot
      Eikä huokauksia kuule tärykalvot
      Et vastaa puhe- etkä korvan luihin
      Sinulla ei ole minkään laista yhteyttä muihin

      • sadf

        Aika odottamaton kirjotustyyli. Vaan millaista on käytännössä vastata korvan luihin? Voiko sen kokea esimerkiksi korvakäytävään työnnetty terävä piikki jolla joskus joudutaan puhkaisemaan tärykalvo? Niin että jos joku horisko motoorisilta kyvyiltään kömpelöitynyt poropeukalo liäkäritär tunkoo sinne piikin ja käs lipsahtaa inhasti niin silloonha piikki voi vastata eli osua vasaraan, jalustaan tahi alasimeen.


      • sadf kirjoitti:

        Aika odottamaton kirjotustyyli. Vaan millaista on käytännössä vastata korvan luihin? Voiko sen kokea esimerkiksi korvakäytävään työnnetty terävä piikki jolla joskus joudutaan puhkaisemaan tärykalvo? Niin että jos joku horisko motoorisilta kyvyiltään kömpelöitynyt poropeukalo liäkäritär tunkoo sinne piikin ja käs lipsahtaa inhasti niin silloonha piikki voi vastata eli osua vasaraan, jalustaan tahi alasimeen.

        Voeha se ossuu, jos tuola laila hossuu. Mutku pistää tossuu toisen vettee kossuu.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Voeha se ossuu, jos tuola laila hossuu. Mutku pistää tossuu toisen vettee kossuu.

        Nii vissii kaikkein alkkiksimmilla tohtorloila pittää ollakkii ne pari viinahörppyvä alla, että pyssyy skalpelli ees käessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      96
      2428
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      360
      1608
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      934
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      883
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      859
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      135
      804
    Aihe