Kävin viime viikolla Taivalkoskella Kylmäluoma nimisessä paikassa tarkoituksemme oli syödä raha kyllä kelpasi salaattia ei ollut kuin lusikallinen leipä kuivaa kannikkaa perunamuusi kiehui lämpölevyllä se ruoka jäi syömättä sen verran maistoin että sain jonkin bakteerin vatsaani vatsa kipuineen,Siitä piti vielä maksaa12,50e todellinen hinta olisi ollut5e,En suosittele,Terveystarkastajalla olisi syytä käydä paikanpäällä,
Kylmäluoma
Xxxta38
2
1236
Vastaukset
- Paskissss
Muualta olet paskattisi saanut. Turha haukkua Kylmäluomaa.
- Xxxta
Ei siinä mitään haukuta todellista faktaa joka sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013