Paljon puhutaan maailmankunniasta , se pääasiassa tarkoittaa urheilemista tai pallopelejä , miten lie miljoonatalojen laitto , tai vuosittain yli 100000 euron autonvaihto uudempaan ja uudempaan malliin ??? Ai niin , ei ne oo kunnian tähen laitettu. Oisko ne siunaatunu ?
Maailmankunnia.
19
2031
Vastaukset
- enoleropotti
Minulla tuo kunnia ja ylypeys vaivaa kun oon saanu niin kauniin ja ylvään vaimon , tuntuu hyvältä kun nään kateellisia ja pitkiä katseita veljiltä vaimoni suuntaan.
- Salaminen
Etteivät vaan himoiten katsois.
- nimi.miestä.myöten
Onko maailman kunniaa vaihtaa nimi hienommalta kuulostavaan, kuten esim. Pietiläinen/Pehrsäter?
- 2542155
Tai Halme Wallin
- SipuilleTöitä
Kyllä nonille ne rikkaudet ovat siunaantuneet sillä kuuliaiset lapset Jumala siunaa. Mutta värjättyä polkkatukkaa se Jumala ei siunaa. Eikä myöskään eriseuraa. Sanoohan se raamattukinnniin että ESISEURAN RAKENTAJAT eivät peri taivaanvaltakuntaa
- Tottaon
Kyllä se vihollinenkin osaa tehdä muutamia rikkaiksi ja muutamia köyhäksi. Sanoihan hän Jumalan Pojallekin että tämän kaiken annan minä sinulle jos sinä palvelet minua. LLL sanoo kyllä ettei olisi montaa köyhää jos kaikki olisivat käyttäneet ruumiin ja sielun voimat oikein mitkä Jumala on antanut.
- SipuilleTöitä
Tottaon kirjoitti:
Kyllä se vihollinenkin osaa tehdä muutamia rikkaiksi ja muutamia köyhäksi. Sanoihan hän Jumalan Pojallekin että tämän kaiken annan minä sinulle jos sinä palvelet minua. LLL sanoo kyllä ettei olisi montaa köyhää jos kaikki olisivat käyttäneet ruumiin ja sielun voimat oikein mitkä Jumala on antanut.
Niin onhan siellä esikoiset Ry eriseurassakin muutama jolla rahaa muuhun kun omiksitarpeiksi
- AhneusHuipussaan
SipuilleTöitä kirjoitti:
Niin onhan siellä esikoiset Ry eriseurassakin muutama jolla rahaa muuhun kun omiksitarpeiksi
Toisilta otetaan, mitään ei anneta, ainakaan ilmaiseksi!
SipuilleTöitä kirjoitti:
Nimi kirjoitetaan Esikoiset ry.
-- 356776
€sikois€t ry
- Aivan
”Olen ollut kuuliainen, sen takia Jumala on siunannut mammonaa”, sanoi eräs!
- jotainmuutamyös
Ainakin sen kitaran saisi ostettua ja baskerin
- Tääonlestojentorapalsta
Mee kitara tunneille nii opit soittamaan loppuu se jankutus täällä
- 00228855
Kyllä on joillain ku ei tarvii tehä mitään voi roikkua netisssää päivät €€€ €€€ (°__°)~%$$$
- Halpaamakkaraaaaa
Työkkäri rahan saa tyhjän toimittajakin
- voinko_uskoa
Mutta ei mitään tekemistä edellisillä kirjoituksills sen kanssa miten käy lessun kun kulema "yllättää". Luuleeko taivaaseen menevänsä himoiten veljensä "kaunista" (veljensä luulo) vaimoa katsovana, Tai Audia (ylihintainen) vaihtavana.
- jumalankunniaeiautossa
Ei johannes kastaja herrastellu vaikka vähän kunkkuakin kävi tapaamassa...
kyllä ne vauraat pallopelimiehetkin suuttuu jos heidän tekemisiään joku nasaretin miehen oppipoika arvostelee
Pääkopassahan se maailmakunnia etupäässä asustelee. - Säälittävää
Heikko itsetuntohan siellä on takana, pitää näyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443