Toyotalta on tulossa aivan uudenlainen sähköauto. Ajomatka on kertalatauksella 800 km.
Sieltähän ne ovat kaikki uudet automaailman innovaatiot tulleet kuten hybridi, ladattava hybridi, vetyauto...................
https://insideevs.com/toyota-solid-state-battery-patent/
Toyota kehittää sähköautoa patentoimaansa akkuun
31
480
Vastaukset
- Auto-Eino
On se näköjään totta.
https://arstechnica.com/cars/2017/07/toyota-wants-to-commercialize-solid-state-ev-batteries-by-2022-reports-say/- Sieltäsetulee
Hienolla mallilla näyttää olevvan:
https://www.autofreaks.com/2017/131493/toyotas-new-solid-state-batteries-electric-cars/
.
- hyrbidihyrbidi
800 kilometrin ajomatka on kyllä holistin itsensä keksimä.
- Eiolenäköjäänkeksitty
Kaikkialla mainitaan tuo 800 km:
https://www.carscoops.com/2018/05/japanese-automakers-team-develop-solid-state-batteries/ - Vw-sähkömopot
Entäs Volkswagenin e-Upin 70 km kesällä ja 30-40 km talvella, jos lämmitys ei ole päällä.
- aina.perässä.muita
Täyttä valhetta taas pukkaa. Sadatta kertaa. Helppohan nämä on copy-pastella korjata niinkuin aina ennenkin. Miksi edes toistat näitä valheita kun tiedät että sinut osoitetaan valehtelijaksi joka kerta?
"Prius PHEV oli maailman ensimmäinen massatuotettu pistokehybridi."
Tämä on todistettu jo monta kertaa suoraksi valheeksi. Chevrolet oli noin vuoden edelä Toyotaa.
https://money.cnn.com/2010/12/14/autos/chevy_volt_auction/index.htm
"First unveiled in 2007 as a concept vehicle at the Detroit Auto Show, the Volt entered commercial production last week at a General Motors factory in Detroit."
Honda FCX Clarity oli markkinoilla vuosikymmen ennen Toyotaa.
https://www.youtube.com/watch?v=-xZWZEQk-TE
Muilla on sähköautot jo kaduilla kun tojo vain lupailee kaikenlaista. On se niin jälkeenjäänyt kopsaaja. - harakiriMeininki
Toyota on lupaillut ties mitä, mutta kun paukut ei riitä kuin vanhentuneisiin hybrideihin ja tuhnuihin apumoottoreihin.
Nuokin seitsemän samuraita palkattiin vain tekemään säästöjä lisää.- Auto-Eino
Toyota ei ole koskaan luvannut yhtään mitään jos se ei ole pitänyt paikkaansa. Likainen saksalaiskonserni huutaa ji tammikuun ensimmäisenä päivänä olleensa edellisen vuoden suurin autonvalmistaja, vaikka totuus selviää vasta lokakuussa:
https://tekniikanmaailma.fi/eipas-sittenkaan-volkswagen-toyota-kuin-onkin-maailman-suurin-autovalmistaja-2016/
Ja meluuaa rakentavansa autoja joista ei ole olemassa pölähdystäkään, - Vw-valheita
Missä ovat ne Vw:n lupaamat kymmenet sähköautomallit. Aivan, eihän niitä ole tulossa vielä moneen vuoteen. Näyttelyissäkin vasta erilaisia muotoilututkielmia.
- näin.todellisuudessa
Vw-valheita kirjoitti:
Missä ovat ne Vw:n lupaamat kymmenet sähköautomallit. Aivan, eihän niitä ole tulossa vielä moneen vuoteen. Näyttelyissäkin vasta erilaisia muotoilututkielmia.
Volkkarin kaupasta voit ostaa sähköauton jo tänään. Tojolla ei ole mitään tarjolla vielä moneen vuoteen.
- Pentin_mielikuvitus
näin.todellisuudessa kirjoitti:
Volkkarin kaupasta voit ostaa sähköauton jo tänään. Tojolla ei ole mitään tarjolla vielä moneen vuoteen.
Golf ja Polo hätäisesti kokoonkyhättyinä tekeleinä eivät ole oikeaa sähköautoa nähneetkään. Toisekseen, oikea sähköauto tuskin edes ehtii valmiiksi ennen konsernin konkurssia ja romahdusta.
- saa.sitä.kehittää
Optimiolosuhteissa kulutus on 800 km x 15 kWh/100km = 120 kWh. Akkujen tehotheys on max150 Wh/kg, joten akkuja tarvitaan ainakin 800 kg.
- älä.uneksi
Prius Prime kulkee 136 kg akulla 50 km, siitä voit laskea todellista akuston tarvetta.
- Jarde
Nuo tulevat akut ovat puolta pienempiä ja puolta kevyempiä.
- saa.sitä.kehittää
Jarde kirjoitti:
Nuo tulevat akut ovat puolta pienempiä ja puolta kevyempiä.
Haluan nähdä ensin sen kaupallisen Toyotan akun, jonka energiatiheys on yli 200 Wh/kg. Tuo solid state akku on vielä pelkkää haavetta, jonka kaupallistamiseen moneen vuoteen kehityskumppanikaan ei usko. Toyotan vuosi 2022 on pelkkää puppua.
https://www.cnet.com/roadshow/news/nissan-solid-state-ev-batteries-not-yet/
- kauas.pitkä.matka
Olisiko jo vuonna 2040?
"The solution, in the form of solid-state batteries, will be ready in the early 2020s, but only for pilot projects. For mass market the “more realistic timeframe is 2030,” according to Toyota, that is."
https://insideevs.com/toyota-says-solid-state-batteries-still-more-than-decade-away/ - aasialainenKusetus
Toyotalla on paljon patentteja, mutta 99% niistä on ihan huuhaata, eikä ole totuttamiskelpoisia.
Taitaa olla säästöt minkä Toyota osaa, mutta sekin kusee omaan nilkkaan aikanaan, kuten olemme jo huomanneet.- ÄläValehtele
Trolli se jaksaa valehdella säästöistä. Tätä ne säästöt aiheuttavat:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15292905/toyotan-korkean-laadun-50-konkreettista-todistetta - säästöautoja.ei.ole
ÄläValehtele kirjoitti:
Trolli se jaksaa valehdella säästöistä. Tätä ne säästöt aiheuttavat:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15292905/toyotan-korkean-laadun-50-konkreettista-todistettaTojolla syntyy säästöä vain, jos ei aja. Kaikissa vertailuissa Tojoilla on aina myös suurimmat ylläpitokulut.
- VW.AG.jyrää
Asia on juurikin niinpäin että VW on myynyt käyttökelpoisia sähköautoja jo pitkään kun tojo vasta kehittelee perustekniikkaa. Kai tämä on päivänselvää vähän tyhmemmällekin jantterille.
https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/e-golf.html
Tuosta voi tilata itselleen VW-sähköauton. Tojolla ei ole mitään vastaavaa vielä vuosikausiin.
VW tekee ja menestyy, Toyota lupailee ja kopsaa muiden tekemisiä jälkikäteen.- Moniongelmainen.perimä
Voi kritus mikä hönö.volkswagenin hybridi täysin susi kulutus yli 7 litraa satasella.
Ja nuo onnettomat sähköviritykset ovat suomen talvessa käyttökelvottomia.
Samaa paskaa kuin tdo tsi ja dsg. - NickNailer
Moniongelmainen.perimä kirjoitti:
Voi kritus mikä hönö.volkswagenin hybridi täysin susi kulutus yli 7 litraa satasella.
Ja nuo onnettomat sähköviritykset ovat suomen talvessa käyttökelvottomia.
Samaa paskaa kuin tdo tsi ja dsg.Ai jaa.
Kivasti se kulkee. Minua ei hirveästi häiritse lämmittää hybridiä webastolla tai ajella kovilla pakkasilla bensalla. Suurin osa matkoista menee kuitenkin sähköllä, jota on kiva ladata paneeleista.
Tässä on myös se etu, ettei aurinkopaneeleita varten tarvitse ostaa akkupatteristoja à 5.000 € kpl. 1 riittää, kun rinalle kytkee auton ja osan ylijäämäsähköstä käyttää lämminvesivaraajassa. - Räkytä.rauhassa
Moniongelmainen.perimä kirjoitti:
Voi kritus mikä hönö.volkswagenin hybridi täysin susi kulutus yli 7 litraa satasella.
Ja nuo onnettomat sähköviritykset ovat suomen talvessa käyttökelvottomia.
Samaa paskaa kuin tdo tsi ja dsg.E-Golf ei käytä bensaa tippaakaan. Räkyttää voi vaikka kuinka paljon. Se ei muuta sitä tosiasiaa että VWllä on ollut tarjota täyssähköautoja jo pitkään.
Tojolla ei ole mitään ikä tule vielä moneen moneen vuoteen.
Sellaista on perässähiihtäjän elämä. - Mielipide___
Räkytä.rauhassa kirjoitti:
E-Golf ei käytä bensaa tippaakaan. Räkyttää voi vaikka kuinka paljon. Se ei muuta sitä tosiasiaa että VWllä on ollut tarjota täyssähköautoja jo pitkään.
Tojolla ei ole mitään ikä tule vielä moneen moneen vuoteen.
Sellaista on perässähiihtäjän elämä.Sähköautoja on ollut jo yli sata vuotta. Toyotallakin niitä on aika monta, käyhän joskus vaikka Tokiossa katsomassa, millä bussit ja jakeluautot siellä liikkuu. Mites Saksassa?
Milloin Volkkari muuten saa aikaiseksi ensimmäisen toimivan hybridin? Vetyautoon ei osaaminen taida edes riittää, öljyä syömätön moottori lienee ensimmäinen tavoite.
Fakta on se, että Japanissa on se tekniikka nyt, mikä tulee saksalaisiin autoihin viiden vuoden kuluttua. Toki saksalaiset osaavat ja haluavat markkinoida innokkaammin. Nytkin pyörii Vw-mainoksia, kun Golfiin saa automaattisen jarrutuksen. Vau, eihän tuota ole muilla ollut kuin vasta 15 vuotta.
- Fakta_homma
Vaikka kuinka Folkkaria haukutaan, se ei muuta faktaa, että sillä on sähköauto myynnissa, ja Toyota vasta suunnittelee sellaisen julkistamista muutaman vuoden kuluttua.
Ps. Itse en aja kummallakaan.- mukahybriditojot
Onhan Tojolla sähköautoja, ne tekevät sitä sähköä vain bensasta :D
- mielipide___
Niin, Toyotan omistaman Panasonicin tehtailta ne Volkkarin akutkin tulee. Muutama vuosi sitten Toyota ilmoitti, ettei lähde sähköautobisnekseen KUNNES akkuteknologia on järkevällä tasolla. Nyt ovat saaneet Panasonicin kanssa ilmeisesti kehitettyä tekniikkaa eteenpäin, sitä voidaan sitten jatkossa myydä muillekin.
On eri asia kehittää (Toyota), kuin kyhätä kiireellä markkinoille asiakkaiden riesaksi toimimatonta paskaa (Vw).
- häikäisevää.muotoilua
Ensimmäiset kuvat sähköauton prototyypistä on jo julkaistu.
https://www.tokyotimes.com/wp-content/uploads/2014/08/toyopet-pokemon-pikachu-fennekin-car-tokyo-toy-show-2014-1.jpg - Toyota-fani
Voihan sitä vähätellä, mutta totuus on muille rankka.
- Toyotalta
Se tulee Toyotalta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031555
Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.781194- 881117
- 1391026
Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt580975Mika Muranen juttu tänään
Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras1947Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."
Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih8882- 20860
Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."
Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum9694Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa
On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida8660