Onko täällä muita jotka odottelee XAMK:ista valintakokeiden tuloksia? Itse hain Mikkeliin ja päivätoteutukseen. Vielä ei ole tuloksia tullut, mutta toivottavasti ihan pian!
XAMK sairaanhoitajaksi hakeneet
31
2398
Vastaukset
- Haaveilija14
Minä myös. Mikkeliin sekä Savonlinnaan. Toki eivät ole ensisijaisia hakutoiveita mutta tuloksia odottelen. Piinaava odottamista.
- Unelmaa
Tääl olis yks. Hain Kotkaan sh monimuoto ja ensihoitaja monimuoto,lisäks Porvooseen sh monimuoto. Piinaavaa tää odottelu..
- Slinna
Slinnaan monimuoto sh:ksi. En ole ensikertalainen niin haasteellistahan tämä on. Tuloksia odotellessa..
- Eijaksaodottaa
Joko??
- Unelmaa
Taitaa mennä ens viikkoon...mut hyvää juhannusta kaikille malttamattomille :)
- Odotus2018onpitkä
Joko tuli?
- Jjj
Mulla lukee vielä että 'kesken'... Hain Mikkeli ja päivätoteutus...
- Paskaaaa
Sama...
- VITUTTAA
Joko???
- Ahdistunut
Onko kukaan saanut tuloksia vieläkään??
- iyufhfjg
odottelen myös
- Jännittynyt
Ei ole tuloksia tullut....
- Geronimoksi
No, tietääpähän ainakin sen, että odotus loppuu huomenna :)
- Vittuuuuuu
Mutta siis jos ei ole hyväksytytkään saaneet XAMK:ilta tietoa opiskelupaikasta niin ehkä on vielä toivoa, kun opintopolussa lukee että valinta kesken?!
- Geronimoksi
Käsittääkseni sotelin tuloksia ei ole julkaissut vielä mikään taho.
- Unelmaa
Aina on toivoa,mutta pessimisti ei pety..
Kesken on edelleen. Oon päättäny hakea vaikka kymmenen kertaa kunnes pääsen mut oishan se kiva päästä ni ei tarvis enää päntätä esivalintakokeisiin :) - gkrndk
Olkaa nyt ihan rauhassa. Valintakoeyhteistyötä tekevät koulut julkaisevat tulokset huomenna. Menkää tekemään jotain järkevää vaikka pihalle, ei se sivujen jatkuva kyttääminen auta kun ei se tieto ole tänään tulossa
- Vihdoin
Savonlinnaan Xamk sairaanhoitaja-monimuotoon tuli itselle tulos hetki sitten. Näkyi Opintopolussa ja sähköpostiakin tuli. Sisällä olen.
- Stnaaa
Xamk Mikkeli ja päivätoteutus edelleen KESKEN....
- Vihdoin
Oliko 1.vaihtoehtona? Minulla oli..
- VITUTTAA
Vihdoin kirjoitti:
Oliko 1.vaihtoehtona? Minulla oli..
Oli 1. vaihtoehto. Joko sait tulokset? Edelleen kesken.
- Unelmaa
Sähköposti toi uutisen..mä oon sisällä ekassa toiveessani Kotkan kampus sh monimuoto!
Kolmas kerta toden sanoo :) - Ahdistunut
ONKO KUKAAN SAANUT MIKKELIIN SH PUOLELLE TULOKSIA
- Hakija1234
Minkälainen xamkin sh valintakoe oli? Oliko kovin haastava? Ensi syksyn haussa tarkoitus hakea. Olisi kiva tietää mitä pitää harjoitella
- Slinna
Useampi tunti soveltuvuuskokeita, matikkaa ja äidinkieltä plus psykologin haastattelu. Psykologitiimi Pääoman vetämä koe.
- Akkuri
Moni tuttu saanut tiedon hyväksytty monimuotopuolelle sh xamk, olisiko ne tulokset valmistuneet aiemmin ja päivätoteutukset menee huomiselle? Toivon ainakin näin...t. Xamk päivätotetus sh.
- Stnaaaa
Tuskin enää tänään tulee yhtään mitään :(
- Hohhoijaaaa
Vituttaa tää odottelu...
- aaaaaaaaaaa
Joko on tullu tulokset?
- Geronimoksi
Tuli heti kahdeksan jälkeen aamulla.
Pääsin! - Jeppe33
Mimmoset pääsykokeet oli savonlinnaan monimuotoon? Lisähaussa täytyy hakee sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127