Mikä kohtaaminen

mitätapahtuikaa

on jäänyt sinulla kaikkein parhaiten mieleen? ;) :)

99

7189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en_unohda

      Se siellä mäkissä kun molemmat käänty kattoo.
      ;)

    • Pääpyörällä

      Viimeisin <3

      • kiinnostusheräsi

        Mikäs siitä erityisen teki? :)


      • Pääpyörällä
        kiinnostusheräsi kirjoitti:

        Mikäs siitä erityisen teki? :)

        En ikinä ole kokenut vastaavaa. Oli ihana ja yllättävä kaikin puolin <3


      • sydäntäpukkaa

        Olet varmaan nainen... :)


      • Pääpyörällä

        Olen hyvinkin.. ;)


    • Loveboat

      Laivalla kohtaaminen oli ihana.

      • Laivallatutusttu

        Niin oli


    • annajoku

      vinkki, koska ei nyt tule mitään niin erikoista mieleen.

    • mystery_in_dark

      2013...

      • josilloin

        2013 täälläkin :)
        Terkut miehelle, jäin kiinni silmiisi


      • banjosilmätyyppiset
        josilloin kirjoitti:

        2013 täälläkin :)
        Terkut miehelle, jäin kiinni silmiisi

        oliko ne ruskeat mantelisilmät?


      • josilloin
        banjosilmätyyppiset kirjoitti:

        oliko ne ruskeat mantelisilmät?

        ei vaan siniset


      • jokuhaluumut
        josilloin kirjoitti:

        ei vaan siniset

        Varmaan sit minä kun ei meitä sinisimmuja paljon ole.


      • Babk
        josilloin kirjoitti:

        2013 täälläkin :)
        Terkut miehelle, jäin kiinni silmiisi

        Missä näit sinisilmäsi?


      • josilloin
        Babk kirjoitti:

        Missä näit sinisilmäsi?

        Laatikoilla


      • rohkaistukaa.hieman
        josilloin kirjoitti:

        Laatikoilla

        jaa postilaatikolla?


      • josilloin
        rohkaistukaa.hieman kirjoitti:

        jaa postilaatikolla?

        Siellä juuri. Nyt ikävä kun ei hetkeen nähty.


      • sekoittajat
        josilloin kirjoitti:

        Siellä juuri. Nyt ikävä kun ei hetkeen nähty.

        niin just,mitään postilaatkosta ole kyse.


    • AamupäivänPiristys

      Hyvä ruoka parempi mieli vaikka en kyllä maistanut mitään kun hän oli siinä vastapäätä. Lounaalla Sellossa istuimme katsellen toistemme silmiin.

    • KirjoitanNyt

      Varmaan se, kun kerran jäin silmistäni kiinni yhteen mieheen. En ymmärrä, mitä tapahtui. Kaikki vain häipyi ympäriltä. En edes ymmärrä, miten niin voi tapahtua ja mitä siinä tapahtui, omituista.
      Nostin vain pääni ylös ja katsoin häntä silmiin ja samalla katosi kaikki. En jälkeenpäin edes muista oikein tapahtumaa. Se oli jotenkin outoudessaan pelottavaakin jälkeenpäin, kun ei voinut siinä tilanteessa tajuta mitäön, kun järki ja aika vain seisoi.
      Hän tuijotti minua ja minä häntä. Joku yskäisi isosti ja me molemmat hätkähdimme ja kuin filmi olisi alkanut taas pyörimään. Ihan outo juttu.
      Kuin hän okisi imenyt minut ihan kuiviin, ajatuksia myöten, järkkyä!

      • mieheltänaiselle

        Tuttu tapahtuma. Aika pysähtyi ympäriltä hetkeksi. Siksi kaipailen jollain foorumeilla, koska en tiedä nimeä enkä ole nähnyt enää. En ollut koskaan kokenut vastaavaa.


      • KirjoitanNyt
        mieheltänaiselle kirjoitti:

        Tuttu tapahtuma. Aika pysähtyi ympäriltä hetkeksi. Siksi kaipailen jollain foorumeilla, koska en tiedä nimeä enkä ole nähnyt enää. En ollut koskaan kokenut vastaavaa.

        Tuntui, kuin hän olisi katsonut johonkin syvälle minuuteni tai olinko se minä, joka näki syvälle hänen sisimpäänsä. Kuin olisimme kohdanneet joskus, mutta emme olleet tuttuja. Kuin olisimme tunteneet toisemme jotenkin tai tunteneet jonkun yhteyden, hyvin syvän yhteyden.
        En erottanut, missä menee minun rajani ja missä hönen. Olimme kuin yhtä. Se oli outoa, koska emme tunteneet toisiamme.
        Kuinkahan kauan tuota olisi kestänyt, jos joku ei olisi keskeyttänyt.
        Tuli tunne, kuin olisin kadonnut häneen....


      • Mieheltänaiselle
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Tuntui, kuin hän olisi katsonut johonkin syvälle minuuteni tai olinko se minä, joka näki syvälle hänen sisimpäänsä. Kuin olisimme kohdanneet joskus, mutta emme olleet tuttuja. Kuin olisimme tunteneet toisemme jotenkin tai tunteneet jonkun yhteyden, hyvin syvän yhteyden.
        En erottanut, missä menee minun rajani ja missä hönen. Olimme kuin yhtä. Se oli outoa, koska emme tunteneet toisiamme.
        Kuinkahan kauan tuota olisi kestänyt, jos joku ei olisi keskeyttänyt.
        Tuli tunne, kuin olisin kadonnut häneen....

        Itsellä on ollut vähän enemmän noita juttuja nyt parin viimeisen kuukauden aikana tuon oman kohtaamisen jälkeen. Tai siis en ole itse hukkunut (katson kyllä aina silmiin) toisen silmiin, mutta esimerkiksi kassaneidit jne tuntuvat sekoavan katsekontaktista ihan täysin. Yksi kiva tyttö ei hengittänyt ekalla kertaa kun näin ja toisella unohti kokonaan antaa vaihtorahat, joku ei saanut sanaa suustaan vaikka avasi suutaan, yksi höpisi jotain ihan omiaan. Luultavasti vaan sattumaa, mutta kaikki on tapahtunut tuon oman kohtaamisen jälkeen. Jäiköhän joku ovi sieluun auki sillä yhdellä kerralla... Nyt olen vähän välttänyt noita katsekontakteja, koska ei tunnu enää kivalta.


      • MieheltäNaiselle

        Lisätään nyt, että se ensimmäinen kohtaaminenkin oli "tutumman" kassaneidin kanssa milloin tunsin itse tuon. Nyt ei kuitenkaan puhuta tarkoilla tunnisteillaa niin toivottavasti kukaan ei ota noita muita mainittuja juttuja itselleen. Tajusin juuri, että joku voi yhdistellä niitä itseensä, vaikka kyseessä olisi joku ihan toinen mies. Heti alkoi kaduttamaan, koska nämä foorumit sekoittavat enkä halua että joku luulee ettei oma kohtaaminen olisi ollut aito.


      • KirjoitanNyt
        MieheltäNaiselle kirjoitti:

        Lisätään nyt, että se ensimmäinen kohtaaminenkin oli "tutumman" kassaneidin kanssa milloin tunsin itse tuon. Nyt ei kuitenkaan puhuta tarkoilla tunnisteillaa niin toivottavasti kukaan ei ota noita muita mainittuja juttuja itselleen. Tajusin juuri, että joku voi yhdistellä niitä itseensä, vaikka kyseessä olisi joku ihan toinen mies. Heti alkoi kaduttamaan, koska nämä foorumit sekoittavat enkä halua että joku luulee ettei oma kohtaaminen olisi ollut aito.

        Minun piti palata lukemaan vastauksesi. Mielenkiintoista kohdata joku saman kokenut. Voi että, kun kuulostaa tutulle!!
        Sama täällä, että tuon ensimmäisen kokemukseni jälkeen olen huomannut joidenkin miesten jäävän kiinni katseeseeni, mutta itse en ole tuntenut noita mainitsemiani tuntemuksia, kuin silloin ekalla kerralla. En oo nuori enää.
        Mutta tosiaankin muutaman kerran tuon jälkeen joku on katsonut minua, tuijottanut silmiini, kuin lukisi, näkisi jotain syvempää.
        Olen silloin käämtänyt pois katseeni, kun tulee sellainen paljas olo.
        Vasta yksi mies aloitti tuijotuksen, kokeilin tuijottaa takaisin jonkun aikaa, ei onneksi tuntunut miltään.Annoin hänen katsoa ja iyse katsoin rauhallisena ja räpsyttelin normaalisti silmiäni, kun hän taas värähtämättä tuijotti..mitähän näki.. Merkillisiä tapahtumia.


      • KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Minun piti palata lukemaan vastauksesi. Mielenkiintoista kohdata joku saman kokenut. Voi että, kun kuulostaa tutulle!!
        Sama täällä, että tuon ensimmäisen kokemukseni jälkeen olen huomannut joidenkin miesten jäävän kiinni katseeseeni, mutta itse en ole tuntenut noita mainitsemiani tuntemuksia, kuin silloin ekalla kerralla. En oo nuori enää.
        Mutta tosiaankin muutaman kerran tuon jälkeen joku on katsonut minua, tuijottanut silmiini, kuin lukisi, näkisi jotain syvempää.
        Olen silloin käämtänyt pois katseeni, kun tulee sellainen paljas olo.
        Vasta yksi mies aloitti tuijotuksen, kokeilin tuijottaa takaisin jonkun aikaa, ei onneksi tuntunut miltään.Annoin hänen katsoa ja iyse katsoin rauhallisena ja räpsyttelin normaalisti silmiäni, kun hän taas värähtämättä tuijotti..mitähän näki.. Merkillisiä tapahtumia.

        Niin, kirjoitit, että kassaneiti sekosi..jostain syystä kuitenkin kysyn, että olitko sinä kassan kummalla puolella? Hassu kysymys, mutta tuli vain mieleeni..


      • Mieheltänaiselle
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Minun piti palata lukemaan vastauksesi. Mielenkiintoista kohdata joku saman kokenut. Voi että, kun kuulostaa tutulle!!
        Sama täällä, että tuon ensimmäisen kokemukseni jälkeen olen huomannut joidenkin miesten jäävän kiinni katseeseeni, mutta itse en ole tuntenut noita mainitsemiani tuntemuksia, kuin silloin ekalla kerralla. En oo nuori enää.
        Mutta tosiaankin muutaman kerran tuon jälkeen joku on katsonut minua, tuijottanut silmiini, kuin lukisi, näkisi jotain syvempää.
        Olen silloin käämtänyt pois katseeni, kun tulee sellainen paljas olo.
        Vasta yksi mies aloitti tuijotuksen, kokeilin tuijottaa takaisin jonkun aikaa, ei onneksi tuntunut miltään.Annoin hänen katsoa ja iyse katsoin rauhallisena ja räpsyttelin normaalisti silmiäni, kun hän taas värähtämättä tuijotti..mitähän näki.. Merkillisiä tapahtumia.

        Haluisin niin kysellä tunnisteita mutta mitään paikkatietoja en viitsi kysellä noiden muiden tyhmien tunnisteiteni takia. Kysyn vaan oliko asiakaskohtaaminen kun tuosta sellaisen kuvan saa? "Hauskinta" olisi jos olisin itse noita uhreja. Tosin siinä vaiheessa voisin lopettaa kaipailun. Jännä kyllä, että jollain toisella on samoja kokemuksia. Tästä oikein uskalla puhua kenellekään kun pidetään ihan sekopäänä... Toi oma kohtaamiseni oli tutussa lähikaupassa tutun kassaneidin kanssa viime kuun alussa. Sen jälkeen en ole ihmistä enää nähnyt ja vähän on ollut kuin jotain puuttuisi, vaikka nyt tajuan että ihan hyvin voi olla että olen vain itse hypnotisoitunut hänen silmistään.

        Lisätään nyt vielä, että minkään normaalin ihastumisen takia en kyllä näille foorumeille olisi eksynyt ellen olisi tuntenut jotain suurempaa yhteyttä. Enkä koskaan ole uskonut mihinkään yliluonnollisiin yhteyksiin, joten sanomattakin selvää että olen ollut aivan sekaisin sen jälkeen. Tai en nyt enää, mutta se ensimmäinen viikko tai kaksi oli aika sekavia. Kuitenkin vaikka en koskaan kohtaisi häntä enää niin tämä kokemus on kyllä avartanut tajuntaa ennennäkemättömällä tavalla. Maalliset asiat ovat entistä enemmän siirtyneet täysin turhiksi pakollisiksi asioiksi. Esimerkiksi omat epäonnistumiset elämässä tuntuvat täysin merkityksettömiltä. Tunnen itseni jotenkin "puhtaaksi", mutta koska emme ole enää nähneet niin sanoisin että kuin palapeliksi mistä puuttuu palanen.


      • Mieheltänaiselle
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Niin, kirjoitit, että kassaneiti sekosi..jostain syystä kuitenkin kysyn, että olitko sinä kassan kummalla puolella? Hassu kysymys, mutta tuli vain mieleeni..

        Mä olen ollut asiakkaana jokaisella kohtaamisella.


    • laivaromanssi

      katseeni hakeutui kokoajan yhden miehen suuntaan. Oli sellanen komistus. Sitte kadotin hänet ja kaipaus jäi. En tiedä mikä hänessä veti puoleensa.

    • hyvävitsi

      Raadon näkeminen tietenkin...

    • TänMuistanHyvin

      Joskus aikoinaan hän oli alasti, kun astuin huoneeseen.. Herrasmiehenä käänsin kurssin ja menin takaisin, vaikka luonnollista että näitä sattuu, mutten halunnut suututtaa toista miestä talossa.. ;) ;D

      • jaihankototta

        Ja tätä jäit kaipaamaan, toisen miehen naista? Ihanko häntä varten käyt siellä kylässä? Vissiin kaunis nainen kyseessä.


    • muutenkinaikahauskamies

      Se kun hänen, miehen, katse vaelteli ensin rintoihini ja sitten haaroväliini ;D
      On noin käynyt muidenkin miehien kanssa, että katse lähtee vaeltelemaan, mutta tämä tilanne jäi mieleeni lähinnä siksi, että se paikka ja tilanne itsessään oli aika "muodollinen".

      • MuodollisestiPätevä

        Pesuhuoneessa?


      • Nainenx

        Juu


      • MuodollisestiPätevä

        Aika hyvin sheivattu! Silloin näki vielä melko tarkasti ;) En kyllä usein ole niin tehnyt!


      • Nainenx
        MuodollisestiPätevä kirjoitti:

        Aika hyvin sheivattu! Silloin näki vielä melko tarkasti ;) En kyllä usein ole niin tehnyt!

        Pilkkopimeää silloin oli..


      • MuodollisestiPätevä

        Ei pesuhuoneessa, muualla kyllä..


      • Nainenx

        Älä viitti kiusoitella Juha! Pimeää oli pesuhuoneessakin. Olen lomalla nyt, Tuu käymään.


      • Nainenx
        MuodollisestiPätevä kirjoitti:

        Aika hyvin sheivattu! Silloin näki vielä melko tarkasti ;) En kyllä usein ole niin tehnyt!

        Jännää kun nolostuin vaikka ....


    • varmaankin

      Se kun pelattiin jotain.

      • vähänvinkkiä

        Mitä peliä?


      • eivinkkiä

        Hän voittaa mut aliaksessa <3


      • varmaankin

        Välillä niin turhauttavaa käydä täällä palstalla. Aina kysellään vaan lisää vinkkejä eikä itse anneta mitään takaisin, vaikka jotain tuttua tulisi viesteissä vastaan.


      • muistansenkerran

        Huojuva torni.


    • Tuskaisatmuistot

      Ajatella jos menneisyys pyyhkiytyisi ensi yönä pois, ei kohtaamisia, ei kaipausta, ei sadetta sillalla, ei palstaa, ei mitään.

      Aamulla heräisin resetoituneena. Kaipaisin tätä, voisikohan noin tapahtua. En muistaisi nimeään tai se ei merkitsisi mitään. Olisin varmasti onnellinen nainen.

      Futuristina ajattelen siis puhdasta valkoista paperia. Se jää mieleeni :)

      • nainensillalta

        Tää on hyvä. Osaisinpa kiteyttää lausumattoman toiveeni yhtä hyvin. Tämä on se mistä itsekin unelmoin.


    • JaSori

      WTC ja c=S

    • KirjoitanNyt

      Oli asiakas kohtaaminen. Tää tuli nyt tänne alas. Tsemppiä sulle!! Ja öitä! En kuitenkaan ole kaipaamasi☺

    • Mieheltänaiselle

      Joo, kiitti samoin. Itseasiassa jos en tässä lähiaikoina näe häntä niin nyt kun vaihdettiin näitä kokemuksia niin pystyn jatkamaan tästä eteenpäin ajatellen, että olen ollut vaan yksi ihmisen "uhreista". :)

      • Nainenx

        Tiedoksesi, alla oleva ei ollut minun tekstini eli tämä :
        Se kun hänen, miehen, katse vaelteli ensin rintoihini ja sitten haaroväliini ;D
        On noin käynyt muidenkin miehien kanssa, että katse lähtee vaeltelemaan, mutta tämä tilanne jäi mieleeni lähinnä siksi, että se paikka ja tilanne itsessään oli aika "muodollinen".

        Minun oli vain vastaus juu, koskien pesuhuonetta. Hämmennyin kun toit pyyhkeen minulle. Ei muuta sen kummempaa. En ymmärrä miten siitä voi loukkaantua? Sitä paitsi minua ei ole alasti nähnyt mieheni lisäksi kuin sinä, joten ne muut miehet kuuluvat jonkun muun kokemuksiin. Minä en koskaan käytä toisia hyväkseni. En ikinä, ettäs tiedät!


      • Panolelu
        Nainenx kirjoitti:

        Tiedoksesi, alla oleva ei ollut minun tekstini eli tämä :
        Se kun hänen, miehen, katse vaelteli ensin rintoihini ja sitten haaroväliini ;D
        On noin käynyt muidenkin miehien kanssa, että katse lähtee vaeltelemaan, mutta tämä tilanne jäi mieleeni lähinnä siksi, että se paikka ja tilanne itsessään oli aika "muodollinen".

        Minun oli vain vastaus juu, koskien pesuhuonetta. Hämmennyin kun toit pyyhkeen minulle. Ei muuta sen kummempaa. En ymmärrä miten siitä voi loukkaantua? Sitä paitsi minua ei ole alasti nähnyt mieheni lisäksi kuin sinä, joten ne muut miehet kuuluvat jonkun muun kokemuksiin. Minä en koskaan käytä toisia hyväkseni. En ikinä, ettäs tiedät!

        Haluat siis miehen pitävän sinua naintiseurana mutta ei rakkauden kohteena ?

        Ketä vaan voi himoita mutta kehen vaan ei rakastu


        Olet siis kuin pumpattava Barbara


      • Nainenx

        Kiitos tästä! Ei siitä sen enempää. Se oli sitten sen tarinan loppu..


    • LiikaaRakastan

      🤩🤪😂

    • mato

      Se kun minä yllätin hänet :]

    • Muistojatulvii

      Monta on jäänyt mieleen. Se pitkä halaus, sitä muistelen usein. Kahdenkeskiset ajat yhdessä paikassa. Se ilta kun istuttiin vierekkäin yhdessä pöydässä. Ne monet katseet.... Kirkkaita helmiä❤️❤️❤️

    • 123ka

      Muistan aika paljon asioita, mutten osaisi kyllä sanoa mikä niistä olisi tosi erityinen, enkä myöskään voi sanoa, että hän muistaisi samoja asioita.

    • Viimeisin

      Tuorein koska siitä vähiten aikaa ja koska se oli hämmentävää. En tiedä mihin uskoa kun olin muodostanut tilanteesta kuvan jonka hänen käytös sekoitti kokonaan

      Hän vaan hali ja pussaili mua paljon ja joka puolelta ja silitti kasvojani kuin olisi oikeasti ikävöinyt... kysyinkin sitä ihan ääneenkin häneltä koska minulla oli ja on vieläkin kuva asioista johon käytös ei sovellu

      Toisinaan mietin vieläkin sitä koska en ole varma pitäiskö minun vaihtaa mielipidettä kokonaisuudesta..

      • Naine_n

        Kauan tästä on? :) ja onko miehelle vai naiselle?


    • Kamujavaa

      Mieleen jäänyt ensimmäinen laivalla👫 ja toinen työpaikalla 😲😂

    • pipsapossu

      Kaalimadossa käynti jouluna.

    • eipöllömpää

      No se oli yks pöllö. Siellä se tolpassa toljotti ikkunasta minua :/

    • nnnnn----

      Se kaikista ensimmäinen siellä kirjastossa. En tiedä miksi avaudun tästä. Mutta se oli maaginen hetki, menin kotiin ihan pähkinöinä 😅

    • SyksylläJoskus

      Varmaan se ihan ensimmäinen face to face -kohtaaminen. Kipinät suorastaan lenteli välillämme vaikka molemmat oli vähän hermostuneita :)

      • Syksyäodotanjo

        Niinhän nuo lenteli, enkä koskaan tule unohtaan sitä tunnetta kemiaa mikä välillämme oli :)


    • hänelläolikiiremuualle

      Kun kerran halattiin ja se on jäänyt mieleen sekä hyvällä että huonolla tavalla.

    • todensanoo

      Kolmas kerta

    • todensanoo

      Kolmas kerta

      • Muistelen

        Tuliko kuuma?


      • enymmärränyt

        AI miten niin ;)


      • TääHukkuuTänne

        Mulla sama. Olin ihan järkyttynyt tapahtumista.


    • Naiselta

      Ensimmäinen marraskuussa 2012 (kesäkuussa samana vuonna)

      Ja viimeisin heinäkuussa 2016.

      • NaiseltaTämäkin

        Jaaha omit minun kommentin tuolta toisesta ketjusta jossa kerroin että ihastuneena olen marraskuussa tänä vuonna tasan 6 vuotta ollut.


        Harmi vain että myös minä olen nainen

        Olemmeko lesboja?


        Kiva juttu et löysit taas palsta rakkauden omija mut lasketko koskaan monta hutia tulee


      • Naiselta
        NaiseltaTämäkin kirjoitti:

        Jaaha omit minun kommentin tuolta toisesta ketjusta jossa kerroin että ihastuneena olen marraskuussa tänä vuonna tasan 6 vuotta ollut.


        Harmi vain että myös minä olen nainen

        Olemmeko lesboja?


        Kiva juttu et löysit taas palsta rakkauden omija mut lasketko koskaan monta hutia tulee

        ?? Häh?

        Mikä ketju? En o lukenut.

        Rakastuin häneen jo kesäkuussa mutta tapasimme vadta marraskuussa.

        Ei tämä koske sinua.


      • NaiseltaTämäkin

        Voin siihen omimaasi nyt sitten lisätä vastailen tähän tämän ketjun vastauksen

        5.5.2018 on eniten mielessä nyt. Olimme intiimisti silloin kahden. Tiedät varmaan. Pusuja ja sen sellaista


      • Naiselta
        NaiseltaTämäkin kirjoitti:

        Jaaha omit minun kommentin tuolta toisesta ketjusta jossa kerroin että ihastuneena olen marraskuussa tänä vuonna tasan 6 vuotta ollut.


        Harmi vain että myös minä olen nainen

        Olemmeko lesboja?


        Kiva juttu et löysit taas palsta rakkauden omija mut lasketko koskaan monta hutia tulee

        En ole lesbo. Ikävöin miestä.

        Mahtaa nyt olla ihan oma hutisi.


      • NainenTämäkin
        Naiselta kirjoitti:

        ?? Häh?

        Mikä ketju? En o lukenut.

        Rakastuin häneen jo kesäkuussa mutta tapasimme vadta marraskuussa.

        Ei tämä koske sinua.

        Minä rakastuin 2012 marraskuussa ja harrastimme seksiä marraskuussa 2018 ensi kertaa


      • Naiselta
        NaiseltaTämäkin kirjoitti:

        Voin siihen omimaasi nyt sitten lisätä vastailen tähän tämän ketjun vastauksen

        5.5.2018 on eniten mielessä nyt. Olimme intiimisti silloin kahden. Tiedät varmaan. Pusuja ja sen sellaista

        Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa?

        Tapasin hänet viimeksi 2016.


      • Naiselta
        NainenTämäkin kirjoitti:

        Minä rakastuin 2012 marraskuussa ja harrastimme seksiä marraskuussa 2018 ensi kertaa

        Harrastitte seksiä marraskuussa 2018?!

        Kiva juttu ja silleen niinku ihan sun oma asia. Ihmiset harrastavat sitä aika paljon.


      • NainenTämäkin
        Naiselta kirjoitti:

        Harrastitte seksiä marraskuussa 2018?!

        Kiva juttu ja silleen niinku ihan sun oma asia. Ihmiset harrastavat sitä aika paljon.

        Ekana kerran ja sanon siksi ettei kaltaisesi hurupäät omi toisaalta ketjua ja sitten liihota kovissa luuloissa toiseen ketjuun vastaan luullen ettö nyt hänen kaivattu täällä yrittäen omia kuukautta myöten toisen ketjun vastauksen

        Toisekseen kirjoitin tuohon tulevaisuuden vaikka piti laittaa marraskuu 2017

        Ennustaja sentään en ole mutta sinunlaiset omijat joilla menee pää huumeisiin kun lukee palstaa vituttaa


        Kovin sattumaa tuskin oli ottaa vuosi ja kuukaus tismalleen samoin kuin toisaalla

        Luulit ettö nyt löytyi unelmiesi mies sinua kaipaamasta palstalta ja sitten pää pilvissä tulit tähän ketjuun omineena?


      • catfight

        miuuaaa


      • Hymyilin

        Hassua 😏


      • Naiselta
        NainenTämäkin kirjoitti:

        Ekana kerran ja sanon siksi ettei kaltaisesi hurupäät omi toisaalta ketjua ja sitten liihota kovissa luuloissa toiseen ketjuun vastaan luullen ettö nyt hänen kaivattu täällä yrittäen omia kuukautta myöten toisen ketjun vastauksen

        Toisekseen kirjoitin tuohon tulevaisuuden vaikka piti laittaa marraskuu 2017

        Ennustaja sentään en ole mutta sinunlaiset omijat joilla menee pää huumeisiin kun lukee palstaa vituttaa


        Kovin sattumaa tuskin oli ottaa vuosi ja kuukaus tismalleen samoin kuin toisaalla

        Luulit ettö nyt löytyi unelmiesi mies sinua kaipaamasta palstalta ja sitten pää pilvissä tulit tähän ketjuun omineena?

        Häh? Kirjoitan ihan omista kokemuksista. Ihan Minun omista kokemuksista.

        Sinulla on sattumalta sama ajankohta.

        Ymmärrätkö?

        Juuri tämän vuoksi pysyttelen erossa enkä näihin ketjuihin ikinä kirjoittele. Nyt hairahduin ja miten kävi.


      • NainenTämäkin
        catfight kirjoitti:

        miuuaaa

        Pakko tässä hermostua kun kaiken maailman kiimaiset lesbot käy omiin omaksi minua !

        Seuraavana saa lesbo mustan silmän kun tulee minun kirjoituksia ottaan itselleen tarkoitetuksi


      • NainenTämäkin
        Naiselta kirjoitti:

        Häh? Kirjoitan ihan omista kokemuksista. Ihan Minun omista kokemuksista.

        Sinulla on sattumalta sama ajankohta.

        Ymmärrätkö?

        Juuri tämän vuoksi pysyttelen erossa enkä näihin ketjuihin ikinä kirjoittele. Nyt hairahduin ja miten kävi.

        SE on ihan Ok et oot naisiin päin kallellaan mut voisitko pitää minusta ja minun kommenteista limaset käpäläsi erossa

        Vedä vaikka sormet housuihisi ja helpota oloasi jos alkaa himot Hyrrään kun luet ketjuja mutta älä ota omaksi

        Hävytön palsta raiskari


      • Naiselta
        NainenTämäkin kirjoitti:

        Pakko tässä hermostua kun kaiken maailman kiimaiset lesbot käy omiin omaksi minua !

        Seuraavana saa lesbo mustan silmän kun tulee minun kirjoituksia ottaan itselleen tarkoitetuksi

        Pyhä yksinkertaisuus.

        Noloa🙈


      • catfight
        NainenTämäkin kirjoitti:

        Pakko tässä hermostua kun kaiken maailman kiimaiset lesbot käy omiin omaksi minua !

        Seuraavana saa lesbo mustan silmän kun tulee minun kirjoituksia ottaan itselleen tarkoitetuksi

        Haha. ;)

        Tykkään temperamentistasi.


    • tehtiinsitä

      Kun tulit siihen k kaupan pihaan sitikallasi ja istuin viereesi. Huomasin että olen päässyt missin kyytiin. Ajoit tiukoissa mustissa farkuissa sitikkaasi kun lähdimme.................... IHANAA !!!

    • mieleen

      Koulutuspäivillä viereeni istahti pieni tumma nainen joka sanoi – mun tekis mieli, voidaanko mennä sun huoneeseen panemaan nyt heti?
      Oli tiukka osaamaton (kokematon?) rouva joka hikoili runsaasti orkun tullessa.

    • paraskevät

      Se, kun hän tuli pitkän talven jälkeen takaisin tähän kaupunkiin. Kiinnostava mies, jonka kanssa tuli hömppäiltyy aika tavalla ja sen talven aikana lähennyimme camin ja tekstien kautta paljon. Odotin häntä kovasti, mutta kun näin hänet sitten, menin ihan velliksi ja tajusin, että ei hitto mä oon varmaan rakastunut tuohon. Hän oli talvella sanonut puhelimessa, että on rakastunut minuun ja otin sen ihan vitsinä.

    • unohtamisenvaikeus

      Mies, jonka silmät kuin Ethan Hawkella, postilakon aikaan

    • OiNiitäAikoja

      Kaikki ovat omalla tavallaan merkityksellisiä. Jännittävin oli se kun meillä oli treffit Hesburgerin pihalla! Elin niin hetkessä ajattelematta mitään muuta!

    • sealkurituaali

      kun päästit tupsusi kätköistä lämpimän suihkusi seisovalle mulkulleni.

    • Ensimmäinen, jolloin silmäsi säihkyivät, tai viimeinen kun valehtelit ja tiesit että tiedän. Nuo ainakin.

      • Pelottavaakineikövaan

        Tämä on vaan ollut aika hämmentävää ...


    • ilmannimmaria

      Kuulin kuiskatun kysymyksen mihin en saanut vastata haluamallani tavalla. Aikamatkailu olisi kivaa, voisi palata hetkiin joita katuu eniten ja muuttaa elämänsä suuntaa.

      https://youtu.be/jORB_4plDW0

      menneet on menneitä.

    • Elämäjatkuu

      Kaipa sitten niin. Menneet ovat menneitä..

    • kohtaamisiamme

      Niitä on niin monta. Sanotaan nyt vaikka, että eräs kohtaaminen jonka aikana olimme hänen sohvallaan viltin alla. Oikein hyvin muistan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe